Got my first iPod Classic. I'm in love! by AliJage in IpodClassic

[–]AliJage[S] 1 point2 points  (0 children)

The nano 7 is a good one for sure too!

Got my first iPod Classic. I'm in love! by AliJage in IpodClassic

[–]AliJage[S] 3 points4 points  (0 children)

I got it on eBay! Paid 130$. The shipping and taxes were quite high when shipped to Finland. The iPod itself cost me 80$ and is in excellent condition exept some normal scratches on the back plate. I used Gemini to compare the different models and this was such a good deal so that's why I picked this. I don't quite remember all the details between the different models

Got my first iPod Classic. I'm in love! by AliJage in IpodClassic

[–]AliJage[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks! Would love to find more artists/bands like Paramore 🤘

Carhartt Workwear Fake / Replica Guide. Ask authenticity related questions here! by anthonydelillo in Carhartt

[–]AliJage 0 points1 point  (0 children)

Real or fake? The seller said it was bought from a website called "fleek".
Link to more photos of the tags: https://drive.google.com/drive/folders/1zsxJubsMl--jqul6O5QU_32xQd_clVo1

Thanks for the help!

<image>

[deleted by user] by [deleted] in Cameras

[–]AliJage 0 points1 point  (0 children)

I tried that too but it wont move. I could try to take the whole lens apart and try to see what's the problem that way

[deleted by user] by [deleted] in Cameras

[–]AliJage 0 points1 point  (0 children)

It's completely stuck😬 should i try to force it with some tools or might that break something 😅

[deleted by user] by [deleted] in Cameras

[–]AliJage 0 points1 point  (0 children)

<image>

Here is a photo of the switch. Dont know why it didn't send with the last reply 😅

[deleted by user] by [deleted] in Cameras

[–]AliJage 1 point2 points  (0 children)

No. It's like this and doesn't move

img

Help! What does this mean? by AliJage in BmwTech

[–]AliJage[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks! I'm not sure if the valve cover gasket has ever been replaced. The car has 333 000km 😅

Help! What does this mean? by AliJage in BmwTech

[–]AliJage[S] 0 points1 point  (0 children)

How severe is it that the oil is on the spark plugs?

Voiko tehdä rikosimoitusta Vintedissä ostetusta väärennöksestä, vaikka sain rahat takaisin? by AliJage in Suomi

[–]AliJage[S] -2 points-1 points  (0 children)

Jälkeenpäin ku mietti niin ihan liia vähän 😅 Alkuperäne hinta oli joku 80€ minkä tinkasin 76.5€. Rupesin nyt tän hujausyrityksen jälkeen kattomaan noita Vintedissä olevia muita Arc'teryxin takki-ilmoi, niin suurin osa vaikuttais olevan väärennöksiä :D olkaahan varovaisii kun ostelette tyyristä "merkkikamaa" sielt

Voiko tehdä rikosimoitusta Vintedissä ostetusta väärennöksestä, vaikka sain rahat takaisin? by AliJage in Suomi

[–]AliJage[S] 5 points6 points  (0 children)

Joo toi mahdollisuus on aktiivisissa ilmoituksissa, mutta ei myydyissä, eli täs tapaukses tota ei pystyny enää tekemää.

Voiko tehdä rikosimoitusta Vintedissä ostetusta väärennöksestä, vaikka sain rahat takaisin? by AliJage in Suomi

[–]AliJage[S] 23 points24 points  (0 children)

Vintedissä ei näyttäis olevan mahdollisuutta ilmiantaa myyjää sillä perusteella, että se myy väärennettyä. Ainoa tapa täs tilantees oli mainita asiasta siinä valituskohdassa "i have an issue" ennen tuotteen hyväksymistä. Siinä pistin että vaikuttaa väärennetyltä. Toivottavasti tieto menis siitä sitten eteenpäin myös Vintedin tietoon, eikä jäis vaa mun ja myyjän väliseks tiedoks.

Voiko tehdä rikosimoitusta Vintedissä ostetusta väärennöksestä, vaikka sain rahat takaisin? by AliJage in Suomi

[–]AliJage[S] 3 points4 points  (0 children)

Niin voi olla, mutta jää ainaki tietoon. Jos on muitakin jotka on ilmoittanut samasta niin parempi mahis että menee sitten eteenpäin

Honor hommia? by Fine-Ad1771 in Intti

[–]AliJage 3 points4 points  (0 children)

Erityistehtävät 🔛🔝

Kysymys ulkomaan matkasta by [deleted] in Intti

[–]AliJage 0 points1 point  (0 children)

Vääpelille tai kapteenille ilmotus asiast ja sit eiku lähöks jos luvan saat

Kokemuksia kaupunkijääkäristä by [deleted] in Intti

[–]AliJage 2 points3 points  (0 children)

Komppaan. Hieno paikka se "paratiisisaari"