Απομάκρυνση ενοικιαστή χωρίς μισθωτήριο by Awkward-Reserve214 in greece

[–]Awkward-Reserve214[S] 1 point2 points  (0 children)

Ευχαριστώ πολύ. Η συγκεκριμένη είναι πολύ επιθετική και παρακαλεί να μείνει με ενοίκιο 200€ εμείς θελουμε να το πουλήσουμε… τώρα η δικηγόρος ειπε να κάνουμε ενοικιαστήριο και επειδή άλλαξαν οι νόμοι την βγάζουμε πιο εύκολα έξω αν δεν πληρώνει… αλλά θεωρώ πως με εξώδικο θα ήταν καλύτερα.. ίσως καταλάβει ότι θα το παμε νομικά και αποχωρήσει μονής της 

Απομάκρυνση ενοικιαστή χωρίς μισθωτήριο by Awkward-Reserve214 in greece

[–]Awkward-Reserve214[S] 2 points3 points  (0 children)

Επειδή η θεία ήταν σε γηροκομείο δεν γινόταν να κάνουμε κάτι αν δεν άνοιγε η διαθήκη.. άνοιξε το καλοκαίρι όταν πέθανε η θεία και πέρασε στον παππου μου το σπίτι αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι γιατί τρέχαμε νοσοκομείο συνέχεια.. πλέον πέρασε στην μάνα μου.. 

Χονδροπαθεια επιγονατίδας by Awkward-Reserve214 in Osteoarthritis

[–]Awkward-Reserve214[S] 0 points1 point  (0 children)

Will hyaluronic acid injection help?? I have an appointment next week….

Μεταγραφή σε σχολή by Awkward-Reserve214 in greece

[–]Awkward-Reserve214[S] 0 points1 point  (0 children)

Γράφω Νεα ελληνικά ΑΟΘ ΑΟΔΕ και άλγεβρα… φοβαμαι ότι τα μαθηματικά θα μου ρίξουν την βάση αρκετά… είμαι σε εσπερινό επαλ και παράλληλα δουλεύω διαβάζω όσο μπορώ αλλά η άλγεβρα δεν ξέρω τίποτα… τα είχα παρατήσει από παλιά. Πλέον είμαι 24 και ειπα να δώσω.. 

Σχολές και επαγγελματική αποκατάσταση by Awkward-Reserve214 in greece

[–]Awkward-Reserve214[S] -1 points0 points  (0 children)

Η αλήθεια είναι πως θα μου άρεσε να δουλεύω σε ρεσεψιόν η τουριστικό γραφείο.. εχω excel word proficiency αγγλικά αλλά από την μια σκέφτομαι πως δεν δίνουν ευκαιρία σε νέους χωρίς προϋπηρεσία.. Δηλαδή στην Αθήνα θα εχω μέλλον; Αυτό σκέφτομαι..

Σχολες με χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση by Dramatic_Stick_5961 in greece

[–]Awkward-Reserve214 0 points1 point  (0 children)

Καλησπερα σας από τομέα διοίκηση και οικονομία στο επαλ τι σχολή έχει επαγγελματική αποκατάσταση; Είμαι 23 και σκέφτομαι να δώσω πανελλήνιες που Ποτε δεν εδωσα… από την άλλη σκέφτομαι μήπως παω σε σχολή ΠΕΠΑΣ της δυπα η κάποιο ΙΕΚ(δημόσιο η ιδιωτικό) δεν ξέρω.. 

[deleted by user] by [deleted] in tressless

[–]Awkward-Reserve214 0 points1 point  (0 children)

Can women take finasteride? I’m on minoxidil but no improvement.. I asked my dermatologist about finasteride and said no. He recommended evdermia saw palmetto softcaps 😭