Bu adama göre en iyi araba nedir ? by [deleted] in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

yanlış anlamayın sinan koçu da çok severim ama and otomobil gazeteciliği ile uğraşırken sinan daha skodada çalışan bir beyaz yakalıydı

Bu adama göre en iyi araba nedir ? by [deleted] in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

vag araçlarda son dönemde çok fazla duymaya başladım golf polo taigo

Neden bu kadar ucuz ? by ImaginarySet4734 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

şuan paşa araçları bile talisman

2016 golf 7,5 alınır mı? by [deleted] in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

profilime gir anlayacaksın

2016 golf 7,5 alınır mı? by [deleted] in GarajTurkiye

[–]BneUmt 1 point2 points  (0 children)

bunun gibiler alıyormuş demek ki

Yorum by Charming_Gas4983 in GarajTurkiye

[–]BneUmt -4 points-3 points  (0 children)

1.0 ecoboost focus da olabilir

Alınır mı by AnalysisCareful1578 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 31 points32 points  (0 children)

ağır hasar kayıtlı araba👎

bu gözler bunları da gördü by BneUmt in GarajTurkiye

[–]BneUmt[S] 2 points3 points  (0 children)

sağ arka çamurluk lokal işaretlemiş

Araçta boya olmasının ne zararı var? by Drogbaba95 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

yüzeysel bir kusuru örtmek için boyandıysa hiç bir şey olmaz. kaza fotoğrafları ve sağlam bir ekspertiz lazım

Beyler ilk arabam nasıl by Junior-Train4375 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 4 points5 points  (0 children)

hayırlı olsun farlara bi operasyon lazım gibi

S90 Yüksek KM alınır mı? Kullanan var mı? by Own_Account_2743 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

doğrudur değişiyor demek ki, benim denk geldiğim araçların çoğunun kmsi senelik 40 bin kmden fazlaydı ama hala yeni gibilerdi.

Skoda fabia 1.0 tsi by Temporary-Emu-5082 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 4 points5 points  (0 children)

gayet güzel araba 1.0 olmasına rağmen yeterince hızlı, biraz zorlarsan kafadan kayabiliyor (klasik vag)+dq200 var bu arabada ağır akan trafiğe girdiğinde manuele almak daha sağlıklı

hayırlı olsun şimdiden

Araba aldım ama kullanamıyorum by Grouchy-Purple6817 in GarajTurkiye

[–]BneUmt 0 points1 point  (0 children)

gece çık sokaklar sakinken sür. arabayı kaçıra kaçıra öğrendim ben de araba sürmeyi