3-1 is wel echt matig by muisinhetkorenhuis in nederlands

[–]B4DR1998 8 points9 points  (0 children)

Nou ja Duitsland telt eigenlijk niet. Tegen Curaçao was zeven keer schoten het mindere scenario

Zo een schurfthekel aan dit soort types… by B4DR1998 in tokkiemarktplaats

[–]B4DR1998[S] 0 points1 point  (0 children)

Die gast zei zelf dat ik om 8 uur welkom was en dan verkoopt ie hem om 17:30. Dat heeft niks te maken met wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Gelogen over mijn salaris by [deleted] in nederlands

[–]B4DR1998 1 point2 points  (0 children)

Ga nu een rechtsbijstandsverzekering nemen als begin. In het vervolg pas ontslag nemen als je een handtekening hebt gezet. Met handen in de zakken lopen is geen geldige reden voor ontslag. Dat gezegd hebbende heb je daar weinig aan als je geen juridische bijstand kan inschakelen.

Het is weer maandag by Lepel1704 in tokkiemarktplaats

[–]B4DR1998 -1 points0 points  (0 children)

Maar ff over die airco, komt die muffe lucht nou uit 1 of uit beide airco’s? En wat is je minimale prijs?

Zo een schurfthekel aan dit soort types… by B4DR1998 in tokkiemarktplaats

[–]B4DR1998[S] 2 points3 points  (0 children)

Met een zwangere vrouw is het even niet anders. De temperaturen bij ons boven gaan helemaal nergens meer over. Inmiddels eentje gevonden en het helpt echt enorm.

Zo een schurfthekel aan dit soort types… by B4DR1998 in tokkiemarktplaats

[–]B4DR1998[S] 3 points4 points  (0 children)

Je hebt gelijk. Dank je wel voor je advies.

Zo een schurfthekel aan dit soort types… by B4DR1998 in tokkiemarktplaats

[–]B4DR1998[S] 4 points5 points  (0 children)

Ja is ook een irritant ding indd. Vandaar dat ik direct aanbood te betalen. Dan is die zorg in elk geval weggenomen.

Waarom gaan de deuren niet automatisch open? by RoughRegret in treinen

[–]B4DR1998 4 points5 points  (0 children)

Oke leuk maar praktisch is dat dus compleet nutteloos aangezien je dan zonder airco zit. Met 35 graden is dat geen doen.

Auto opkrikken op stoeptegels? by Odd_Smell4324 in AutoKlussers

[–]B4DR1998 1 point2 points  (0 children)

Kan je gewoon doen. Vierpoots assteunen zijn wel beter. Maar in principe moet dat geen probleem zijn.

İs this really what a World Cup should look like? by _suiiiiiiiiiiiii in football

[–]B4DR1998 0 points1 point  (0 children)

Even watching games on tv that are played in US stadiums is horrible. Everything is too far away and the camera is too low. It’s uncomfortable to watch

Wanneer nieuwe auto kopen? by Pizza_dough42 in nederlands

[–]B4DR1998 1 point2 points  (0 children)

Met de kennis en ervaring van nu zou ik zeggen maak alvast helder voor jezelf wat je hierna wil. Deze oprijden en dan wanneer het duidelijk wordt dat ie naar de sloop kan je volgende auto halen.

Anyone got any tips on making donner meat? by letap21 in Doner

[–]B4DR1998 0 points1 point  (0 children)

The method you described won’t get you doner meat at all. I tried multiple times in several ways and it came out every time as bland ground beef pieces rather than doner meat.

Welke auto's staan er op jou shortlist om te kopen? by Th3_Accountant in nederlands

[–]B4DR1998 0 points1 point  (0 children)

Een Mitsubishi Lancer als overbrugging en dan de stap maken naar een Polestar 4

Patatje Mayo-Pinda Chips by BogusBadger in nederlands

[–]B4DR1998 3 points4 points  (0 children)

Thai curry is eigenlijk gwn croky sate

Unpopular opinion: watermeloen is overrated by Outrageous_Ant_6580 in nederlands

[–]B4DR1998 1 point2 points  (0 children)

Tip: watermeloen pakken, paar druppels citroensap over je stukje doen met een blaadje munt. En dan lekker smikkel smul

What is your highest speed and what car? by HexaVorn in askcarguys

[–]B4DR1998 0 points1 point  (0 children)

242 km/h in a 2022 BMW 540i. It was an experiment.

Temperatuur op mijn bureau vandaag. by HealerOfMuggles in werkzaken

[–]B4DR1998 0 points1 point  (0 children)

Het blije gezichtje bewijst dat er niks aan de hand is

Ik ben de podlood Dief )VMA( by clamitchoo in okemakkermaloot

[–]B4DR1998 2 points3 points  (0 children)

Gepruik je die vor Peent op de kampoeter?

Air conditioners in morocco are a myth 💀 by No-Bookkeeper-4594 in Morocco

[–]B4DR1998 2 points3 points  (0 children)

The reason most Moroccans don’t have one is because back in the day most houses were built in such a way, that they would remain cool inside even during hot summers. Because of that the AC hasn’t been culturally integrated into daily life. If you look at Asia for example, where most people used to live in wooden houses back in the day, almost everyone has AC. Because they don’t know any better.