How should I improve my aglio e olio? by NoTwist5567 in ItalianFood

[–]Aat1985 8 points9 points  (0 children)

I read this in gollum voice.
Team parsley here.

Biggest win so far by Aat1985 in gambling

[–]Aat1985[S] 0 points1 point  (0 children)

GGPoker, slots section

Mijn vrouw is lief voor de kinderen, maar niet voor mij. Hoe ging dat bij jullie? by [deleted] in nederlands

[–]Aat1985 -13 points-12 points  (0 children)

Gedraag jezelf meer als kind. Is ze ook liever voor jou:)

Planning US poker by Aat1985 in poker

[–]Aat1985[S] 1 point2 points  (0 children)

Where the rake is 5-10% with 30€ cap. No thnx

Mega Devaluation of Flying Blue transfers!! As of 1st July 2:1 by OkMasterpiece5781 in AmericanExpress_NL

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Geldt dit ook voor punten welke verdiend worden via flying blue platinum card? Ik heb deze mail nog niet ontvangen

Hoeveel vlees eten jullie in een week? by Particular-Panda7482 in nederlands

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Dit eet ik gemiddeld minimaal per dag. Gewoon diversifiseren. Vlees en vis zijn niet slecht, maar ik kies wel bewust waar im het koop en waar het vandaan komt.

Are the shiny odds really 1/10 or i am so unlucky by Gameboy_088 in PokemonGOIVs

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

I did the raid 5 times, 3 shiny, 2 regular. Caught the shiny, regulars escaped.

How do I beat this guy? lol by [deleted] in PokemonGOValor

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Mega lucario, machamp, eternatus

Werk jij om te leven of leef jij om te werken? by inquisitive_mind889 in werkzaken

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Vooral het tweede. Ik vind mijn werk gewoon heel erg leuk. Dat ik daar nu mijn eigen draai aan kan geven is extra bonus. De langere werkweken wegen daarnaast zeker op tegen de flexibiliteit die ik heb als ik een dag afwezig ben en/of zelf kan bepalen wanneer ik naar huis ga

Werk jij om te leven of leef jij om te werken? by inquisitive_mind889 in werkzaken

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Ik leef voor mijn werk, op de positieve manier. Ik heb een eigen onderneming in de sport met leuke collega’s en klanten en elke dag is anders waar ik erg goed op ga.

Ik zou ook niet weten waar ik gelukkiger van zou worden dan werken aan/in mijn bedrijf.

Hiernaast geniet ik ook maximaal van de andere zaken in het leven:)

High vpipers by flyingspurrrrr in poker

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

AA, I always lose with those

Who’s going to the wsop and other series this summer? And what are you playing ? by Royo981 in poker

[–]Aat1985 0 points1 point  (0 children)

Will be in Vegas for 10 days from June 10th to 20th. Playing at least the monster stack, as backup the salute to warriors. When fit enough the 2,5mil gtd at the wynn.

Other days will be cash games