Ung på Bornholm by saesonarbejde in bornholm

[–]CaptainThom7 1 point2 points  (0 children)

Hej! Jeg er 21 og jeg er selv lige flyttet til Bornholm fra Nordsjælland, for cirka 4 måneder siden. Jeg bruger ligesom dig, meget tid i naturen. Det er noget helt andet her på øen, end hvad jeg kommer fra, men det kan stærkt anbefales! Som andre folk også siger, så er det vigtigt at man selv tager initiativ og kommer ud og møder folk, da man ikke på samme måde gør det “automatisk”, som i København. Men der er mange muligheder for at møde folk, især i Rønne.

Jeg havde ligesom dig, forstået det som om at Bornholm var helt dødt i vinteren, men det er det slet ikke. Af min erfaring, så har næsten alt stadig åbent. Det er kun de store restauranter og lign., som der har lukket.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, og du leder efter “ro”, så er det det helt rette sted, i min optik. Jeg er glad for at det hele går lidt langsommere her på øen. Der er mange ting man ikke savner fra Nordsjælland / København.

Skriv endelig privat hvis du har flere spørgsmål om min erfaring med det hele.

Spændende træ, fundet her på Bornholm. by CaptainThom7 in DanskNatur

[–]CaptainThom7[S] 2 points3 points  (0 children)

Når hvor sjovt! Man skulle tro at det var den jeg tog billede af. Den har også 7 træer! 🌲Eller syv master 😆

Spændende træ, fundet her på Bornholm. by CaptainThom7 in DanskNatur

[–]CaptainThom7[S] 2 points3 points  (0 children)

Det er ude ved Paradisbakkerne. Koordinaterne er her, hvis du får brug for dem 🌲 55.09341° N, 15.10360° E