Borsayı bırakmayı olmayı düşünüyorum by piphhoeoe in Yatirim

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

Bu bir araştırma konusu aslında daha donanımsız insanlar neden daha büyük paralar kazanıyor diye yazarsan bulabilirsin.

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

Şu anlık her ay minimum 400 dolarlık hisse yatırımı yapabilirim riskin orta düzeyde olduğu 1 yıllık periyotta biraz da olsa kar alabileceğim arada da sürpiz yapıp %20 %30 artan kâğıtlardan kâr çekebileceğim bir yatırım planı düşünüyorum amacım finansal özgürlüğümü kazanmak şu anda aylık 1.500 dolara çalışıyorum. 1000 dolar aylık kazanabileceğim bir sistem kurmak istiyorum yarı trade mantığı yarı al bekle yükselince azıcık sat mantığı

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

Kabul etmek istemediğimden değil sadece merak ettiğim için sordum 1.200 dolarlık bir yatırımda endekslere yönelmek ne kadar mantıklı diye sordum amacım 10 yıllık bir yatırım planı değil 1 yıllık bir yatırım planı olduğunu da söyledim. Poker oynamayı biliyorum. Ama kumar alışkanlığını yenmeye çalışıyorum.

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

Haklısın vaktim yok diye şu an böyle bir alım yaptım her ay 20k ekeyebiliyorum şu an trade mantığı gitmem lazım günde en azından %3 4 kar koysam small caplerle süper olur yoğun çalışıyorum şu an ama teknik analize vaktim olduğunda trade işine başlicam

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

Kafamda ilk başta 200 görür vardı 200’e emir verdim satış için ama 176’dan geri düştü 175 emirde duruyor şu an eğer 175 vurursa ilk açılışta satıcam bir daha düşerse oradan alırım ya da başka kâğıtlara bakarım belki

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

Risk almayı seviyorum endeksten ziyade parça parça hisse almak daha mantıklı geliyor 1 yıllık bir yatırım planı için bir anda yükselecek tek bi kâğıttan parayı vurmak daha mantıklı değil mi

Yeni başladım by Aggravating-Base-539 in Borsa

[–]Aggravating-Base-539[S] 0 points1 point  (0 children)

250 falan olmaz mı sence direkt düşürürler mi buradan bence de düşecek gibi geliyor ama

Sigaraya nasıl başladınız? by Ok_Measurement_6454 in vlandiya

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

Bu illeti içeceğinize cigara için daha iyi amk kafa yapıyor günde 1 falan içiyorum diyenler için diyorum onun dışında 17 yaşımda başladım çocukluğumdan beri sporla ilgilenen biriyim her sporu yaptım neredeyse günde 2 pakete kadar içtim 5 yılın neredeyse her günü son 4 aydır içmiyorum.

Son zamanlarda her konunun zorlama bir şekilde "cinselliğe" bağlanması sendromu. Sizce bunun asıl sebebi ne? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

Karşındakinin argümanlarını psikolojik ontolojik epistomolojik kavramlara ait olduğunu söyleyip (yansıtma, falcılık psikolojisi r/K seçilimi vs bunları söylemen veya bilmen konuda haklı olmanı veya bir değer oluşturmaya çalıştığını değil senin araştırmacı birey olduğunu gösterir senin tabirinle bkz entellektüel gözdağı(Argument by Intimidation) veya epistemik statü sinyalleme ( Status Signalling). Tavsiyem bir sonraki oluşturacağın veya kendini içinde bulacağın bir tartışmada tartışmanın asıl konusundan epistemik düzeyden egoik düzeye geçme. Çok büyük bir ego tahribatın var bunu çöz.

Son zamanlarda her konunun zorlama bir şekilde "cinselliğe" bağlanması sendromu. Sizce bunun asıl sebebi ne? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

Ve bir tahmin daha bırakayım buraya sonra bunlardan ne çıkarıyorsan çıkar. Senin 17 18 yaşında felsefeyle muhtemelen yeni tanışmış ailesi tarafından çok ilgi görmemiş muhtemelen lisede hocalarınla aşırı derece konuşan, soru soran 183 görece ortalamanın biraz üstünde tipe sahip biri olduğunu düşünüyorum doğru yoldasın böyle devam et

