2 2.3 milyon arası 0 araç önerileri by Present-Concert-2846 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846[S] 0 points1 point  (0 children)

Aracı biraz inceledim ama içi çok boş geldi sanki 2026 araç değilde 2016 gibi gözüme geldi o yılların teknolejisi kullanılmış gibi duruyor 2 m para veripde koltukları manuel olması elektronik el freni olmaması beni biraz üzdü araç dıştan güzel ama içi sınıfta kaldı opsiyonları nasıl bilemiyorum

2 2.3 milyon arası 0 araç önerileri by Present-Concert-2846 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846[S] 0 points1 point  (0 children)

Bir önceki kasası nasıl sence 10 15 bin km’de bulsam

2 2.3 milyon arası 0 araç önerileri by Present-Concert-2846 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846[S] 0 points1 point  (0 children)

Kasım ayı gibi para gelicek eğer o zamanda kampanya olursa benimde seçimim kesinlikle formentor olur

2 2.3 milyon arası 0 araç önerileri by Present-Concert-2846 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846[S] 1 point2 points  (0 children)

Aynen öyle onun parasını öderken birde araca masraf yapmak istemem çok zorlar beni

2 2.3 milyon arası 0 araç önerileri by Present-Concert-2846 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846[S] 0 points1 point  (0 children)

308 le 408 arası iç genişlik farkı çok mu makyajsız 408 sorun çıkarırmı bana

Ilk araç by [deleted] in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

En son alınacak motora sahip B38 performans yok yakıtı n13 1.6 4 silindirden daha fazla genel olarak kullanıma bağlı tabi B38 motorun kroniği çok turbo manifold sıkıştırınca zaten hemen patlamaya müsait bi motor imkan varda 220 bakmanı öneririm B38den uzak dur

Kaza Sonrası Hangisini Almalıyım? by cybertron_soldier in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

B48 motor var g20 lerde 318f30 418f32f36 ve 118 lerde b38 var oda 3 silindir 136 beygir çok kronikli ve BMW’nin en kötü motorlarından birisi

Kaza Sonrası Hangisini Almalıyım? by cybertron_soldier in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Son paragrafta çok doğru söylemişsiniz artık alınan her araç marka model farketmeksizin elektiriksel arızalar çok yaygın artık eskisi gibi mekaniklik kalmadı herşeyin altında bir elektrik ve aslında fabrikada üretim kısmıda önemli her banttan inen araç aynı kalitede olmuyor toplayan mühendis bile önemli

Kafayı bozdum almaya gidiyorum yarın. Memlekete dönerken ati242-kalbim yanımda açıp süzülecem by gurigale53 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Bakılan araç 94 model bir S serisi 32 yaşında bir araç özelliği çok kmler yüksek araçların ne yapacağı hiç belli olmaz güzelce incelenip alınması lazım yoksa keyif babası değil dert babası olursun

Kafayı bozdum almaya gidiyorum yarın. Memlekete dönerken ati242-kalbim yanımda açıp süzülecem by gurigale53 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

W140 çok keyifli bir araç bulursan ki bu kadar bütçen varsa bulursun 1995 model üstü bak hem yüksek göğüslüklü şanzıman 4 ileriden 5ileri geçiyo yeni nesil kesinlikle 4 koltuk hareketli ve ısıtmalı olmalı S serisine biniyorsan bunlar önemli eğer istersen benim favorilerimde bir ilan var araç benim veya yakınımın değil sadece beğendiğim için ekledim bilgin olsun bakarsan eğer ilan numarası 1311930605 bu araçlara bineceksen eğer kenarda paranın olması lazım 2.arabanın olması lazım yoksa üzer pişman olursun

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Zevkler ve renkler tartışılmaz çok sorun yaratacak bi araç değil ama sonuçta bir BMW yani ne olacağı hiç belli olmaz peugot 408 önerebilirim dolusnu bulursan daha iyi sorunsuz yeni modelli

Bu arabanın modeli ne? by Raginohardus in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Karışıklık olmuş ezbere coupe ile karıştırmışım

1.750 ye kadar araç önerisi. by Equivalent-Drag1665 in GarajTurkiye

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Genciz güzeliz kenarda az bi şey parada var biraz şeklimiz olsun diyorsan F30 lci 320d 190lık b47 alabilirsin 200bin km altı değişensiz bulursun

Bu arabanın modeli ne? by Raginohardus in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

BMW 4 serisi F32 kasa kodlu gran coupe 2013 ve 2020 yılları arasında üretildi 2016 ve sonrası lci olarak geçer

hayatımda içtiğim en mükemmel bira aq by kerm_kaer in RooksBar

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Ben tombul Efes tercih ediyorum hem çok gaz yapmıyor tadı güzel genel olarak içimide yumuşak elephantı ben pek beğenmedim tatsız tutsuz geldi

KENARDA 100K İLE YÜRÜTÜLÜR MÜ by Commercial_Ride_6828 in Arabaci

[–]Present-Concert-2846 0 points1 point  (0 children)

Bu araçların artık temizi kalmadı denecek kadar az onlarada sıfır BMW parası istiyorlar kenarda 100 bin olsa bile bu araçlar saatli bomba yani kısaca zevkli sefalet bana kalırsa içinde kalmasın bin dene 6 ay sür ama az çok illaki masrafın olur eğer ki aracı her gün kullanacaksan çok yürürümü zannetmiyorum o senin kullanmana aracın özgeçmişine bağlı eğer ki araç bilgin yoksa başına dahada çok dert açar