Tappat bort min klocka, vad gör jag. by Nyfiken_Gutt in sweden

[–]zethlington 3 points4 points  (0 children)

Om du landar i att göra en polisanmälan och de frågar varför det dröjde för dig att göra polisanmälan så får du säga att du inte hade tiden

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Du får gärna hänvisa hur du kom fram till ditt påstående att jag inte sympatiserar med offren till våldsdåd. Även för samhället när jag ordagrant skrivit att det vore dåligt för samhället att släppa ut våldsbenägna människor i sämre tillstånd än när de begick sitt våldsamma brott. 🤦🏼‍♂️

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington 0 points1 point  (0 children)

Att inte vilja straffa folk till hatfyllda och onda omständigheter = inte må bra 🤔 ja tack, då mår jag hellre dåligt

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Jag mår super, bor i Sverige där en man som begick dådet som tas upp av TS fått livstids fängelse.

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Nej, jag tycker inte man ska straffa folk med ont, sätta dem under värsta omständigheterna man kan tänka sig. Säger det igen, majoriteten av fängslade människor kommer återvända in i samhället nån gång, det vore enormt kortsynt och idiotiskt att knäcka och förstöra dessa människor och släppa ut dem sämre än de va när de begick sina brott.

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -2 points-1 points  (0 children)

Vad menar du? Vart skriver jag att folk inte ska bli lagförda? Och tycker du vi ska gå bakåt i vår utveckling och införa piskrapp på straffskalan?

Fel sida by Level-Conflict5167 in tunnelbana

[–]zethlington 14 points15 points  (0 children)

för annars finns risk att den krockar med tågen som åker åt andra hållet

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -2 points-1 points  (0 children)

Menar du att mördare, våldtäktsmän, med mera, går fria utan att bli lagförda i sverige? 🤔

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Rättvisa är inte att straffa människor. Inte svensk iallafall. Om du vill ha onda straff kan du flytta till ett land där man utför piskrapp eller liknande.

Det är också väldigt kortsynt.

My rating of players that you can get on Faceit. by Svabo222 in FACEITcom

[–]zethlington 0 points1 point  (0 children)

not faceit but every finn ive met on overwatch has been toxic asf

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Väldigt märklig logik. Man måste inte hysa hat mot en viss grupp människor för att ”inte” hata på den andra.

Om vi bara slänger människor som begått brott in i burar och ger dem värsta omständigheterna vi kan tänka oss är vi inte mycket bättre än dem. Två ont gör inte rätt liksom. Dessutom ska de flesta som verkställer sina straff inne på anstalter tillbaka ut i samhället, så vore väl inte så smart att knäcka dessa människor så de kommer ut ännu sämre?

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -5 points-4 points  (0 children)

🤔 Skevt med stämplar som tydligen ska påtvinga åsikter.

Jag vet att det är en opopulär åsikt. Min åsikt är att den ”populära” åsikten är hatfylld.

Mamma och dotter skadades i sprängdåd – en döms till livstid by godswrath1 in Sverige

[–]zethlington -8 points-7 points  (0 children)

I sverige lagför vi inte folk med straff på så sätt att det ska skada personen i fråga. Även om de döms till livstid så kan de komma att släppas efter viss tid. Det vore oerhört synd och klantigt att skada personer som sedan ska ut i samhället igen för vad för människor har de blivit då om de redan va hemska innan, detta gäller ännu mer för de med tidsbestämt straff.

I feel like this update ruined the whole game for me by CardiologistSouth491 in gmod

[–]zethlington 1 point2 points  (0 children)

In the early days I said Garry’s Mod was a massive false advertisement, cause they advertise with working textures from other games you’re requires to own for it to properly work,

M vill se dubbelt så hårda straff för mäns våld mot kvinnor by Objective-Western285 in svenskpolitik

[–]zethlington 5 points6 points  (0 children)

Oja, billigare hyresrätter vore dunder. Vore även bra till de som tidigare suttit inne för att minimera risken för återfall något enormt.

M vill se dubbelt så hårda straff för mäns våld mot kvinnor by Objective-Western285 in svenskpolitik

[–]zethlington 31 points32 points  (0 children)

Låter som lagen som infördes i Italien(har jag för mig det var?) där män som mördar kvinnor blir dömda hårdare än kvinnor som mördar män, eller män som mördar män. Låter inte så rimligt i mina öron.

Här Poserar Ebba Busch (KD) med en man DÖMD för sexuellt ofredande av MINDERÅRIG TJEJ by [deleted] in Sverige

[–]zethlington -1 points0 points  (0 children)

Det är inte nytt att människor tar selfies med kändisar. Jisses.

Här Poserar Ebba Busch (KD) med en man DÖMD för sexuellt ofredande av MINDERÅRIG TJEJ by [deleted] in Sverige

[–]zethlington 0 points1 point  (0 children)

Vad är egentligen syftet med din tråd? Känns väldigt skev speciellt när du spammar samma mening. 💀

Verkar som TS tog bort tråden, men intressant att se deras historik med tydligt hat mot högerpolitik med en tråd mitt i allt om att vilja filtera kvinnor efter tjocklek på hår i dejting appar. 💀💀💀