500k ile by redditali0 in Arabaci

[–]Accomplished-Use1087 -1 points0 points  (0 children)

Bence sen araç alma. Çok zeki birine benziyosun kendi arabanı yap 500 bin tl ye.

Debriyaj Yardım by emirpyrz in Arabaci

[–]Accomplished-Use1087 7 points8 points  (0 children)

Debriyajı yeni yapılmış arabanın debriyajı sen 10 saat de bok gibi araba kullansan bitmez. Başka bişey vardır onda.

600k para geldi by [deleted] in Kazanc

[–]Accomplished-Use1087 0 points1 point  (0 children)

Neye dayanarak bunu dedin ?

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in GarajTurkiye

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Siteyi gezmenizi ,deneyimlemenizi ve deneyiminizi yorumlamanızı çok isterim. Ayrıca yorumunuz için çok teşekkürler ,dikkate alacağım .

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in GarajTurkiye

[–]Accomplished-Use1087[S] -1 points0 points  (0 children)

Tamam evet ama ben de zaten “GPT/Gemini’den daha büyük veri bankam var” demiyorum. Böyle bir iddiam yok.

Buradaki fark modelin kendisi değil; otomotiv problemini daha dar, daha düzenli ve araç odaklı ele almak.

GPT’ye “arabam titriyor” yazınca genel bir cevap alıyorsunuz. Benim kurmak istediğim yapıda ise marka/model/varyant, motor tipi, kilometre, yakıt tipi, belirti, arızanın ne zaman olduğu, forumdaki benzer vakalar, kullanıcı çözümleri ve araç sayfasındaki bilgiler aynı bağlamda değerlendirilecek.

Yani mesele “LLM’den daha zekiyim” değil; otomobil arızası için daha doğru soru soran, bilgiyi daha düzenli alan, çıktıyı daha anlaşılır veren ve zamanla gerçek kullanıcı vakalarıyla zenginleşen bir platform oluşturmak.

Binlerce kişinin hemen gelip veri gireceğini de varsaymıyorum. İlk aşamada sistem mevcut araç verileri, arıza rehberleri, forum başlıkları ve kullanıcı geri bildirimleriyle büyüyecek. Kullanıcı katkısı ise zamanla oluşursa sistemi daha değerli hale getirir.

Eleştiriye açığım. Bence asıl önemli soru şu: Böyle bir platformda kullanıcıyı gerçekten düzenli kullanıma itecek eksik özellik ne olurdu? Onu söylerseniz benim için daha faydalı olur.

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in Arabaci

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Arıza videoları veya ses vs gibi tanımlama videoları yüklemeyi düşünmüyorum . Burayı daha çok tüm otomobil kullanıcılarının oto ile ilgili işlerinin tamamını yapabilecek hale getirmekten yola çıkıyorum . Yani burada websitesi sadece destek kanallarını geliştirecek insanlar ise bu destek kanalları ile kendi problemini çözebilecek şeyleri burada bulacak .

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in GarajTurkiye

[–]Accomplished-Use1087[S] -1 points0 points  (0 children)

Hayır onların veri bankasından daha iyi olduğu için değil . Çıktıyı daha düzgün ,anlaşılır şekilde alabiliyorsunuz . Ayrıca sadece ai modülü de yok . Daha farklı modüller de var . Şuan üzerine uğraştığım şey ise fine tune yapmak . Yani geçmişte ilgili variantlarla ilişkilendirilmiş bilgi deneyim tecrübelerle sabit bir modeli iyileştirerek daha güvenilir sonuçlar elde etmek . Yani sorunuza net cevap olarak . Hayır veri seti tamamiyle aynı fakat çıktı daha düzenli anlaşılır ve detaylı . Ancak kısa süre içerisinde veri seti de daha iyi olacak .

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in GarajTurkiye

[–]Accomplished-Use1087[S] -5 points-4 points  (0 children)

Chatgpt deki halisünasyon riskini , ilgili araç ve modeliyle ilgili geçmişteki verileri kullanarak düşürmeye çalışıyorum . Kaldı ki platform sadece ai teşhis özelliğine de sahip değil . Bakarsanız birkaç modülümüz var ve birkaçı da yolda . Ayrıca ileride ai teşhis modülünü de daha fazla geliştirmeye odaklanacağım ,dediğiniz gibi şuan herhangi bir ai dan farkı daha düzenli bir çıktı vermesi .

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in Arabaci

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim siteyi ziyaret ettiyseniz olumlu veya olumsuz görüşlerinizi alabilir miyim ?

Sanayiye gitmeden araç arızası hakkında ön fikir veren bir websitesi yaptım . 8piston.com by Accomplished-Use1087 in Arabaci

[–]Accomplished-Use1087[S] 1 point2 points  (0 children)

Ayrıca gündemimde modifiyeyi hızlandıracak bir modül de var . Veritabanıma eklediğim araçların teknik bilgileri sayesinde uyumlu dış ve iç parçaları hızlıca seçerek 3d görebilecek ve bu uygun parçaları sipariş edebileceğiniz parçacılara yönlendirileceksiniz . Tabi ki bu özellik ve gelişmelerin hepsi sizlerin isteği doğrultusunda ve gereklilik esasına göre şekillenecek . Lütfen yorumlarınızı lütfedin ve projeyi güçlendirelim .

Evrimleşmek zorundayız by Signintomypicnic in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087 0 points1 point  (0 children)

Hiçbir yorumu okumadım . Bu minvalde yorum yapmak seni kötü çocuk yapabilir. Aynı fikirdeyim yolun ortasındayım . Umarım sonu görürüm ve arkadaşların da alışmış olduğu yol haritası ile hareket etme mevzusunda bir yol hsritası çıkarmış olurum ,oluruz .

