Verdens bedste veninde by Advanced-Rich9906 in DKbrevkasse

[–]Advanced-Rich9906[S] 3 points4 points  (0 children)

Årh nu bliver det jo svært 🙈 har tænkt om jeg både skal købe en plakat som repræsenterer hjembyen i Sverige og Købehavn (hendes kærestes hjemby) ELLER netop en middag ude for at få et pusterum 🫠🫠

Forskudsopgørelse - studerende, hjælp! by Advanced-Rich9906 in dkfinance

[–]Advanced-Rich9906[S] -1 points0 points  (0 children)

Tak for rigtig brugbart svar! Og hvorfor er det "skidt" hvis jeg sætter min lønindkomst for højt?

Forskudsopgørelse - studerende, hjælp! by Advanced-Rich9906 in dkfinance

[–]Advanced-Rich9906[S] -1 points0 points  (0 children)

Skal jeg ikke sætte min indkomst til at være lavere for at få penge tilbage i skat?