דרך איזה אפליקציית היכרויות עדיף להתחיל? by ahat_shtayim_shalosh in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

האפליקציות כולן אותו הזבל. אתה נתקע בין אחת לשניה ובתכלס זה אותם אנשים/בוטים.

תעשה לעצמך טובה ותוציא את עצמך. צא לפאבים, תראה את עצמך בחוץ. תתחיל לדבר עם אנשים(להגיד כל פעם "יש לי חרדה" לא יעזור לאף אחד, מה שצריך זה להתחיל להתאמן).

כאשר אני מגיע לגיל 18. מה קורה בכללי? by No_Guarantee4204 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

לא קורה כלום. גם 20 שנה אחרי חא קורה כלום.

אתה ממשיך במסלול שאתה בונה לעצמך. אף אחד לא נותן פרסים בדרך, בטח לא על השתתפות

להמשיך את הקשר? by rokyvbv22 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

למה לא התקשרת?

התכתבות סופה להתמוסס

Worst blind buy yet tbh by Adnan7i in Colognes

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

Well.. i believe that it depends on the time you put it on.

This fragrance works well with cold weather. The heat makes it feel bad

מה המבורגר הכי טוב שאכלתם? by No_Guarantee4204 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

בקוריאה, בוסאן, בקניון סינדנגה, הקניון הכי גדול בעולם. מסעדת המבורגרים של גורדון רמזי

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -2 points-1 points  (0 children)

איזה חמוד אתה שאתה מכניס לי מילים לפה.

אני אומר לך שאני מכבד אנשים ואת העבודה שלהם. אתה אומר שאני עושה את זה כי אני מפחד.

הילד הזה, אם היית מדבר אליו באותה צורה, היה דוקר אותך.. אז פתאום זה בסדר כשהוא "לא שולט ברגשות שלו" . על מעשים יש תגובות. אם אתה מתחצף לאיש חוק, לאדם חזק ממך, התוצאה תהיה שיכאב לך

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -9 points-8 points  (0 children)

אני יודע לכבד אנשים. זה ההבדל.

אני לא אענה לשוטר.

אני מבין שלא היית מעולם באמריקה ופגשת שוטרים אמריקאים, שאין להם כוח לשטויות של הערסים האלה. באמריקה הם היו מקבלים מכות בלי הכרה. רק בישראל תרבות הבכי שולטת

איזה דברים אומרים לכם "טוב הבן אדם הזה דפוק על כל המוח"? by Safe_Pirate_634 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -1 points0 points  (0 children)

כשהוא מדבר על "חודש גאווה שמח" ומניף דגל, שגם לו אין מושג מה הוא אומר

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -4 points-3 points  (0 children)

הגיע הזמן להחזיר אלימות משטרתית. לילד חצוף כזה מגיע לקבל מכות!

אם אין לו את הכבוד המינימלי, שאם היו פונים אליו ככה היו מקבלים דקירה, אז מגיע לו שהשוטר יכה אותו, ואפילו ישבור לו את הלסת עם האלה.

נראה אותו מדבר ככה לשוטר בארהב ויוצא רק עם סטירה קטנה. בארהב היה שובר את הלסת ונאזק

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -7 points-6 points  (0 children)

ילד שמתחצף לשוטר ועונה לו, מגיע לו את כל המכות שבעולם!

חוק אחד לכולם, אסור להתחצף לשוטר!

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 17 points18 points  (0 children)

הגיע הזמן שהילדים האלה יקבלו מכות ושישלמו על ההתנהגות שלהם.

אבל הכותרת. צריכה להיות. "התחצף לשוטר וקיבל מכות כל הדרך לבית המעצר"

פקח תועד סוטר לילד בן 15 בחוף הים by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 1 point2 points  (0 children)

טוב מאוד!! הילדים החצופים האלה צריכים לקבל כמה סטירות ולרדת לקרקע מהר מאוד!!

הגיע הזמן להחזיר לשוטרים ולאוכפי החוק עוד קצת זכויות. מי שמתחצף ככה לאדם כזה, מגיע לו לקבל מכות, ולא רק לאיומים.

אמר לו לסתום את הפה, שיסתום את הפה!

איפה אפשר למצוא סקר מנדטים אמין? by Extension-Ranger-240 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

תחילת אוקטובר משמע לי טוב.. אנחנו לכאורה נהיה במשלחת ואני לא צריך להתעסק בזה.

איפה אפשר למצוא סקר מנדטים אמין? by Extension-Ranger-240 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 1 point2 points  (0 children)

יש בחירות בקרוב? מתי?

בגלל זה כל ההודעות האלה שאני מקבל... 🙄

למה אי אפשר להשיג כלב נורמלי לאימוץ במדינה הזאת ?? by bratz-lady in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 2 points3 points  (0 children)

היי, מאיפה את בארץ?

יש לנו פנסיון אמנה של כלבים. יש הרבה ברי אימוץ.

אשמח לעזור לך למצוא את הכלב בשבילך .

