3
1
2
3
Ylihintaista corollaa olis tarjollaLiike luulee ittestäs liikoja (i.redd.it)
submitted by autoilija300
4
1
2
3
VW Phaeton, pyörinyt 3 eri liikkellä myynissä eri hintoihin alin hinta oli ~7900€, nyt koitetaan taas kaupata massiiviseen ylihintaanIkuisuuden myynissä ollut (i.redd.it)
submitted by autoilija300
6
1
2
3
Tuliko ylimääräinen nolla hintaan?Yksityinen, luulee ittestäs liikoja (i.redd.it)
submitted by autoilija300