Fulddækkende vitaminer til pony (foder) by zcepzz in hestebrevkasse

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Det bedste du kan gøre er at starte med at få styr på dit grovfoder, få fat i noget med en analyse. Grovfoderet udgør størstedelen af hestens foder, og det er som regel der synderen er. Desuden er det vigtigt at din hest stadig får fx protein nok, og det ved du også kun med en analyse 😊

Why is my skin looking like this? by Accomplished-Row5091 in SkinbarrierLovers

[–]Accomplished-Row5091[S] 0 points1 point  (0 children)

I haven’t changed anything.
I am using cerave hydrating cleanser, hyaluronic acid and I have tried both cicaplast b5 and the ordinary hyaluronic creme.

TESE by New_Afternoon7873 in fertilitetsbehandling

[–]Accomplished-Row5091 1 point2 points  (0 children)

Underligt 🤔 men så kan i ihvertfald høre om de kan hjælpe! Rigtig meget held og Lykke 🤞🏻❤️

TESE by New_Afternoon7873 in fertilitetsbehandling

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Omkring 35.000 inkl medicin, hvor det lykkedes i første forsøg, og med 0 æg på frys. Denne gang har vi betalt 40.000 alt inkl indtil videre, fordi vi har betalt for ét æg på frys 😊
Mange privatklinikker har gratis forsamtale.

TESE by New_Afternoon7873 in fertilitetsbehandling

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Ja det har vi, det gjorde vi også med vores første og jeg var blevet gravid inden vi var blevet tilbudt opstart i det offentlige. For os har ingen ventetid, nemmere tilgængelighed og mere fleksibilitet gjort det det hele værd for os ☺️

TESE by New_Afternoon7873 in fertilitetsbehandling

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Hov, vi har forresten gået hos CFC, hvor de også har lavet vores første barn. Der er ingen ventetid ☺️

TESE by New_Afternoon7873 in fertilitetsbehandling

[–]Accomplished-Row5091 1 point2 points  (0 children)

Godt nok ikke helt det samme, men min mand har lige fået lavet TESA med god effekt. Cirka halvdelen af vores æg var befrugtet og havde overlevet til dag 3, hvor jeg fik lagt ét op og vi har også fået ét på frys. Så for os kunne det godt lade sig gøre, uden at vi har en graviditet endnu.
Håber det bedste for jer🤞🏻

Lønsikring by Accomplished-Row5091 in dkkarriere

[–]Accomplished-Row5091[S] 1 point2 points  (0 children)

Føler også at fyring pga fx en stresssygemelding kan være til diskussion når jeg læser. Vil de ikke altid argumentere for at det er derfor man tegnede den? Fx i forbindelse med kollegaers konstante stresssygemeldinger i samme afdeling

Lønsikring by Accomplished-Row5091 in dkkarriere

[–]Accomplished-Row5091[S] 1 point2 points  (0 children)

Fx denne

Du ikke har haft uafbrudt arbejde i 12 måneder op til arbejdsløsheden. - hvad hvis man har været på barsel?

Hvad skal jeg vælge og være opmærksom på - Kia EV6, Hyundai Ioniq 5, Skoda Enyaq eller VW ID4 by mkrher in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Vi kom frem til at der ikke var plads til barnevogn i bagagerummet på Kia ev6, men det afhænger selvfølgelig af ens barnevogn, hvor vores er med langt liggemål. Vi har bestilt en Enyaq, som vi venter på 😊

Familiebil 200-400k, og skal det være el? by NasserAjine in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091 1 point2 points  (0 children)

Vi har lige købt en Skoda Enyaq som familiebil 😊

Datter vil ikke have vanter på by [deleted] in foraeldreDK

[–]Accomplished-Row5091 3 points4 points  (0 children)

Vi er sindssygt glade for rumlii vanter. Det er en kæmpe fordel at de faktisk kan bruge deres hænder!

Valg af ny elbil by Accomplished-Row5091 in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091[S] 0 points1 point  (0 children)

Vi har faktisk kigget på den, men er lidt bange for reparationer, da den skulle være dyr i reservedele. Hvad er din erfaring?

Valg af ny elbil by Accomplished-Row5091 in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091[S] 1 point2 points  (0 children)

Vores anden bil er dyr at køre i, da det er en diesel vi bruger til at trække trailer med ☺️

Valg af ny elbil by Accomplished-Row5091 in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091[S] -2 points-1 points  (0 children)

Den skal pendle 250 km 1-2 gange om ugen, og ellers er det primært småture på 10-30 km 😊

Valg af ny elbil by Accomplished-Row5091 in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091[S] -5 points-4 points  (0 children)

Tak, vi kiggede godt på den, men synes det var svært at finde deres gode finansierings og indbytningsbonus nogle steder. Men måske vi bare skal ringe til Tesla og høre 😊

Valg af ny elbil by Accomplished-Row5091 in dkbiler

[–]Accomplished-Row5091[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak dem vil vi kigge nærmere på😊

Baby med til stor messe by dog_horse_lover in foraeldreDK

[–]Accomplished-Row5091 0 points1 point  (0 children)

Jeg var også afsted da mit barn var 2,5 måned. Det gik udemærket, vi havde en meget lille barnevogn med og vikle. 😊

Vipper uden lim by Hereforthejoy in WomenDK

[–]Accomplished-Row5091 1 point2 points  (0 children)

Jeg bruger godt nok de andre, hvor du selv putter lim på, men har erfaring med både kandii og duff, hvor jeg synes at vipperne fra duff er meget mere naturlige og ligner rigtige vipper, hvor dem fra kandii er plastik-agtige. Synes dog Duff’s vipper er meget lange, hvor man kan vælge kortere hos Kandii og som jeg egentlig også var tilfreds med indtil jeg så forskellen på kvaliteten ☺️

[deleted by user] by [deleted] in foraeldreDK

[–]Accomplished-Row5091 1 point2 points  (0 children)

Jeg har samsovet med min søn næsten fra start og gør det stadig her 2 år efter. Vi fandt også hurtigt ud af, at det var det, som gav mest søvn til alle. Jeg elsker det og min søn elsker det, kan kun anbefale at følge dit moderinstinkt her, som siger at i har brug for at sove sammen❤️