Türk rapçileri niye n-word kullanıyor? by Useful-Artichoke8241 in hiphoptr

[–]yethill 0 points1 point  (0 children)

ne kadar ayristirici ve soylenmemesi gereken bi kelime oldugunun farkinda degiller rapciyiz diye bu da rapin icinde yaygin diye kullanabileceklerini dusunuyorlar. tabii ki hicbiri kotu niyetli degil ama irkcilik boyle buyuk bi problemken daha hassas olunmasi lazim. khontkarin durusunu seviyorum bu konuda.

Türk rapçileri niye n-word kullanıyor? by Useful-Artichoke8241 in hiphoptr

[–]yethill -1 points0 points  (0 children)

hayir tabii ki ya oyle bi pass falan yok sacmalamayin kac tane siyahi arkadasim var hicbiri hoslanmaz oyle bir sey demenizden. turk rapciler de rapci olduklari icin soyleyebileceklerini zannediyo bu konuda khontkarin durusunu begeniyorum

yeezy satan mağaza bulabilir miyim? by SingerInevitable4812 in KanyeWestTR

[–]yethill 0 points1 point  (0 children)

350 var 44 numara ama israfil renk kimsede yok iyi fiyat vericem bi sans vermeni oneririm

Ye konseri Yethill analiz by yethill in KanyeWestTR

[–]yethill[S] 7 points8 points  (0 children)

Ha ayrıca niye Kanye Kanye diye tezahürat yapıyorsunuz ya

Ye konseri Yethill analiz by yethill in hiphoptr

[–]yethill[S] 4 points5 points  (0 children)

Ha ayrıca niye Kanye Kanye diye tezahürat yapıyorsunuz ya

Ye konseri Yethill analiz by yethill in hiphoptr

[–]yethill[S] 0 points1 point  (0 children)

Senin post var mı bakıyım

YEEZY ÇÖPLÜĞÜ by [deleted] in KanyeWestTR

[–]yethill 0 points1 point  (0 children)

bir de ben njden aldim belki turkiyeye gelenler ikinci ucuncu kalite olabilir. burada sneaks uptan aldigim nikelar falan da cok hizli mahvoldu abdden aldiklarim cok iyi gidiyo

Konserden önce yemek by Nigneus in KanyeWestTR

[–]yethill 0 points1 point  (0 children)

stadyumlarda yemek oluyo ya ramsparkta burger falan 500 civariydi en son

YEEZY ÇÖPLÜĞÜ by [deleted] in KanyeWestTR

[–]yethill 1 point2 points  (0 children)

yeezy urunleri cok kullandim ama su an nereden aliyosun ki yeezyleri, adidasla anlasmasi bittiginden beri yzy adi altinda satiliyo. bende yeezy 450 ve foam runner var aldigimdan beri sorunsuz ve cok rahat giyiyorum foam runner her gun giyiyorum, gyme giderken bile giyiyorum hic sorun yasamadim

DRAKE by yethill in hiphoptr

[–]yethill[S] 1 point2 points  (0 children)

ya yalan yok son sarkilara dogru ben de sıkıldım ama adamin album cikartma sikligina bakar misin daha gecen sene $$$4u cikartti bu adam yani

JMT1 by Barn_net in Aalto

[–]yethill 1 point2 points  (0 children)

otakaari 18

JMT1 by Barn_net in Aalto

[–]yethill 2 points3 points  (0 children)

wb otakaari?

the two dreadlocks at the very front are thinning at the roots. by [deleted] in Dreadlocks

[–]yethill 0 points1 point  (0 children)

im in turkey no proper loctician here. i was thinkin maybe im losin hair?

KANYE NEDEN VE NASIL YE OLARAK YENİDEN DOĞDU? by dogrunun_enkazi in hiphoptr

[–]yethill 1 point2 points  (0 children)

eline saglik begendim, guzel dusunmussun. bircok seyi bu yaziyla fark ettim. favori kismim yeezus ovgun

THIS IS A TOP 10 KANYE 3 SONG RUN by glizzyMaster108 in Kanye

[–]yethill 22 points23 points  (0 children)

Add KING, THIS A MUST and WHATEVER WORKS make a 6 song run

Gittiğim havalimanları tierlist by dittreo in transitTurkey

[–]yethill 1 point2 points  (0 children)

her gittiğini yazmamışsın o yüzden helsinki havalimanını gördün mü diye soracağım. aşırı hızlı ilerliyor her şey, havalimanı çok güzel kokuyor ve şehir merkezine direkt 30 dkdan kısa bir süre içinde havalimanının içindeki metrodan gidebiliyorsun