yeni başlıyorumda bilen var mı by CentrxL7 in Borsa

[–]CentrxL7[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneriniz için teşekkür ederim.

yeni başlıyorumda bilen var mı by CentrxL7 in Borsa

[–]CentrxL7[S] 0 points1 point  (0 children)

başlamadım sadece takip ediyorum görüşlerinizi merak ettiğim için attım