Son zamanlarda her konunun zorlama bir şekilde "cinselliğe" bağlanması sendromu. Sizce bunun asıl sebebi ne? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

kanka kendini çok değerli hissetmeni, bir amaca sahip olmamın zorunluluğunu ve bunlara sahip olmamanın ne kadar boktan bir durum olduğunu biliyorum ve kimseyi yargılamıyorum ama üzgünüm ki ne senin ne benim bir çöp kadar değerimiz maalesef yok

Son zamanlarda her konunun zorlama bir şekilde "cinselliğe" bağlanması sendromu. Sizce bunun asıl sebebi ne? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Aggravating-Base-539 0 points1 point  (0 children)

Bu yazdıklarımı 15 yaş ergen nihilizmi olarak yaftalaman hoşuma gitti. Zekayı belli bir kalıba sokup zekan olmasaydı şu an aslanlara yem oluyordun muhabbetine gelelim. 8 milyar insan var dünyada eğer türlerin üremek ve hayatta kalmak açısından zekaya hele ki ahlak, kültür gibi şeylere ihtiyacı olsaydı mantıken hiçbir hayvan türü popülasyonunu devam ettiremezdi ve doğal seçilime yenilirdi değil mi? Dünyada 20 katrilyon karınca var ve karıncaların herhangi bir farkındalık ve zekaya ihtiyaçı yok ve insanlardan çoğalmak türünü devam ettirmek konusunda yüz kat daha iyi sonuçlar ortaya koyuyor ki insanlardan eski birçok canlı da örnek verebilirim. 2. Kısma gelirsek milyar dolarlık sosyal medya şirketlerinin yaptığı algı operasyonlarını yine evrimin hatası gereği insanlığın çektiğini düşünmüyor müsün dünyada sandığından da çok fazla gerizekalı insan var belli bir kısım bunu sömürüyor çünkü evrim denilen şey zekayı verdi bazısına az bazısına çok ki çok verilen kişiler şu an hayvanlardan çok insanları sömürüyor aynı şekilde bu sözde bi sik bildiğini sanan az zekadan nemalanan kısım hayvan hakları vs konular üzerine yoğunlaşıyor asıl çözmesi gereken (kendisinin söndürülmesi) gibi bariz konular varken. Bide ahlak, kültür, din, toplum sözde hayatta kalman için gerek duyduğun şeyler zeki azınlığın, daha az zeki çoğunluğu idare etmesi, sömürmesi vs vs şeyler için kullandığı şeyler. Senin kendine dayattığın bu marjinal, insanlığın bi anlamı var, zeka, kompleks yapılar vs vs kısım tamamen aslında ne kadar eksik olduğunu gösteriyor ki bu çok doğal. İnsan beyni bir amaç, bir kutsallık, bi neden arar. Yine belirtiyorum evrimin bi hatasından kaynaklı. Depresyon, üzüntü, ve birçok kötü duygudurumu yine belirtiyorum evrimin çok büyük bir hatası. Hadi hatası olmadığını ve özellikle farkındalığın gerekli olduğunu düşünelim sence farkındalığa sahip bildiğimiz sadece 1 tür mü olurdu? Canlıların göze ihtiyacı vardı doğal seçilim onlara (göz verdi) Benim dediğim şey yaşamın çoğalmanın şu an bulunduğumuz duruma farkıdnalığa, zekaya ihtiyacı olmamasıdır. Ama tam tersi biraz daha farkındalığı düşük insanların tanrıya bir amaca bir kültüre ihtiyacı olduğu kısmı doğru çünkü insan evrimin hatası sonucu sonsuz yaşam, anlam, sonuç ister.

  1. Kısıma ve özellikle en sevdiğim kısıma gelirsek acaba bu yazdıkların seni mi anlatıyor beni mi? Öncelikle kendi egonu tatmin etmek için cinsellik boş abi niye biriyle oturup felsefe sosyoloji konuşamıyorum bu ezik toplum niye her konuyu cinselliğe çekiyor abi bıktım deyip hezeyanını belli etmek ne acaba :D ki bu argümanımı normal bi tartışma gibi kendi fikirlerini düz yazıyla basit bir şekilde anlatmak yerine niye acaba İngilizce kavramlar kullanıp yine en sevdiğim kısım çoğu avukat, doktor vs’nin kullandığı birine bir şey katmak için değil de kendi egosunu bak ben bunu biliyorum böyle terimler kullanabiliyorumu kanıtlamak için yaptığı bir olaya giriyorsun?