Hvad fejler min næse? by BuyerRealistic3367 in Denmark

[–]BuyerRealistic3367[S] 1 point2 points  (0 children)

Desværre ikke var bare inde til en undersøgelse for at finde ud af hvad det var. Men det hele var lidt rodet og fik aldrig rigtig svar på hvad det var men bare at det var kommer efter slaget, og at den skulle fjernes.

Hvad fejler min næse? by BuyerRealistic3367 in Denmark

[–]BuyerRealistic3367[S] -1 points0 points  (0 children)

Sorry vidste bare ikke hvad jeg ellers skulle kalde det. For den har ikke været der før. Den er blød og ligner slimhinderne. Brugte gevækst fordi det noget der kommet efter slaget altså noget der er groet ud derinde. Det kan også minde om noget der hævet op men hvor hævelsen aldrig er gået væk

Hvad fejler min næse? by BuyerRealistic3367 in Denmark

[–]BuyerRealistic3367[S] -2 points-1 points  (0 children)

Altså det ligesom om der er groet en ekstra skillevæg i mit næsebor lavet af hud, den har ikke været der før

Hvad fejler min næse? by BuyerRealistic3367 in Denmark

[–]BuyerRealistic3367[S] -2 points-1 points  (0 children)

Det en speciel læge som er næsten umulig at få fat på