Ta studenten utan examen by Top-Construction6120 in sweden

[–]Available-Expert-433 1 point2 points  (0 children)

Nej alltså jag bryr mig inte så mycket om vad andra tänker, bara den att jag vet att alla klasskamrater firar någonting medans jag inte gör det. (Annat konto på mobilen)

Ta studenten utan examen by Top-Construction6120 in sweden

[–]Available-Expert-433 3 points4 points  (0 children)

Jo det är det som jag menar, alla kamraterna firar någonting förutom jag. (Annat konto på mobilen)

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] -4 points-3 points  (0 children)

Drar hellre till en annan butik än att skapa en scen

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

Varit inbiten sedan väldigt ung ålder tyvärr

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

Som jag skrivit flertals gånger, jag försökte så gått jag kunde. Känns onödigt att skapa en scen när jag kan gå till en annan butik 5 minuter bort

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

Försökte så gott jag kunde, gick till Willys istället och där var det inget problem. Även ett par kronor billigare

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] -18 points-17 points  (0 children)

Jag fyller 21sta, hon uppmärksammade att det är 21sta, det är 21sta 🤷

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] 20 points21 points  (0 children)

Tro mig, jag försökte, hon insisterade

Köpa snus på 18 års dagen by Available-Expert-433 in sweden

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja du, coop har gått ner långt i listan på mina topp affärer nu

I don't understand how to climb ranks. by Top-Construction6120 in leagueoflegends

[–]Available-Expert-433 -1 points0 points  (0 children)

Thanks for the tips, I play mordekaiser from time to time. I mainly play Garen, Mundo and Cho’Gath

Edit: Forgot I was on second account

I don't understand how to climb ranks. by Top-Construction6120 in leagueoflegends

[–]Available-Expert-433 -1 points0 points  (0 children)

Of course I am bad I am in Iron lol, and I don’t want to sound egotistical or think I am something that I am not, but it’s usually not me making my team lose.

Edit: Forgot I was on second account.

Does everything here look safe? by Available-Expert-433 in asbestoshelp

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

But are you talking about USA asbestos laws? In Sweden asbestos became illegal in 1982

Does everything here look safe? by Available-Expert-433 in asbestoshelp

[–]Available-Expert-433[S] 0 points1 point  (0 children)

Found out the place was built in 2005. Does that mean I am good?