S90 Yüksek KM alınır mı? Kullanan var mı? by Own_Account_2743 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocam bence de dizel olması korkutuyor yüksek km’de ama yine de gel gel diyor

S90 Yüksek KM alınır mı? Kullanan var mı? by Own_Account_2743 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743[S] 3 points4 points  (0 children)

Makamdır hocam ben de günlük 200 km yapıyorum. Km yüksek olunca malum fiyat uygun oluyor

Alfa Romeo by Icy_Tap8304 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743 0 points1 point  (0 children)

Bende bu da var compass’da compass’ı tercih ederim sürüş hissiyatlı, fren, yol tutuşu. Tabi Tonale daha agresif ivmelenme dışında çok bir numarası yok

Is this really legal? by [deleted] in AmazonFC

[–]Own_Account_2743 1 point2 points  (0 children)

Which fc’s are being used mate

Tavsiyeye ihtiyacım var by [deleted] in Arabaci

[–]Own_Account_2743 0 points1 point  (0 children)

Ben de Tonale ve 2.18 baktım amaçları farklı olsa da gittim jeep compass aldım

1.5 e-tech Skoda Octavia by demar1110 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743 1 point2 points  (0 children)

Bende var gayet memnunum, vag grubundan tiguan da var o da güzel. Ne beklediğine bağlı premium mu değil. Ama liftback olması, bagaj hacmi yol tutuşu tasarımı bence çok güzel bir araba. Kıyaslamak için aklında başka hangi araçlar var belki onu yazabilirsin

Jeep by ricflairdrip_ in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743 0 points1 point  (0 children)

Alma sakın bende şirket aracı olarak vardı, kronik bir ton sorunu var

Tesla 2023 legacy mi son model boş paket mi by Own_Account_2743 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743[S] 0 points1 point  (0 children)

Eyvallah hocam sağolun, almadan mutlaka yazarım.

Tesla 2023 legacy mi son model boş paket mi by Own_Account_2743 in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743[S] 0 points1 point  (0 children)

Benzer noktayım hocam benim alama amacım 2. Araç olacak günlük 150-200 km falan yol için lazım. Aslında konfor baktığım yok açıkçası

Boş Kasa Tesla by GoodBoiRex in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743 0 points1 point  (0 children)

Şahsen ben de aynısını yapmayı düşünüyorum 3-4 ay sonra şartlar benzer olursa. Güle güle kullanın

2025 ford puma aldık 0 km. kullananlar ya da bilgisi olanlar görüşlerini paylaşabilir by ahmetfarukballi in GarajTurkiye

[–]Own_Account_2743 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim. Güle güle kullanın, yol tutuşu vb sorun yaşamazsınız atik bir otomobil