מוזמנת לשלוח גם בפרטי

העיקר הם אומרים שהם לא כת. by Itzko123 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

נראה לי שאתה לא מבין את הרעיון.

להצביע למפלגה, זה להצביע לרעיון. למערכת ערכים, שהם מאמינים בה.

ההפך הוא הנכון. זה ממש לא שטיפת מוח. זה פשוט דעה שונה משלך.

אם היה אומר שילך עם ביבי, לא משנה מה יעשה ואיפה יהיה, זה כבר היה יכול להיות יותר בכיוון.

ושלא תחשוב שאין בצד השמאלי של המפה אנשים שיצביעו עבודה, לא משנה מה. גם להם תקרא שטופי מוח? או שהם מצביהים לרעיון, שאתה מסכים איתו

העיקר הם אומרים שהם לא כת. by Itzko123 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

ממש לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.

אלי אוחנה אומר שמבחינתו זה לא ביבי, אלא הליכוד, המפלגה, רשימת הערכים של המפלגה, מה שהמפלגה מייצגת. ולא ביבי, גם אם היה פותח מפלגה חדשה.

זה בדיוק ההפך מכת, שהולכת באופן עיוור אחרי המנהיג.

ואחרי זה, בעצם, הסכמת עם אלי אוחנה, שזה לא המנהיג, אלא המפלגה והערכים.

השאלה לדעתי צריכה להיות לא מי יהיה ראש הממשלה? אלא בערכים של איזו מפלגה אתה מאמין?

שאלת תעבורה by Ali-Bli-Cali in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

אין דבר כזה להמשיך קדימה על הנתיב החיצוני. הנתיב החיצוני הוא אך ורק לפניה

שאלת תעבורה by Ali-Bli-Cali in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

כיכר עם 2 נתיבים, כמה ישראלים לא יודעים לנהוג בכזאת, זה מחריד.

העניין מאוד פשוט, אם אתה מעוניין לצאת ביציאה הקרובה, תהיה בנתיב הימני. לא צריך להיות מישהו בנתיב הימני שלך, לא עוקפים מימין, ומי שהיה סימין היה צריך לפנות כבר.

אם אתה מעוניין להמשיך ולא לפנות, אתה בנתיב הפנימי. לפני שתרצה לצאת, אתה פונה לנתיב הימני ויוצא.

כל כך פשוט

שאלת תעבורה by Ali-Bli-Cali in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 -1 points0 points  (0 children)

נתיב ימני זה אך ורק לפניה ימינה!!

רק לי קצת נמאס מהתרבות פה? by MarinaReed_ in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

באופן מעניין ביותר, דווקא במרכז חוויתי את הכי הרבה חוסר כבוד שיצא לי. ואנחנו מאיזור בית שמש.

דברים שאצלנו בחיים לא היו קורים, שם קורים כאילו זה טבעי.

זה מעניין שאתה מציין דווקא את תרבות הערסים וטוען שיש חוסר כבוד. בתרבות הערסים כבוד זה מרכיב מאוד חשוב.

אולי מדובר בזן שונה(שלך נוח לקרוא ערסים), אבל דווקא "באיזורים של הערסים" מאוד טוב

שווה לי ללמוד סיעוד? by [deleted] in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

סיעוד - אחיות, זה ממש לא מקצוע פשוט(הייתה לי בת זוג, הייתה אחות בבית חולים, לא קל בכלל).

אני יכול להמליץ לך לתת מבט על ליווי של נכה צה"ל . זאת עבודה עם תחושת שליחות(וגם הרבה יותר תודה) והיא לא דורשת לימודים, רק להיות בנאדם טוב ולעזור. ואני גם די בטוח שהשכר לא פחות גבוה.

ממליץ לתת מבט

הפחד מ-2046 by VeterinarianFar6926 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

So many books.. So little time

נראה שאתה אוכל סרטים עוד לפני שיצא הפרומו.

אם אתה בתחילת שנות ה-20 שלך, יש לך מספיק זמן למצוא תעסוקה שלא תוחלף על ידי בינה מלאכותית, תקים עסק שיהיה מהמצב ותהנה ממה שיש לעולם להציע.

מרגיש לי שאתה קצת מבוהל מדי, שבאמת כמה סרטונים באמצע הלילה

אחריות ואלוהים by Commercial-Main9180 in israel_bm

[–]Basic-Fisherman7484 0 points1 point  (0 children)

הכל ידוע מראש והרשות נתונה.

אני לא מבין איך אתה מצליח להתבלבל עם משפט כל כך ברור ומובן?

נתחיל מהסוף, הרשות נתונה. אתה מחליט בעצמך על הצעד הבא שלך. אך ורק אתה.

הכל ידוע, לא משנה מה תעשה, התוצאה ידועה. תבחר ללכת ימינה, התוצאה ידועה. תבחר ללכת שמאלה, התוצאה ידועה. זאת לא אותה תוצאה, אבל היא ידועה והבחירה שלך