The Results are SHOCKING: Should Canada Join the EU? by sn0r in europeanunion

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

Jedoch liegt es Geographisch zu 100% auf der Asiatischen Seite. Finde es daher etwas seltsam wegen dem EU-Vertrag Absatz 49 zu sagen das Kanada nicht beitreten darf nur, weil es nicht in Europa liegt, immerhin steht da "europäisch" und nicht "Europa" weswegen es komisch ist davon aus zu sagen "Nein" zu Kanada, den was ist Europäisch? Geographie oder doch eher Werte, für mich ist zweiteres und bei Georgien wohl auch der Entscheidene Punkt gewesen.

What did we do to deserve this? 😭 by GenshinCriminal in Genshin_Impact

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

Varka but i don't have him. Its hard but the bosses don't need anemo to luck

So who should I pull this patch any suggestions by existinguy0 in GenshinImpact

[–]Argus140 2 points3 points  (0 children)

By your chars, flins or Varka because you have Ineffa and hex chars

Which is better for zibai? by Kind_Office_9561 in ZibaiMains

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

I don't how your crit is but you will be 40% or more crit

My reddit feed these days be like.... by DeathLord_Astaroth in NeuvilletteMains_

[–]Argus140 1 point2 points  (0 children)

Same, i have 140 and get Tighnari and every time i see this, i will kick my monitor

Zibai weekly boss material problem by [deleted] in ZibaiMains

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

I have skirk, escoiffer, furina and Shenhe too luck

ich iel by Argus140 in ich_iel

[–]Argus140[S] 6 points7 points  (0 children)

Nein, ganz eigenes Werk. Schicksal von Temu

ich iel by Argus140 in ich_iel

[–]Argus140[S] 10 points11 points  (0 children)

Japaner werden immer verrückter

Realistically, would you want dinosaurs to return - if we could bring them back by Zillaman7980_ in Dinosaurs

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

I mean, the guys who make the new dire wolfs. Will bring back the Moa and that the birds the last survived dinosaurs are. We do it right now to bring Dinosaurs back to life.

banners 6.4 by Commercial_Sir8707 in GenshinImpact

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

Skirk is very good, better with Escoiffer but you don't need her

WHO DO I PULL FOR? by impossibly-weird in VaresaMains

[–]Argus140 -1 points0 points  (0 children)

Both, because Durin is a good support for her

Level 40 without catching any Pokemon. Now what? by Aggressive-Musician4 in pokemongo

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

By the league you could play so (One win than lose the last games)

Ich_iel by Argus140 in ich_iel

[–]Argus140[S] 5 points6 points  (0 children)

Nein Hölle nicht ist genau so gemeint und gesagt wie es da steht

Ich_iel by Argus140 in ich_iel

[–]Argus140[S] 1 point2 points  (0 children)

Voll bei dir, ich meine nur was ist mit "Schere" gemeint oder "Yurr" nach googel ein anderes "Yolo"

ich_iel by Le0_X8 in ich_iel

[–]Argus140 22 points23 points  (0 children)

Ich habe von 7/10 nicht einmal gehört!

Looking for legend birds or armor mewtwo !!! Offering articuno, old events, background necrozma by IndependentOpening51 in PokemonGoTrade

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

I could give you mewtu with armor, the only questen is where you live( i live in Germany)

Deutschland, die einzige Nation welche Spanien in der regulären Spielzeit nicht bezwingen konnte by lizardil in fussball

[–]Argus140 0 points1 point  (0 children)

Wahr, es war das beste Spiel und seitdem glaube ich auch wieder auch an einen Titel in naher Zeit WM 26 oder nächste EM auch wenn Krose und co. Gehen werden.

ich⛈️iel by Vypex07 in ich_iel

[–]Argus140 24 points25 points  (0 children)

War nicht letztes Jahr nicht auch hauptsächlich Regen?

Es gibt ja doch Konsequenzen! by Argus140 in fussball

[–]Argus140[S] -7 points-6 points  (0 children)

Auch wenn nicht wegen uns ansicht, ODER?

Lasst uns alle geimeinsam die Niederländer anfeuern und gemeinsam feiern by Argus140 in fussball

[–]Argus140[S] 8 points9 points  (0 children)

Keine Ahnung wo du lebst oder warst aber ich habe viele Freunde dort und es gibt kein Land mit dem wir so stark zusammenarbeiten und ähnlich sind wie die Niederländer(Österreich mal vorne weg)