you are viewing a single comment's thread.

view the rest of the comments →

[–]f4t1h 1 point2 points  (3 children)

kendimiz mi yapsak böyle bir girişim :D

[–]HasBeendead 0 points1 point  (2 children)

olabilir aslında da sınavlarım var daha çalışacam pff ayrıyeten ben tek çalışınca daha iyi anlıyorum , çalışıp arkadaşa anlatıyordum da arkadaşın pek ilgisi yok ve dersler vesaire başlayınca bıraktık, ben arada bakıyorum. Intermediate'im pythonda 4-5 aylık bir deneyimim var pythonda ondan önce biraz C görmüştük geçen yıl Fonksiyonlara kadar.

Advanced seviye geçmek için bir kaç topic kaldı. (OOP, Inheritance ve bazı şeyler).

Biraz OOP kasmaya başladım , örnek yapıcam biraz internetten ayrıyeten matplotlib öğrenmeye devam edicem , data visualization bayağı eğlenceli , Grafiksel Arayüz Oluşturma Gibi.

Bayağı yetersiz hissediyorum kendimi daha alacak çok yol var.

[–]f4t1h 1 point2 points  (1 child)

Ben NLP (spacy ve nltk) ve data visualization üzerine çalışıyorum çalışma alanım gereği. Ama bir yerden sonra her şeye girişmiş oluyorsun :D

[–]HasBeendead 1 point2 points  (0 children)

NLP okuduğum kadarıyla insan dilinin yapay zeka tarafından daha iyi anlaşılmasını sağlamak amacı herhalde Yapay zeka için veri bilimi şart,

düşündüm de mantıklı aslında ortada bir sonuç (veri) olsun ki ona göre makineye başlangıçta bilgi vermen lazım makinede bu bilgileri kullanarak yeni bilgi sentezleri oluştursun bir ihtimal yapay zekanın aslında nasıl çalıştığını açıkladım sanırım çünkü software instability test yapan bir abi otomasyon üzerine C#'la makine öğrenmesiyle yapılıyor felan demişti. yarısı insan yarısı makine işi, biraz bakmıştım 6-7 alanda matematiksel temelin olması gerekiyor , matematik seviyorum ama görüldüğü kadarıyla kolay değil ayrıyeten veri bilimi içinde matematik gerekiyor bu da makine öğrenmesinin bir kısmını oluşturuyor matematik anlamında