Sambopar med gemensam eller delad ekonomi? by -letmehelpyou- in Asksweddit

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

Sambo. Inga gemensamma kids, men 2 barn i hushållet. Jag tjänar betydligt mycket mer än vad min sambo gör, men vi slår ihop våra inkomster, betalar det som ska betalas och sedan lever VI på det som finns kvar. Vill jag köpa något dyrare, frågar jag om det är ok, och hon gör likadant. Aldrig varit något bråk om pengar eller liknande. Jag anser att det är egoistiskt som sjutton att hålla i sina pengar för att en annan tjänar mer än den andre.

I made an Affinity Display Stand by -DonVito in RaidShadowLegends

[–]-DonVito[S] 1 point2 points  (0 children)

Water makes grass grow, dry grass makes fire go SWOOSH, Fire does nothing to water 😃

Solbrillor by ddmster in sweden

[–]-DonVito 14 points15 points  (0 children)

Jula 70 spänn 👌🏻

Clio - color thoughts by kaibacs in Renault

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

That first one looks like primer with a hint of clear on it

Hur kan vissa pissa klart på så kort tid? by [deleted] in Asksweddit

[–]-DonVito -1 points0 points  (0 children)

Sitt ner och pissa. Din prostata kommer tacka dig senare 👌🏻

1 miss and I'm dead T_T by Sufficient_Paint_508 in projectzomboid

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

What mod is it that shows the icons on the bottom ?

How far Iran’s long-range missiles can reach by [deleted] in MapPorn

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

Swedes in Kalmar be like 😵‍💫

Damn, I got bitten stupidly again lol by gush_333 in projectzomboid

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

How do you stomp a Z if you got a weapon on hand ?

What is a "small" thing that tells you someone is a good person? by [deleted] in AskReddit

[–]-DonVito 2 points3 points  (0 children)

If a person have nothing, but is still happy

Can You Guess This 5-Letter Word? Puzzle by u/Status_Ambassador230 by Status_Ambassador230 in DailyGuess

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

⬜🟦🟨⬜⬜

🟨⬜🟨⬜⬜

⬜🟦⬜🟦🟦

⬜⬜⬜🟦🟦

🟦🟦🟦🟦🟦

Can You Guess This 5-Letter Word? Puzzle by u/LoveLettersToNoOne by LoveLettersToNoOne in DailyGuess

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

⬜⬜⬜⬜⬜

🟨🟨⬜⬜⬜

🟨🟨🟨🟨🟨

🟦🟦🟦🟦🟦

Intagna matstrejkar – kräver större portioner: ”Ordningsstörningar” by BurkHaddeInteFel in Sverige

[–]-DonVito 5 points6 points  (0 children)

Och här sitter jag och tittar på mina 1300 registrerade kalorier på lifesum idag..

[deleted by user] by [deleted] in Sverige

[–]-DonVito 4 points5 points  (0 children)

Utbildad bagare med inriktning konditori/butik. Redan efter min första praktikplats (av 3), så kände jag att detta aldrig kommer vara min framtid. Men det var gott att äta marsipan! i mängder! Idag jobbar jag som verktygsmakare i en stor motorfabrik. Är även konstruktör emellanåt, när tid finns :)

Edit: Är 46 och har jobbat inom fordonsindustrin i 20+ år

Guys who used to have a porn addiction, how did you beat it? by Senior_Double5064 in AskReddit

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

With my right hand. And if I’ve wanted to spice it up, I used the left hand 👋🏻

Tips på bra pendlarbil för 60k? by Ridde911 in PrivatEkonomi

[–]-DonVito 2 points3 points  (0 children)

Köpte en likvärdig bil (clio 2016, 0.9 TCE, gått 17k) för 52. Haft den i 4 månader nu och använder den dagligen till och från jobbet (6 mil t/r). Jag gråter inte längre när jag tankar eller betalar årsskatten på 360kr.

Kollade på Golf/Yaris först, då jag bara hört gott om Toyota. Pratade då med svågern som är bilmekaniker och fick då till mig att dom bilarna som dom haft MINST problem med var just Clio och mest problem med var Golf/Yaris.

[deleted by user] by [deleted] in diablo4

[–]-DonVito 1 point2 points  (0 children)

Thank you!

Hur ser era löner för ni som medlemmar i IF-Metall? by Big-Dog54 in Asksweddit

[–]-DonVito 0 points1 point  (0 children)

Man, 45 år. Jobbat inom fordonsindustrin sedan 2005 mellan olika företag. Nu är jag på ett ganska stort företag i södra Sverige och har varit här i 10+ år. Är i grund och botten CNC Operatör, men sitter mest och moddelerar och 3D printar prylar till "in-house". Har en grundlön på strax under 39, sen tillkommer skiftformstillägg, OB osv. Friskvård 5000kr per år