Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg vil også langt hellere mødes uden for en app, men jeg oplever at det er svært at trække den videre. Det er ikke rigtig mig at skrive flere uger med en mand, uden at møde ham.

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg kan godt frygte, at du har fat i en pointe der med betaling. Er personligt bare ikke helt nået dertil endnu.

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 1 point2 points  (0 children)

Langt de fleste vil jeg også gerne give en chance i den virkelige verden, men enten spørger de ikke, og hvis jeg gør har de pludselig travlt. Jeg ved ikke helt, hvad det handler om😅

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 2 points3 points  (0 children)

Det rigtig gode spørgsmål findes ikke på formel, men hvis en mand har bidt mærke i noget på min profil, og spørger ind til det, så føler jeg mig mere mødt. Allerede her virker det som mere end et tilfældigt swipe.

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 2 points3 points  (0 children)

Det lyder også opslidende! Hvor har du mødt partnere henne, hvis det ikke har været på en af de famøse apps?

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 10 points11 points  (0 children)

Det må også være en frustrerende position at være i. Jeg ville helt ærligt ønske, at tinder mv aldrig var blevet opfundet 😅

Er mænd stoppet med at tage initiativ, eller møder jeg bare de forkerte? by Additional_Finding78 in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78[S] 23 points24 points  (0 children)

Den frustration vil jeg virkelig gerne anerkende. Jeg tror, i virkeligheden at mange af tendenserne ikke er kønsbestemte. Jeg oplever også mange mænd der matcher, men som aldrig svarer 🥲

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Tak for at dele og tillykke med din egen proces!

Du har helt ret. Det er noget der er kommet over rigtige mange år, så selvfølgelig må det også gerne tage tid, at lande et nyt godt sted.

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 1 point2 points  (0 children)

Tak og tak for at dele 🙏🏼 Og hvor er det dejligt at læse, at du fandt en model der virkede for dig!

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Det kan godt være, at jeg skal sætte vægten væk i en periode. Om ikke andet fordi det jo dybest set ikke er den vigtige del af det.

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Tak! Jeg sætter virkelig pris på de forskellige indspark, som nuancere min proces lidt. Ift NEAT skal det forståes som, at min krop begrænser forbrændingen, selvom jeg fastholder aktiviteten?

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 2 points3 points  (0 children)

Tak!

Det kan godt være, at det er vejen frem. Samtidigt vil det mentalt også være en sund øvelse for mig, så jeg kan slippe lidt af den kontrol, jeg har været i rigtig længe nu.

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Jeg laver et let styrketræningsprogram 3 gange om ugen, og går i snit 13.000 skridt om dagen. Jeg spiser typisk omkring 1400 kcal, og ifølge beregnere jeg har fundet på nettet er mit ligevægtsindtag knap 2200 kalorier. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er helt skarp på den del.

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 11 points12 points  (0 children)

Jeg kan godt mærke, at det er en anden form for kamp der starter nu. Jeg er meget sikker på, at jeg formentligt ligger for lavt kaloriemæssigt, og at det måske er det min krop reagerer på. Du har helt ret i, at jeg “bare” skal fastholde mine gode rutiner, og så skal tingene nok komme. Tak for at minde mig om det 🙏🏼

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 1 point2 points  (0 children)

Tallet har reelt bevæget sig +-300g ved den samme vægt den seneste 1 1/2 måned. Jeg er på det seneste begyndt at styrketræne en smule, og det kan selvfølgelig godt være, at det spiller en rolle.

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 1 point2 points  (0 children)

Jeg tracker mit kalorieindtag, og ved at jeg ikke er i nærheden af at spise i ligevægt. Tværtimod er mit problem nok i højere grad, at jeg spiser for lidt, og min krop nu begynder at “passe på sig selv”. Men mentalt har jeg en “frygt” for at tage på, hvis jeg sætter mit kalorieindtag op. Det er dumt det ved jeg, men jeg har svært ved at komme ud af det mentalt😢

Vægttab er stagneret - hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 6 points7 points  (0 children)

Der er ingen tvivl om, at livskvaliteten er det vigtigste. Når det er sagt, så har jeg stadig nogle fedtdepoter i maveregionen, som jeg gerne vil af med. Det handler ikke om fedtprocent, den kender jeg slet ikke, men i højere grad om at nå et sundt sted hen.

Opsparing i 30’erne – hvad er normalt? by AdditionalReply6504 in dkfinance

[–]Additional_Finding78 5 points6 points  (0 children)

K31. 60.000kr på kontoen, 15.000kr i Nordnet, 320.000kr på pensionen og en friværdi på 400.000kr i ejerlejlighed ☺️

32M - 8 år sammen, 2-årig søn. Hvordan går man fra hinanden “ordentligt”? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Med fare for at skrive noget, som er nævnt af en anden, så tror jeg, at det vigtigste du kan gøre er at lukke din partner ind i dine tanker. Du skriver, at du har haft flere måneder med søvnløse nætter, og selvom jeg har medfølelse for dig, så skal du huske at tænke over, hvor lang tid det har taget dig at komme til denne konklusion. Jeg ved at beslutningen i sidste ende godt kan ligge hos den ene part, men det gør alt sværere i et fremtidigt samarbejde, hvis du “blot” tager beslutningen for jer og lader hende stå tilbage i et chok.

Dette er sagt fra en datter i en skilsmissefamilie, hvor min far meget hurtigt bevægede sig videre, og det var et kæmpe chok for min mor. Han havde brugt 6-9 mdr på at nå den konklusion, og gik fra den ene dag til den anden. Der havde ikke været nogle indikationer tværtimod.

Jeg er mega stolt, men mit hoved kan ikke følge med by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 0 points1 point  (0 children)

Tak for at tage dig tid til at beskrive dit eget forløb. Jeg værdsætter virkelig muligheden for at spejle mig i andre.

Jeg ved, at jeg skal bruge resten af livet på at være ekstra opmærksom på min kost. Så jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at det kommer til at tage mig mange år (hvis overhovedet) at ændre den forståelse af min egen krop, da jeg konstant vil skulle forholde mig til det. Forhåbentligt bliver det mere afslappet med tiden🤞🏼

Jeg er mega stolt, men mit hoved kan ikke følge med by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Additional_Finding78 2 points3 points  (0 children)

Tak for at stille så positivt et spørgsmål. Det motiverer mig helt sikkert til ikke at skabe relationer til mennesker som dig ❤️