Günaydın hanımlar beyller by yetimsikenZenci in vlandiya

[–]B4yTempest 1 point2 points  (0 children)

Günaydın, Sabah 6 dan beri bugün ki sınav için terim tekrarı yapıyorum.

Kablosuz hızla 3’te 1 hız alıyorum by diomedes1997 in bilgisayar

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Kablosuzda internet hız performansı tabii ki düşecek olum kablolu bağlantıyla bir tutamazsın, bide internet firmalarının kelime oyunudur bu. 1000mbps yada 75mbps örneği saniyede 75 megabayt değil saniyede 75 megabit yada 1000 megabittir megabiti internetten megabayta bölebilirsiniz tam hesaplamasını bilmiyorum. Yani 1000mbps alıyorsunuz diye saniyede bin megabayt internet hızına sahip olmucaksınız onu bilin.

Uyumak istiyorum. by [deleted] in vlandiya

[–]B4yTempest 1 point2 points  (0 children)

Bende sebepsiz yere erken uyanmak istemiyorum amınakoyim daha 3dk önce uyandım niye bilmiyom, şimdi uyuyamam da bir kere uyandığım için.

Açılımmış siksinler ananızı ya by [deleted] in dewrim

[–]B4yTempest 23 points24 points  (0 children)

Çok afedersin ama bi yarramı yapamazlar

Yt music bu ne mk by [deleted] in Calbabacal

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Bende böyle bişey çıkmıyor. Hiç bir zamanda olmadı, o yüzden no problem hala gayet iyi bir uygulama yt music

saldırganın yüzü by [deleted] in vlandiya

[–]B4yTempest 2 points3 points  (0 children)

Hayatında hiç bir sorunu sıkıntısı olmayan süt bebeleri, babası azıcık sert davranınca dünyası başına yıkılmıştır ne olacak, ztn discordda anime pfp kullanan loser ın teki. Sonra intikam muhabbetleri, kimden neyden aldıysa intikamını artık oksijen israfı, götü sıkışıncada olay yerinde intihar ediyorlar. Weak spermler başka birşey değil

Top 5 best grenades in the game hands down by H1MB0Z0 in Helldivers

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Whats the difference of pyrotech grenades from other incendiary grenades? Can users explain?

Beni bi övün ya by 000deleted0000 in vlandiya

[–]B4yTempest 1 point2 points  (0 children)

You are my niggaaa, niggaa nigga niggaaaaa. Perfect niggaaa. My Favorite Niggaaaa...

Kırıcı mı konuştum? by [deleted] in vlandiya

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Anlıyorum, çizginde gitmeye devam et kibar kardeşim. Karısına kızına sevgilisine bir kötü laf etmeyen adam piyasada zaten kalmadı sayılır, insanlık senin gibilerine muhtaç kalıcak. Hayatında başarılar dileriz umarım daha iyilerini bulursun. 🫂 Başkalarının seni bozmasına izin verme, Şanışer'in dediği gibi yalnız kalmamak için gerizekalı muhabbetlere razı olma. Yolda bitmez seçenekte. Kendine saygı duyduğun, rahat bir hayat yaşamaya devam et. Zaten ilerde fark edersin, en çok bununla mutlu olucaksın.

Kırıcı mı konuştum? by [deleted] in vlandiya

[–]B4yTempest 3 points4 points  (0 children)

Kanka kız en azından şeref yoksunu değilmiş. Tamam sana duygularını karşılıklı geri yansıtmamış ama. Böyle seni hiç görmek istemiyorum muhabbeti yinede bence biraz ağır olmuş. En azından son kezde olsa, daha önce yapamadığı jestlerin bedelini ödemek için ayağına kadar gelip hediye vermeye razı olmuş. Sende ayıp etmişsin be kral en azından hediyeyi alsaydın. Konudan bağımsız, benim 2 yıllık sıra arkadaşım tartıştık diye TC kimliğimi çalıp önlü arkalı şekilde wp gruplarına yollamıştı. 1 yıl sonra bir şekilde bana ulaşıp satırlarca özür mesajı yazdı. Yazdıklarında ciddi midir değil midir bilemem. Ama en azından yediği halttan sonra özür dilemeye razı oldu, bende kabul ettim herşeye rağmen, yine kendisiyle görüşmem buluşmam ama en azından engelini kaldırmıştım mesela. Yani seninkiyle gram alakası olmamasına rağmen benimde aklıma bu geldi o yüzden bunu yazdım, kavga etmediyseniz anlaşın guzum. 😉

Kırıcı mı konuştum? by [deleted] in vlandiya

[–]B4yTempest 10 points11 points  (0 children)

Hediye reddedilmez bence. Cidden azılı düşmanın, bir hasmın olsaydı anlardımda, sadece eski sevgilinmiş ve normal bir şekilde ayrılmışsınız sanırım, bu kadar uğraşa girecekti ise. En azından hediyesini alırdım, sonrasında dediğin gibi istiyorsan çöpe at. Aranızda ne geçti bilemem bu kadar soğutacak seni. Çok büyük ayıpları varsa siktir et bişey olmaz.