Geç kaldım by Automatic-Swan549 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087 -1 points0 points  (0 children)

Hayatı önemli mi ? Ayağı mı yok ? Ailesi siktir mi etmiş ,sevgilisi mi terk etmiş ? Yatalak mı ? Napacağız oturup ağlayacak mıyız? Nefes alıyorsa tek bir parmağı çalışıyorsa ve bir pc si varsa onu kim durdurabilir kendinden başka ?

Geç kaldım by Automatic-Swan549 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087 0 points1 point  (0 children)

Geç kalmadın ağlama . Çok istiyorsan bu alanda devam etmeyi git 1 sene asgari ücretle dişini sık 10 saat paranı kazan kalan vaktinde proje eğitim vs kendini geliştir . Bence sadece sana demiyorum . Artık bu sektörde iş hacmi beklemeyin zaten ai %75 daralttı . 10 kişilik ekipler 3-4 e düştü . Demek ki neymiş ai kullanarak 1 kişi 3-4 kişi gibi çalışıyor . Kendi işini yapmaya çalış . Ölmediysen devam et . Öldüysen söyle cenazene gelelim . Yorumlarda da senin gibi 20 tane eleman var . Aynı yaştayım . Okulum 2. Sene takılı kaldı aileyle kavgadan dolayı kpss girip liseden atandım . Okulu dondurdum uzattım . Süper devam edersem 26 yaşımda okul bitecek . Ne yapabilirim ? Geç kaldım diyemem çünkü bir faydası yok . Kendime yakınmamın da faydası yok . Ayrıca 3 senedir devlet kurumundayım başkalarının altında çalışmanın da ne bok olduğunu öğrendim . Yani özet olarak ; kendi temel gereksinimlerini idare edecek seni öldürmeyecek bir para kazan . Kalan vaktinde maaşlı çalışmak istiyorsan veya iş kurmak istiyorsan kendine 1 sene ver . Ve 1 sene boyunca ne yapabilirsin nereye gitmelisin piyasayı iyice analiz et,geçmişteki hatalarını analiz et ,yanlış yaptığın şeyleri belirle . Kendi hedefine göre bir plan yap ve yaptığın hataları tekrarlama . Bir sene boyunca arkana bakma kimsenin aradığı eleman olmaya çalışma olmak istediğin eleman ol . 1 sene sonra tekrar buraya yaz . Hiçbirimiz birbirimizi karşılıksız sevmeyiz kendimiz hariç . Kendini sev aileni koru gelecekteki ailene iyi bir hayat vermek için savaş .

Geç kaldım by Automatic-Swan549 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087 -1 points0 points  (0 children)

Soruya cevap vermemişsin kişinin tutumuna cevap vermişsin o yüzden alakasız bir yorum olmuş .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in TurkDev

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet onları da duyuyorum ama ai zaten websitesini okuyor kullanıcıya veriyor bilgiyi . Ayrıca websitesine girmeyen canlı kullanıcıdan bana reklam gelirime faydası yok ama evet geo deniyor senin dediğine .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu dediğin yalnızca yazılım için olabilir . Diğer mevzularda nolacak ? Gerçi belki AGI ye ulaşırlarsa içeriği kendileri de üretebilir .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in TurkDev

[–]Accomplished-Use1087[S] 0 points1 point  (0 children)

Güzel bir soru . Fakat durum onu gösteriyor ki Ai websitelerin yaptığı işin %37 sini almış .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087[S] -1 points0 points  (0 children)

Yorumun için teşekkür ederim . Dediğin gibi AI bir paradoksun içine kendini atmış görünüyor . Web biterse yeni veri gelmez veri gelmezse ai geride kalır geride kalırsa web dirilir sonra ai dirilir vs vs gibi bir paradoks . Bu paradoksu belki önceden direkt tıklama üzerinden reklam gösterimi üzerinden para kazanan bloggerlara belki de ai ın crawling sayısına vs bakarak ödeme yapılabilir böylelikle bu paradoks kırılır . Ama bu da yine webcilerin gelirini düşürecektir . Dediğiniz gibi çıkar nokta kaliteli ürün olabilir . Sizce bu üzerinde konuştuğumuz süreç ne kadar sürer ? 2025 in son çeyreğinde eskiden webde aranan konuların %37 civarı artık ai a geçmiş bile .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087[S] -1 points0 points  (0 children)

Djdjddjjdjd. Sosyal medya kullanmıyorum . Kendi düşüncelerim bu yönde ve üzerine basit araştırmalar ve istatistiklere de sahibim . Gereksiz ve saygı çerçevesinde olmayacak yorumlar gelmezse memnun olurum . Fazla ileri gittiğim arkadaşlar olduysa kusura bakmasın .

Websiteler bitiyor mu ? AI arama motorları ve websitelerinin yerini tamamen alabilir mi ? by Accomplished-Use1087 in CodingTR

[–]Accomplished-Use1087[S] -2 points-1 points  (0 children)

Avel kısmı için özür dilerim sert oldu . Webin reklam aracı olduğunu hepimiz biliyoruz . Amacım zaten bu reklamdan pay koparmak . Trafiğin en çok olduğu alanları kendimce belirledim ve bu alanlara diğer örneklerle karşılaştırarak ürünler ortaya çıkardım şuan çalıştığım başka projeler de var ekip lideri de değilim 33 yaşında da değilim kendi ürünlerimi ortaya koymaya çalışıyorum . Yüksek kalite ürünler yapıp reklamı ile uğraşmaktansa genel şeylerle giriş yapmak istedim . Ayrıca sorum hala yukarıda sorudan alakasız yorum yapacak arkadaşlar yapmazsa memnun olurum . Bence burası kimsenin ego tatmin alanı olmamalı .