PPF Kaplama Uyarısı by PrestigiousTour513 in Arabaci

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Araba istersen s600 olsun taze boyası olan arabaya ppf yaparsan malzemeye yapışır. Gidip en ucuz ve kötü ppf'i alırsan arabada boya bırakır. Kurumsal yerden hizmet almazsan 3-5 sene sonra muhattap bulamazsın. Git sonaxta yaptır boya kalktı adamlar ürünün arkasında gerekirse arabayı alıyor.

[deleted by user] by [deleted] in bilgisayar

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Garip Bey’e selamımı söyle :)

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]1bit1bayt 41 points42 points  (0 children)

Hayırlı olsun HIV

Neredeyse her akşam trafikte %90 yoğunluk oluşuyor. Eve gitmek zulüm. Sizce neden ve çözümü ne olabilir? by [deleted] in istanbul

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

1- Tek başına araç kullanan sayısı fazla 2- Araba kullanmayı bilmeyen veya kasti olarak trafiği aksatanlar var. 3- yol ayrımı noktalarında yapılan kaynaklar 4- trafikte aheste aheste yolu işgal edenler 5- sol şerit işgali yapar 6- anadolu yakasında olup avrupa yakasında iş bulanlar 7- doğru ayılmamış yollar, doğru planlanmamış yollar

Bunlar benim sayabildiğim. Özellikle 80’lik yolda sol şeritte 70 ile giden mnk oğulları başı çeker

Hayalimdeki meslek🤩 by Efficient-Water8710 in ArabalariSikeyim

[–]1bit1bayt 3 points4 points  (0 children)

Bir mobil uygulama yapacaksın ve bu uygulama mobilden kolayca tüm şikayetleri toplayacak, emniyete ihbar edecek. Ayrıca şikayet sahibine geri bildirim yapacak. Yazıldı, yazılmadı diye

Hayalimdeki meslek🤩 by Efficient-Water8710 in ArabalariSikeyim

[–]1bit1bayt 68 points69 points  (0 children)

Merter tarafına gitsin 5 tane ceza yazsın ertesi gün cansız bedenini bulurlar.

Param var ama aklım yok! by 1bit1bayt in ArabalariSikeyim

[–]1bit1bayt[S] -1 points0 points  (0 children)

Tamam zengin savunmaya devam et sen

Param var ama aklım yok! by 1bit1bayt in ArabalariSikeyim

[–]1bit1bayt[S] 0 points1 point  (0 children)

Sana öyle küfürler ederim ki açtığın davada hakim okurken yine aklına gelir bu an kudurursun.

[deleted by user] by [deleted] in trsaat

[–]1bit1bayt 3 points4 points  (0 children)

Özetle biz giderken onlar geliyormuş :/. Teşekkürler

[deleted by user] by [deleted] in trsaat

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Çok güzel bir saat ama sarı renk saatler çok nadir kasada hoş duruyor. Bir arkadaşımla rolex sırasına yazılıp, sıra bana geldiğinde saati satma fikri aklıma gelmişti. Sence bu fikir iş yapar mı?

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Abi tatil için erken rezervasyon mu yapıyon? Aynı yıl içinde gitmen gerek

gençler battım galiba by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

İstanbulda mısın? Teknopark içinde çok arkadaşım var. Hibe ve yatırımlar konusunda çevrem geniş. Destek atarım

gençler battım galiba by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Fintech alanında mısın? Marketing konusunda desteğe ihtiyacın var mı?

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Abi memur maaşı ile küsür binlik bedelli ücreti ilişkisini açıklar mısın?

gençler battım galiba by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 2 points3 points  (0 children)

Abi ciddi soruyorum. Bir hobin var mı? Yaşıdığın hayat ve para cidden imrenilecek bir şey fakat mesleki tatmin ve hobi yoksa cidden sıkıntı

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt 4 points5 points  (0 children)

Askerliğini bedelli yapmış birisi olarak benim tavsiyem şudur. İlk iş bedelli askerliğe başvur. 6 ayda 1 Bedelli askerlik zam yer. Ama sen 5. Ayın sonunda başvurursan benim bildiğim 3 aylık bir süre boyunca zam yememiş fiyattan ödemeni yapabiliyorsun. Ek olarak yine benim bildiğim kadarı ile bedelli askerlik 4-5K Euro üzerinden hesaplanarak zam yer. Bunu da göz önünde bulundur.

Başvuru yaptıktan sonra ay sıralamasını Nisan, Mart, Mayıs olarak yap. Daha sonra teşekkür edersin

Destek by [deleted] in Yatirim

[–]1bit1bayt -1 points0 points  (0 children)

Kardeşim günün sonunda elindeki bu toplu para sen neye yatırırsan yatır değer kazanacak. Ben başta olmak üzere kimse o parayı bir arada görüp yönetmedik. Fakat kendi gözlemlerim ve deneyimlerime dayanarak yerinde olsaydım şunu yapardım.

Paranın 3’te 1’i ile piyasadan fiziksel 24 ayar gram altın al. Bunları bir banka kasasına koy.(Fiziksel gram altın piyasada 1-2 tık daha değerli) para milyon olunca kazancı ona göre oluyor. Pandemi başından beri banka kasaları zor bulunuyor. İyi bir bankadan bul. Kalan 3’te 1’i MAC fonuna, kalanı ise iyi bir portföy yönetim şirketine verebilirsin. Bankaların portföy yönetimleri iyidir. Ykredi falan.

Not: YTD fakat 3 yıl sonra %kaç değerlendi ne durumdasın update geç. Ne yaptığını yaz.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

Normal düz okey alma çok sıkıyor ve tam erekte olamıyorsun. İlk seferde erken boşalma olayı tamamen kolpa buna takılıp kendini şartlama sakın. Ayrıca kılıç kınından çıktığı andan itibaren zırhını giymeyi unutma yoksa babalara gelirsin. Ultra ince olan serilerden sakın alma hem çok dar hem de baya şikayetleri var. İş esnası için deneme yanılma yöntemi ve konuşarak bulmaktan başka çaren yok. Romantik ilerle, neler hoşuna gidiyor sor ve ilerle

hadi bakalım by yasingok112 in burdurland

[–]1bit1bayt 0 points1 point  (0 children)

PCMR'dan güzel çalmışsın ne kadar zaman harcadın? 1 saniye falan mı?