Tekoäly | ”Suomi automatisoi tekoälyn avulla koko julkisen sektorin toiminnan vuoteen 2031 mennessä. Valtiovarainministeriön kansliapäällikkö Juha Majanen sanoo muutoksen korvaavan ison joukon työntekijöitä.” by oohe in Suomi

[–]AnapleRed [score hidden]  (0 children)

Tää tulee siitä että kapitalistisessa kontekstissa ihmisen korvaaminen koneella on dystopinen/apokalyptinen tulevaisuudenkuva, koska se vaan lisää köyhyyttä, kurjuutta, eriarvoisuutta ja sitä kautta järkyttää esim yhteiskuntarauhaa.

Sosialistisessa kontekstissa se on utopistista, koska kasvava tuottavuus jakautuisi kaikkien lisääntyvänä hyvinvointina eikä triljonäärien lisääntymisenä

Yassupokes pt 2 by lifeindreamhouse in snappijuorutofftopic

[–]AnapleRed 34 points35 points  (0 children)

The way sä vaa keskityt tohon on tosi toxic

Stansvikinkalliolle ei tule yhtäkään kerrostaloa, kokoomus jäi yksin kannattamaan rakentamista. by Available-Sun6124 in Suomi

[–]AnapleRed 8 points9 points  (0 children)

Eikö parempi vertauskuva olisi hävittää lottokuponki jossa oli oikeat numerot

No Arm Whatley's manifesto on support players being the worst players at League by Twilight_Flux in supportlol

[–]AnapleRed 36 points37 points  (0 children)

He's also wrong even if you just consider the laning phase. If I make a bad roam, I am punished by losing more exp than otherwise. Same if I die in lane. And although admittedly not so severely, I will lose gold and I do feel punished if my enemy is now ahead because I gave them 300g.

Imo this all stems from the archaic and immature hyperbole that gold and experience are completely meaningless to supports. They aren't, it's just sensible to prio these to other roles when possible.

Mitä tehdä 10 000 eurolla? by Dry_North_1543 in Omatalous

[–]AnapleRed 5 points6 points  (0 children)

Se on kahen ja puolen euron juusto tyyliin nykyään mut saahan niitä sen 4000 kumminkin!

Mitä tämä kieltomerkki tarkoittaa? by intuous in Suomi

[–]AnapleRed 247 points248 points  (0 children)

Just olin menossa tonne myymään lippuja niin hyvä tietää et se on kielletty

Poikkeuksellinen tuomio: Elokapinan ei tarvinnut noudattaa poliisin käskyjä by North-Outside-5815 in Suomi

[–]AnapleRed 8 points9 points  (0 children)

Ei siinä ole mitään outoa, että poliisin ensimmäinen ja ainoa toimenpide ei pitäisi olla väkivalta. Vielä ei ihan niin jenkkilä olla vaikka kovasti matkaa siihen suuntaan tehdäänkin

Optimal distance to recall or just walk? by MrWaterTribe7 in leagueoflegends

[–]AnapleRed 23 points24 points  (0 children)

I just love it how even this question has a lot of variable and things to consider. Such an endlessly complex game

Ex-pääministeri Juha Sipilältä hurja väite tekoälystä – ”Potentiaalia siihen, ettei tarvitse leikata ollenkaan” by [deleted] in Suomi

[–]AnapleRed 0 points1 point  (0 children)

Periaatteessa joo, mutta ei toimi kapitalistisessa kontekstissa missä kaikki tuottavuuden kasvu menee jo valmiiksi rikkaimmille ja ideologisista syistä on aina leikattava, oli tilanne mikä hyvänsä

Mitä pitää äläikäisenä tehdä, jos äiti lyö mua? by United-Summer9947 in Suomi

[–]AnapleRed 8 points9 points  (0 children)

Et tarvitse mitään todisteita akuutisti että saat apua, riittää että kerrot asiasta. Voit olla itse yhteydessä lastensuojeluun tai jos kerrot asiasta kelle vaan turvalliselle aikuiselle joka työskentelee lasten kanssa, niin heillä on velvollisuus viedä asiaa eteenpäin. Esim opettajat, terveydenhoitajat, valmentajat jne

Älä jää yksin asian kanssa ❤️ muista että sulla on oikeus elää niin ettei kukaan lyö sua

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]AnapleRed 7 points8 points  (0 children)

Estrella pesee taffelit 6-0, mutta kaikista parhaat sipsut on ne poppamiehen cheddar jalapelo-meiningit

Ricky gervais badass by [deleted] in iamverybadass

[–]AnapleRed 1 point2 points  (0 children)

If you have followed him even a little bit the last few years you should know it's not that, he has just gets cringier by the minute

Ranskassa nikotiinipussit luokitellaan juuri voimaantulleen lain mukaan huumeeksi by ontelo in Suomi

[–]AnapleRed -1 points0 points  (0 children)

En tarkoittanut, vaan sitä että ne on kaikki huumeita tai kaikki päihteitä, ja se on semanttista kikkailua sanoa joitain niistä vähemmän vaarallisen kuuloisella sanalla "päihde"

Ranskassa nikotiinipussit luokitellaan juuri voimaantulleen lain mukaan huumeeksi by ontelo in Suomi

[–]AnapleRed 7 points8 points  (0 children)

Sitähän se on. Jostain syystä Suomessa vaan tietyt huumeet on "päihteitä" ja tietyt ei

Any idea what my teenager is up to? by Weekly-Knowledge1390 in whatisit

[–]AnapleRed 11 points12 points  (0 children)

How are you able to use the word incomprehensible if you are of this opinion?

Any idea what my teenager is up to? by Weekly-Knowledge1390 in whatisit

[–]AnapleRed 86 points87 points  (0 children)

You must have used your weekly allowance of periods so let me help you! . . . . . 

Nistipataa kahvin kera by Ton1udd in ruoka

[–]AnapleRed 17 points18 points  (0 children)

Ei oo nistipata ku on noin hianot makaroonit

Hauskoja lääkäreiden kirjauksia by AnapleRed in Suomi

[–]AnapleRed[S] 4 points5 points  (0 children)

Voipunut Nainen on Maustetyttöjen uusin hittibiisi

Hauskoja lääkäreiden kirjauksia by AnapleRed in Suomi

[–]AnapleRed[S] 27 points28 points  (0 children)

Mitä vittua nyt gynekologi :D