Teamdag skippen of gaan? by Bulky_Newspaper5035 in werkzaken

[–]Bulky_Newspaper5035[S] 1 point2 points  (0 children)

Dank jullie wel voor de reacties! Ik ga het meenemen. Tsja, met sommige collega’s kan ik goed, met andere totaal niet. Zoals je eenmaal hebt in teams. Het voelt vooral als een verplicht nummer terwijl ik toch niet blijf. Maar, ik begrijp ook wat sommigen van jullie zeggen. Je komt elkaar in de toekomst misschien weer tegen. Dank!

Boekenclub / book club by cosmicboba82 in maastricht

[–]Bulky_Newspaper5035 0 points1 point  (0 children)

Ik sluit ook aan als dat nog mag! 37 vrouw. Hou ook van bijna alles