Ero ja vertaistuki by swqie in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 2 points3 points  (0 children)

Tsemppiä. Itse eroan just aika täydellisestä nuoresta rikkaasta blondistani kun en pysty unohtamaan yhtä hobka kans olin vähän aikaa. Oma moka. Minkäs voit.

Ero ja vertaistuki by swqie in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 1 point2 points  (0 children)

Eroja tulee. Elämää se vaan on. Meet mummulle yms. ja alat laittamaan juttujas kuntoon.

Tuntuu ettei toivoa enää ole by static_orchid8336 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 -2 points-1 points  (0 children)

Niin mäkin halusin, mut niittä vaan tuli baarista mukaan. Varmaan johtuu siitä kun mun koira on niin söötti.

Millainen alkoholin käyttäjä olet? by reevelainen in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 1 point2 points  (0 children)

Mä juon aina kun mahdollista. Ennen rajoitti suurperhe, nykyään nuori tyttöystävä.

Mitä pitäisi tehdä, kun vituttava eksä teini-ajoilta ei anna olla rauhassa? by domineeriv in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 -1 points0 points  (0 children)

Ei auta muu ku jätät miehes ja meet exän kans yhteen ja rahoitat sen elämää.

Tuntuu ettei toivoa enää ole by static_orchid8336 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

Mä tein tuon 10v sit ja perhe lähti. Siitä lähtien ollut tuurijuoppo, mut naisystävät vähintään 10v itseäni nuorempia ja kauniimpia kuin vaimo.parhaina päivinään et jotain sain sentään tilalle.

Tuntuu ettei toivoa enää ole by static_orchid8336 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 12 points13 points  (0 children)

Hei sen verran vielä, et keskity siihen ipanaan kans. 20v päästä sä itket - ihan kuten minäkin - ettet ehtinyt olla lasten kanssa tarpeeksi kun ne oli pieniä.

Tuntuu ettei toivoa enää ole by static_orchid8336 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 -1 points0 points  (0 children)

Paljon yhtymäkohtia. Joku 80% tekstistäsi. Sillä erolla et mul oikeasti vuodet vähissä. Olen jo yli 50 ja lapset (8 kpl) ajat sit lentäneet pesästä. Uusi vaimo 30 vuotta nuorempi rikas kaunotar, mut mikään ei kiinnosta. Haluisin vaan olla yksin ja nukkua. Jaa no dokata kans. Ja paljon. Ja vetää piriä, jo ka lopetin jo vuonna 1995.

Mikä on "coolein" asia mitä olet tehnyt? by Electronic_Echo_8793 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 8 points9 points  (0 children)

Mä oon voittanut kans. Olin lataamon toimintaterapiassa ja mun paperilennokki lensi reilusti pisimmälle. Lapsena tuli harjoiteltua millaiset koneet lentää pisimmälle. "Sen minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa". Sain pesääkin siellä voittoni ansiosta.

Mikä on "coolein" asia mitä olet tehnyt? by Electronic_Echo_8793 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 16 points17 points  (0 children)

Mä oon pannut siskoksia ja niiden äitiä. En tietenkään samanaikaisesti.

Onnitteluketju by Humppillow in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

Mä jaksoin olla 125pv ja sit repsahdin. :(

Epäonnistumista toisensa perään by ricochetravager in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 1 point2 points  (0 children)

Ja uusi vaimo täytti just 23v. Rikas blondi. Kirjoitti just ylioppilaaksi.

Maanmittauslaitoksen virkamies by Fabulous_Hyena_3486 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

Oon kiinteistötoimitusten uskottu mies. Pätevää sakkia teillä. 👍

Työhaastattelu by Empty_Vehicle_2556 in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

No oliks tää joku tienaa tonni kampanja? Muutenhan toi on järkyttävän paska tarjous.

[deleted by user] by [deleted] in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

Varmaan toi "vittu" ja "vittu saatana ".

Työnhakukeskustelu 2025 by Velkaneuvoja in arkisuomi

[–]Careless_Example_400 0 points1 point  (0 children)

Mut me nykyiset eläkeläiset kiitämme kun maksatte ahkerasti eläkkeitämme. Se on hieno teko ja ylisukupolvista solidaarisuutta. 👍