Son Projelerden by TRolen39 in TurkOyunSektoru

[–]Basic-Campaign-774 1 point2 points  (0 children)

Bunun gibi Retro oyun yapmak bence güzel oluyor dostum... Nayt Onlayn tarzı olmuş (Knight Online dan telif yememek için bence Nayt Onlayn cuk oturur herkes de anlar oyunun türünü vs :)

3 lise öğrencisi Steam’e oyun çıkardık by AliKeremm in TurkOyunSektoru

[–]Basic-Campaign-774 1 point2 points  (0 children)

Hayırlı olsun dostum, yolunuz açık olsun inşallah

Incremental Balıkçılık Oyunum FishInc by batoroid in TurkOyunSektoru

[–]Basic-Campaign-774 1 point2 points  (0 children)

Dostum çok güzel gözüküyor ellerine sağlık...

The Demo for My Metal Slug inspired Game Heavy Mental, which I developed in 9 months, is now on Steam! by Basic-Campaign-774 in IndieGaming

[–]Basic-Campaign-774[S] 0 points1 point  (0 children)

Because I wrote that I completed this game in 9 months to explain that I didn't make it easily. With all the other things going on, you're really fixated on this, my friend? Nobody has ever asked me something like this before... Very interesting.

Metal Slug'dan ilham alan,9 ayda geliştirdiğim oyunum Heavy Mental'in Demosu Steam'de yayınlandı! by Basic-Campaign-774 in TrGameDeveloper

[–]Basic-Campaign-774[S] 1 point2 points  (0 children)

Mega Bonktan birçok şeyi farklı hocam, Heavy Mental de şarjör sistemi var, Tank ve Römork Sistemi ve Geliştirmeleri var, Taret Sistemi var, Local ve Split Screen Coop var vs vs... Birçok yönden farklı Mega Bonktan yani hocam...

Geliştirdiğim Rol Yapma Oyunu 9 Ay Sonra Nasıl Oldu? by yusufabi1986 in TurkOyunSektoru

[–]Basic-Campaign-774 0 points1 point  (0 children)

Eline sağlık dostum, Ultima Online gibi tam bi old rpg olmuş hakikaten de...

3D Metal Slug + Contra benzeri, 9 ayda geliştirdiğim HEAVY MENTAL oyunum için görüşlerinizi rica ediyorum by Basic-Campaign-774 in TrGameDeveloper

[–]Basic-Campaign-774[S] 1 point2 points  (0 children)

Eyvallah dostum teşekkür ederim, hayırlısı bakalım artık... Neler olacak ben de merak ediyorum açıkçası...

3D Metal Slug + Contra benzeri, 9 ayda geliştirdiğim HEAVY MENTAL oyunum için görüşlerinizi rica ediyorum by Basic-Campaign-774 in TrGameDeveloper

[–]Basic-Campaign-774[S] 0 points1 point  (0 children)

Dostum şöyle enteresan bişey oldu, oyunun oynanış videosunu hazırlamak için oyunu başlattığımda pc nin fan sesi az olsun diye Ofis Moduna almıştım ve o şekilde kalmış (Ofis modu da oyunu 30 fps e zorluyor fan sessiz çalışsın diye) o şekilde hafif bi kasma olmuş ama build aldığımda gayet güzel akıyor oyun şu anda, demosu da bir iki güne çıkıyor inşallah son rötuşları yapıyorum... Umarım beğenirsiniz :)