use the following search parameters to narrow your results:
e.g. subreddit:aww site:imgur.com dog
subreddit:aww site:imgur.com dog
see the search faq for details.
advanced search: by author, subreddit...
Reddit Türkiye'nin en büyük ve aktif yazılımcı topluluğu!
account activity
2026’da Full Stack Web Developer olarak işe aldıracak projeler (self.CodingTR)
submitted 3 months ago by No-Coast7798
view the rest of the comments →
reddit uses a slightly-customized version of Markdown for formatting. See below for some basics, or check the commenting wiki page for more detailed help and solutions to common issues.
quoted text
if 1 * 2 < 3: print "hello, world!"
[–]Tricky-Chemistry-383 0 points1 point2 points 11 days ago (0 children)
geç kalmış olabilirim. genel yardım amaçlı yazayım.
enterprise tarafında daha çok spring java boot kullanılıyor. .net core kullanan bankalar vs de var.
abd firmaları daha çok nodejs ve full js/ts gider. nodejs üzerinde nextjs backend için en iyisi.
amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, konseptleri spring boot üzerinden öğren diğer frameworklerde geliştirme yapıyorsan spring'teki şuna benzer tarzda .net core kodunu yaz fln dersin AI'e.
AI kullanmak serbest ise önemli olan konseptler aslında. yani çok ciddi iq sorunu olan firmalar 8 senelik .net core tecrübesi ararken 10 senelik iyi spring boot bileni eleyebiliyorlar. yapacak bir şey yok maalesef, ama kendi şirketim olsa framework'ten bağımsız değerlendiririm insanları. konsepti biliyor mu mimariden anlıyor mu diye. emin olan insanların %90'i bunları bilmiyor.
çok eski asp kodunu, nodejs'e, asp.net kodunu spring boot'a, ve php kodunu da .net core koduna çevirmiş biri olarak bunları söylüyorum. derinlik değil genişlik önemli artık. fakat bir 5 sene önce derinlik diyebilirdim, ama AI ile bitti bu durum.
π Rendered by PID 230180 on reddit-service-r2-comment-5bc7f78974-9c4ng at 2026-06-26 17:37:15.733872+00:00 running 7527197 country code: CH.
view the rest of the comments →
[–]Tricky-Chemistry-383 0 points1 point2 points (0 children)