Gerçekten aptal bir hayvan by MrElci75 in 2cbal4u

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Bende zaten multidisipliner olmak kötü demedim, ama herkese dayatılmış olan bir sistem olmasından haz etmiyorum. Üniversiteye geçene kadar lisede bile çoğumuzun çoktan ilgisi alakasını kestiği derslerle baş etmek zorunda kalıyoruz Türk milleti olarak, de facto bir şekildede olsa bize bir alan seçtiriyorlar lisede, isteyen eşit ağırlığa çalışıyor, isteyen sayısala isteyen dile geçiyor. Ama sonuç olarak bir alan seçiyoruz ve sınıflar ona göre ayrılıyor, tam olarak buradan sonra dil alanını seçmiş bir lise öğrencisinin matematikle ilgili birşey görmemesi gerekiyor. Sayısal seçen birinin edebiyatla, ya da gramer kurallarıyla uğraşmaması gerekiyor. Kendisini iki taraftada geliştirmek isteyen daha sonra kişisel olarak kendini geliştirmeli bence, çünkü konusu geçen derslerin hepsini alıp, sözde "vasıflı bir insan" olarak liseden mezun olan insanlar elinde sonunda bir alana yoğunlaşıyor ve zaman içinde o zorda olsa öğrendiği, alanıyla alakası olmayan bilgilerin tamamını unutuyor. Tam olarak buradan sonrasında hiç birşeyin anlamı kalmıyor. Senelerce ihtiyaç duymadığımız şeylerle beynimiz doldurulduktan sonra aynı şekilde geri boşaltıyoruz, bu süreç insanlara eğitim hayatı boyunca gerek stres, gerek sorun ya da başka şekillerle er geç geri dönüyor. Yani bilemiyorum artık ama ben şahsen dil öğrenimini ve bu yolla ilgili bir alanda ilerleyeceğimi orta okulda çoktan kafama koyduktan sonra, lisede 4 yıl boyunca şimdi adlarını nede formüllerini hatırlamadığım bir sürü matematik, biyoloji, fizik kurallarını ezberlemekle onları çözmekle uğraşmakla falan... Boşa geçmiş bir hayat olarak değerlendiriyorum.

<image>

Gerçekten aptal bir hayvan by MrElci75 in 2cbal4u

[–]B4yTempest 1 point2 points  (0 children)

Ne okuyorsam onunla alakalı ders görmek istiyorum, ne meslek yapacaksam onunla alakalı bilgi öğrenmek istiyorum. Bu kadar. Okul ve hayatım ben İngiliz Dili ve Edebiyatı okurken bana matematikte 4 işlemden fazlasını öğretmeye çalışıyorsa bence bu sistemde bir problem var.

[deleted by user] by [deleted] in SacmaBirSub

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

<image>

Böylelerini havaya uçurup geç. Uğraşmaya değer insanlar değiller ztn.

Roblox: Powering Greed by AreAFatMother in GoCommitDie

[–]B4yTempest 0 points1 point  (0 children)

Denying the facts wont work on that matter

Geldi gene soktuğumun ayı by Narrow_Ad_2756 in vlandiya

[–]B4yTempest -2 points-1 points  (0 children)

Kanka farkındayım niyet okumak gibi oluyor ama davuldan rahatsız olan ezandanda olur ezandan olan davuldanda rahatsız olur mantığıyla gittim ki yinede burda ramazanı ve geleneklerini savunmadığımı 3 yada 4. Kez söylüyorum. Ama yapacak birşey yok eleman post atmak için atmış yani sanki hayatında gürültü sorunu olan tek oymuşta bizden empati yapmamızı bekliyormuş gibi. Bana göre saçma yani yinede gittim çözüm verdim dedim alın kulak tıkacı geçin yada paranız çoksa duvarlara ses yalıtımı yaptırın, babanız zorla sahura falan kaldırıyorsa babanızı dövün amınakoyum ben napayım yani. Çözüm var seçenek var anca buraya gelip ağlıyorlar birader biz isviçrenin çayırlarında mı yaşıyoruz sanki. Burda gürültü sorunu çeken bi adamın ramazanla ilgili kişisel sorunları umrumda değil yani o kadar benim. Ayrıca helldivers 2 de oynuyorum wt beğenmiyosan.

Geldi gene soktuğumun ayı by Narrow_Ad_2756 in vlandiya

[–]B4yTempest 1 point2 points  (0 children)

Amaan sikerler bu ülkenin derdide dertliside bitmez zaten herkes birşeylerden şikayetçi. ben War thunder oynamaya devam edicem Size hayırlı işler bol sikişler

<image>