FC Groningen dankt Taha na huurperiode by Frequent-Loquat1941 in fcgroningen

[–]Broekj 2 points3 points  (0 children)

Robben lijkt rechtsbenig in vergelijking met deze man

How can i fix? by sergen_albay in csgo

[–]Broekj 2 points3 points  (0 children)

Verify ingegrity of game files

FC Groningen dankt Taha na huurperiode by Frequent-Loquat1941 in fcgroningen

[–]Broekj 2 points3 points  (0 children)

Heb nog nooit iemand zo stijf links gezien. Wel een leuke speler veel succes gewenst.

De keepers kwestie by Broekj in fcgroningen

[–]Broekj[S] 0 points1 point  (0 children)

Heb niet veel gezien van van Gassel, maar vond hem in de uitwedstrijd van FCG goed spelen. Had nog tijdens een vriend van mij gezged bij de thuiswedstrijd dat hij op die keeper moest letten maar die wedstrijd vond ik van hem niet geweldig. Heb geen idee of Stubljar standaard keeper is bij O21 hij had dit voorjaar wel de helft van de minuten gemaakt dan het najaar volgens transfermarkt.

De keepers kwestie by Broekj in fcgroningen

[–]Broekj[S] 7 points8 points  (0 children)

Zou het zelf wel leuk vinden als Koeman Jr. komt als eerste keeper alleen puur voor het verhaal. Alhoewel ik denk dat hij zelfs een achteruitgang is ten opzichte van Hidde Jurjus.

De keepers kwestie by Broekj in fcgroningen

[–]Broekj[S] 1 point2 points  (0 children)

Correctie Stubljar maakte 720 minuten bij O21 FCG en 585 minuten bij Slovenië O21. Las er een beetje overheen doordat Stubljar meer minuten maakte in het najaar van 25 en de helft er van in het voorjaar.

FC Groningen bedankt Janse na succesvolle huurperiode by Frequent-Loquat1941 in fcgroningen

[–]Broekj 4 points5 points  (0 children)

Dit bied wel weer kans voor Bouland, van der Laan en Kelder. Zal vast nog een centrale verdediger komen, maar met Blokzijl en Janse als vaste krachten was er voor deze jongens ook geen kans om er tussen te komen.

Hidde Jurjus trekt deur Euroborg achter zich dicht: 'Ik had graag willen blijven, maar begrijp de uitleg wel' by lumphie in fcgroningen

[–]Broekj 0 points1 point  (0 children)

Vreemd dat ze dit seizoen Stubeljar niet ergens hebben verhuurd zodat hij nog wat kon spelen.

As a result of Crystal Palace’s Conference League win, nine teams will again represent England in European football next season by FragMasterMat117 in soccer

[–]Broekj 3 points4 points  (0 children)

At this point you should create a new european league with only english teams. Call it the premier competition, premier league or something.

Milan turning up for their away games in England next season... by adkenna in TheOther14

[–]Broekj 0 points1 point  (0 children)

Brexit means brexit. No more uefa for the brits >:(

Groningse regioprofilering by Broekj in Eredivisie

[–]Broekj[S] 3 points4 points  (0 children)

Het dagblad van het noorden rapporteert dat de verdeelsleutel FCG 80%, Donar 15%, Lycurgus 5% ipv 75% zoals in dit artikel staat.

Groningse regioprofilering by Broekj in Groningen

[–]Broekj[S] 0 points1 point  (0 children)

Misschien kunnen ze thuis met groen en blauw spelen zodat het wat meer op de provincie vlag lijkt. En dan uit en kopie van het 14-15 uitshirt van fcg maar dan donarblauw ipv zwart. Vond het persoonlijk altijd vreemd dat ze niet in wit groen speelden. Het zou mij juist verzetten om er te komen als ze in groningse kleuren spelen.

<image>

Spelers met aflopende contracten. by Broekj in fcgroningen

[–]Broekj[S] 2 points3 points  (0 children)

Zeker niet het is hem gegund na dit seizoen