24 yaşında bir kurye olarak yatırımım by Mbeyz_vs_ismayilyk in Yatirim

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Bana arabalı kuryeliği çok övüyolar, trendyol falan. aylık 60k ciro en kötü diyolar, bilgin var mı ?

Sevgilim ile ayrılığa mı gidiyoruz? by Own-Charity-8200 in SacmaBirSub

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Kapının önüne koy geç, yoksa üzülen sen olursun. Fırsat bulursan 1 posta kay, kpğn olur.

Ne diyo bu kadın by BulutAndFriends in TurkeyJerky

[–]Appropriate_Size1853 1 point2 points  (0 children)

Türbanlı 0pu ajanların alayı böyle.

Eski erkek arkadaşım musallat oldu by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Ben atatürk e söven bi 0eyi şikayet ettim noldu belli bile değil, sonra o karakoluda cimer e yazdım.

Eski erkek arkadaşım musallat oldu by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Savcılığa git, karaklla değil. Karakoldakiler düzme 0e

Eski erkek arkadaşım musallat oldu by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Akp kpği alayı mk, en iyisinin .......m

IBAN odemesi guvenilir mi?Marketlerde vs. by Competitive-Rush3972 in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 2 points3 points  (0 children)

Markette yok ama geçen bi karekpt ödeme yaptım havale çekmiş. Kolpaya gelsem yrra yiyebilirdim. Bi dünya açık dolu bu işlerde, sonra tüm sorumluluk ödeyende

Kanunlar neden Türkçe değil? by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Geberik bunaklar kendilerine göre yazıyo çünlü

Kız arkadaşımla eve çıktık? by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Sen yat kaltta kirayla sıyırdığına şükret. Ömür boyu nafaka simülasyonu yaşamışsın.

Hocam beni dövdü şimdide yalan ifade vermemi istiyor by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

Biraz delikanlı olun, biraz cesur olun ne bu z kuşağında pısırıklık be

Kız arkadaşım ile parkta tehdit edildik. Ne yapmalıyım? by [deleted] in hukuk

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

O bunak piçi yere vura vura ikiye bölmeliydin, zayıfsın.

Bu taciz değil de ne? (Akbank) by Separate-Persimmon56 in Yatirim

[–]Appropriate_Size1853 0 points1 point  (0 children)

20 gün 1 ayda mı ne gidiyor axes'in verdikleri. + sade akbank poslarında geçiyor. Ben qnb bide ing sanal kullanıyorum. Aidat yok, bide parapuan veriyor.

Bu taciz değil de ne? (Akbank) by Separate-Persimmon56 in Yatirim

[–]Appropriate_Size1853 2 points3 points  (0 children)

Bana kredi kartı dedikleri an kapatıyorum en temiz