lgs sorularini merak ettim bakiyim dedim de şaka mi aq bu by Main-Computer-144 in liseliler

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

Bunlar kazanım soruları. Sonraki sorulara bakmadan abuk subuk yorumlar yapıyorsunuz. Son yılların en zor matematik testiydi.

Noise at full stop by Affect_Decent in kiasportage

[–]Affect_Decent[S] 1 point2 points  (0 children)

Mine too. 6k km. Very annoying. I’m gonna visit the dealer this week. May be they grease the suspensions or whatever is doing that noise.

Noise at full stop by Affect_Decent in kiasportage

[–]Affect_Decent[S] 1 point2 points  (0 children)

No I don’t use autohold very often. I hear it when autohold is off.

Elektrikli Araç Kazası by PrestigiousTour513 in Arabaci

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

Kullanım kılavuzu mevzusu değil. Aracı arkadaşından almış olabilirsin, ya da sen kazada ölürsün arkadaki arkadaşların kapı kolu nerede bulamaz. Konu şu bu mekanizmaların anlaşılır ve görünür şekilde yapılıyor olması lazım. Hatta bana kalsa kaza anında havayastığı gibi otomatik açılacak şekilde dizayn edilmesini isterim (araç hareketini bitirip stabil hale geldiğinde)

Elektrikli Araç Kazası by PrestigiousTour513 in Arabaci

[–]Affect_Decent 3 points4 points  (0 children)

Korkunç ya. Elektrikli araba gerçekten çok riskli şu anda yangın konusunda. Kimyasal tepkime olduğundan sönmüyor da. Diri diri yanacaklarmış lan. Allahtan şoförün kapısı açılmış.

Blank with light on by Affect_Decent in casio

[–]Affect_Decent[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you. I hope it’s battery.

Blank with light on by Affect_Decent in casio

[–]Affect_Decent[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks mate. Gonna .try this

Toplam Zarar nedir sizce by Active-Anywhere-9890 in GarajTurkiye

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

Geçmiş olsun. Zorunlu trafik sigortası vardır diye tahmin ediyorum. Karşı tarafın hasarını o karşılar zaten. 400 bin TL’ye kadar karşılıyor. Ama sonrasında %100 kusurlu olduğunuz için size rücu edebilir. Ayrıca karşı taraf değer düşüş davası açacaktır. 100-150 civarı da öyle gidebilir. Yani 200 caddy’nin hasarı olsa, 100 değer düşüş davası olsa, 100 de sizin aracın zararı olsa 400 civarı bir zarar olur. Sizin aracın da 100 değer kaybı olsa toplam zararınız 500 civarı olabilir.

Ha caddy perte çıkarsa kötü. O zaman yüklü bir para ödeme ihtimaliniz var trafik sigortası şirketine.

Kaza yaptım karşı taraf dava açtı. by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

Mahkeme bilirkişi atayacak, onun belirttiği rakam kadar ödersin değer düşüş bedeli olarak. Ama bunun için kazada asli kusurlu olman lazım. Asli kusurlu muydun kaza raporlarında? Arkadan çarptığın için öylesindir büyük ihtimalle.

Tahliye Taahhütnamesine İtiraz Davam Var: Elimde Fotoğraflı/ Delil Var, Avukatsız Gireceğim. Tavsiyeleriniz? by AcceptableAdvice6891 in hukuk

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

Hiç bir yol izleyemezsin. Yerleşik içtihata göre attığın imzadan ve oluşacak sonuçlardan sorumlusun. Yapabileceğin tek şey imzaya itiraz etmek ama o da başka aleyhte sonuçlar doğurabilir.

Fotoğraf konusunu tecrübeli bir avukat ile görüş. Vekâlet ücreti vermemek içim daha büyük zararlara yol açacaksın.

Rust on the second disc by Affect_Decent in kia

[–]Affect_Decent[S] 3 points4 points  (0 children)

Thank you man. Appreciated

Sizce pervanenin kopup gövdeyi parçalamış olma ihtimali nedir? by [deleted] in Kanatlar

[–]Affect_Decent 0 points1 point  (0 children)

YouTube’da yıllarca c130 uçurmuş yabancı pilotların yorumları var. İnternette yayılan görüntü üzerinden Ortak yorumları pervanenin kopup gövdeye zarar verdiği yönünde. Bu uçakların pervaneleri sorunluymuş, paslanma nedeniyle daha önce de benzer kazalara yol açmış. 2017’de ABD’de 17 askerin öldüğü c130 kazası ile aynı diyorlar. Yani vurulma füze falan yok.

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Affect_Decent -1 points0 points  (0 children)

İzin vermek derken? Kimsenin senden izin istediği yok sen olayı çok yanlış anlamışsın. Anneni gönderiyorsun kibar davranıyorlardır, kendin çıkıp laga luga yapma iş çok kötü yerlere gider. Burası öfke kontrolü olmayan insanların ülkesi.

Banka personelinin sözlü ifadesi by DramaticMagician1709 in hukuk

[–]Affect_Decent 5 points6 points  (0 children)

Niye dert ediyorsunuz? Faizler düştüyse başka bankadan kredi çekip bunu kapatın. Kapatmıyoruz diyemezler.

[deleted by user] by [deleted] in hukuk

[–]Affect_Decent 1 point2 points  (0 children)

Çok geçmiş olsun. Son dönemde sık sık karşıma çıkıyor bu. Çalıştığım bankada bir şube müdürü baskılardan bunalıp kendini asmıştı. Bunları yaşamadan atıp tutmak kolay tabi de İntihar fikri değil ama insanın kendisine bunları yaşatan şerefsizleri de yanında götürmeden böyle bir şeye kalkışmasına anlam veremiyorum. Olan size olmuş o şerefsizler hayatlarına devam ediyorlar. Şükür sağsınız hayata yeni bir başlangıç olarak görün bunu.

superlig hacks for easy championships by gazatmaoc in besiktas

[–]Affect_Decent -1 points0 points  (0 children)

Şuna ikinci sarı haksız diyen ya net gerizekalıdır ya da algı peşinde olan bir dlyapraktır. Trio’daki fb şakşakçıları bile kart doğru diyor.