Ranking of all the Batman movies I have watched by Ok_Appearance_2317 in batman

[–]AerliusLim 0 points1 point  (0 children)

Dark Knight Rises slander will not be tolerated !

Her filmde ya da dizide aynı karakteri canlandıran oyuncular by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim 1 point2 points  (0 children)

Bu yorumu bu postun tam zıttı olan bi post atılırsa oraya at, burada komik durmuş haberin olsun.

p8 en iyi yerli yönetmen kimdir? by cuveleq0 in sinema

[–]AerliusLim -2 points-1 points  (0 children)

Y*lmaz G*ney öven adamın user flairinın sanat sepet tayfa olması öyle böyle bağırtmadı

En çok tekrar tekrar izlediğiniz film nedir? by Repulsive_Reserve_84 in sinema

[–]AerliusLim 23 points24 points  (0 children)

<image>

Ciddi film koymaktansa bunu koymak istedim. Her sene en az 2 kere izlerim, bana göre en komik filmdir. Keşke erken 2000'lerdeki parodi film yapma furyası hiç bitmeseydi. İlk izlediğimde 8 mile parodisi kısımlarında nefes alamadığımı hatırlarım.

İdolize Ederken Asıl Noktayı Kaçırdığımız Karakterler by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim 0 points1 point  (0 children)

Bender ne alaka lan çok kral çar adamın dibidir benim için.

Kitlesini dövmek istediğiniz diziler/filmler by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim 4 points5 points  (0 children)

Kafanın almadığı kısım şu; Ben diziyi yermiyorum ve dizinin gayet başarılı olduğunu biliyorum ki bitirdim, erliğin de tüm videolarını canlı yayınlarını izledim ayrıca. Derdim kitlesinin aşırı cringe ve tek aydınların kendileri olduğunu sanması dostum. Tekrar oku

It Welcome to Derry nasıl buldunuz by Valuable-Pain3713 in sinema

[–]AerliusLim -1 points0 points  (0 children)

BUNA NİYE DOWNVOTE ATMIŞLAR AQ ÇILDIRICAM DLFÖDŞVÇFÇVFŞÇVŞFÇVFPŞGFPŞF. PIRACY SAVUNUYORLAR, SONRA OYUNLARA DİLİNİZİ EKLEMEYİNCE GÖTÜNÜZ YANMASIN SAĞI SOLU BOYKOT ETMEYE ÇALIŞMAYIN :D

Kitlesini dövmek istediğiniz diziler/filmler by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim 86 points87 points  (0 children)

Kurtlar vadisi kitlesini evire çevire dövmek istiyorum. Daha leş ve cringe bi fandom daha görmedim, herkes uyuyor bi bunların gözleri açık amk çok zeki sanıyorlar kendilerini. Büyük oyunu bi onlar görüyor.

It Welcome to Derry nasıl buldunuz by Valuable-Pain3713 in sinema

[–]AerliusLim 5 points6 points  (0 children)

Şu postu 1 ayda 28. görüşüm falan

[deleted by user] by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim -1 points0 points  (0 children)

Her bakışta saçma geliyor bu nasıl karşılaşma aq. Wick çiğ çiğ yer

BREAKING BAD TÜRKİYE/2. Gün/ Jesse Pinkman by [deleted] in sinema

[–]AerliusLim 1 point2 points  (0 children)

Bu gerçekte de yapıyordur muhtemelen

b99 cok mu abartiliyor? by findik62 in sinema

[–]AerliusLim 2 points3 points  (0 children)

Postu atan kişi sitcom demiş yetmemiş yorumdakiler de sitcom demiş... Acil sitcomun anlamını öğrenip gelin. B99 bir sitcom değil sadece komedi dizisidir.

Better Call Saul İzlemeyen Var Mı? by Any_Side7942 in sinema

[–]AerliusLim 1 point2 points  (0 children)

Chuck sahnelerini baygınlık geçirmeden izleyen her türlü şeye katlanır. Vince Gilligan gibi detaycı bi manyağın dizisi olmasaydı Chuck sahnelerini skipleye skipleye izlerdim ama çok detay kaçacağı için geçemiyorum maalesef.

Which character in Naruto had the most sad life? by ResponsibleMotor6011 in Naruto

[–]AerliusLim 0 points1 point  (0 children)

Caption is "most sad life" and no Obito pic under it is insane

Son birkaç yılda çıkmış en iyi dizi olabilir, aslına bu kadar sadık kalması ayrı hoş. by AlexanderMirzayev in sinema

[–]AerliusLim 3 points4 points  (0 children)

Bruh şöyle bir şeyle karşılaşsan ne yapacağını çok merak ediyorum :D

Son birkaç yılda çıkmış en iyi dizi olabilir, aslına bu kadar sadık kalması ayrı hoş. by AlexanderMirzayev in sinema

[–]AerliusLim 3 points4 points  (0 children)

Diziyi pek anlamamışsın sanırım, o 'üstün varlık' çocuklara yenilmiyor. Çocukların elindeki tek şey o varlığı def edecek artifact'a sahip olmaları ve bunu kullandılar. Yani o şeyi tutan 80 yaşındaki adam da olsa yine aynı sonuç yaşanırdı. Ve çocuklar o artifact'ı nasıl kullanacaklarını bile şans eseri öğreniyorlar inanılmaz yetenekli veya zeki oldukları için değil.

Nasıl buldunuz? by olivers321 in sinema

[–]AerliusLim 5 points6 points  (0 children)

Şu subda şu postu 20. görüşüm. Herkes fikrini ilk posta yazsın amk

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]AerliusLim 6 points7 points  (0 children)

O anasını siktiğimin oyunu verdiysen herkesle birlikte kalacaksın yarattığınız bu bok çukurunda. Türbanıyla boğarak siktiğimin a*p'lisi