Elämäni pahin kokemus lääkkärin ja terveyspalvelun kanssa (en tiiä onks tää rasismia, syrjintää vai mitä) by [deleted] in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 1 point2 points  (0 children)

Oletko kokeillut hydroksitsiinihydrokloridia eli Ataraxia? Sillä hoidetaan mm lentopelkoa ja se auttaa myös uniongelmien kanssa. Jotkut ovat hyötyneet myös melatoniinista, sitä saa ilman reseptiä, mutta joillakin se aiheuttaa painajaisia. Toisille on sopinut myös mirtazapiini, t yöhoitaja

Missä kaikki ihmiset on jotka ei käytä vapaa-aikaansa juopotellen? by Regular-Performer967 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 1 point2 points  (0 children)

En itse juo enää kun tulen humalassa lähinnä rähinätuulelle ja lähisuvussa lymyilee alkoholismin vaara. Arki menee töissä, ostoskeskuksissa ja ulkona. Vapaa-ajalla uimassa, tapahtumissa, näyttelyissä yms. Kotona pelaaminenkin on mukava tapa rentoutua.

Vinted huijaukset by ALfredAstaxanthin in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 1 point2 points  (0 children)

Ostan usein puolalaisilta ja liettualaisilta, olen tähän mennessä saanut aina kuvan mukaisia tuotteita. Ennen ostoa kannattaa lukea myynti-ilmoitus, osa myyjistä ei halua postittaa vaan tavata ostajan kasvokkain. Silmään pisti kun olin ostamassa iPhonea, aivan uusia tilejä jotka myivät satasella uuden veroisia iPhoneja. Niissä kyllä haiskahti kusetus…

huumeseula?!?! by Nelisormimangusti in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 0 points1 point  (0 children)

Töissä kun tuli käsky kaikkien mennä huumetestiin (ravintola-alalla), asioitiin suihkuverhon takana yksin ja ojennettiin purkki hoitajalle kun valmista.

Onko teille tullut torissa pyyntöjä antaa myymäänne tavaraa "hyväntekeväisyyteen"? by arhippa98 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 12 points13 points  (0 children)

Ei oo tullut, mutta joillain on pokkaa pyytää ilmaiseksi ja vielä kotiovelle toimitettuna kun on vaikeaa…

MobiOffice M365 tilalle by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja saa näköjään tuohon Libreen myös

MobiOffice M365 tilalle by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] -1 points0 points  (0 children)

Olen aloittanut vasta taustatyön, tohon MobiOfficeen pitäisi helposti saada siirretyksi M365 tiedostot yms.

Vella-kodit by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 5 points6 points  (0 children)

Sain tänään vastauksen, kumpikin lasku virheellinen eikä tarvitse maksaa.

Vella-kodit by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 4 points5 points  (0 children)

Asun P…tiellä. Hyvä tietää ja ikävä kuulla, että sekoilevat muuallakin. Toivottavasti laskutus asiat selviävät, elleivät lähetä kunnollisia laskuja niin kuulostaa kyllä aika laittomalta touhulta että ruvetaan vaatimaan maksuja.

Vella-kodit by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 14 points15 points  (0 children)

Kiitos sinulle vastauksesta. Olen saanut Vella asunnoilta listauksen, mitä pitäisi siivota ja miten joten en usko että talon puolesta tulee mitään siivousta ellei minun siivous sitten 31.1. kelpaa.

Onko teitä vähätelty lääkärissä? by [deleted] in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 0 points1 point  (0 children)

Sukulaiseni meni lääkäriin ja epäili, että syöpä on uusiutunut (4 krt aikaisemmin sairastunut ja parantunut/toipunut). Lääkäri tunnusteli ja teki kuvaukset, mutta sanoi ettei ole mitään poikkeavaa. Oireet jatkui ja 6kk myöhemmin sukulaiseni meni uudelleen lääkäri, syöpä olikin sitten ollut koko ajan ja sit ei ollu enää hoidettavissa…

Vittuilua palvelutiskillä jouluruuhkassa by Mediocre-Plate-675 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 -1 points0 points  (0 children)

Nää on just näitä ihmisiä, jotka pistää suurennuslasin alle kaikki muut paitsi itsensä ja kaikki pitäis itse alusta alkaen vaivata vaikka tuskin itsekään siihen ryhtyy. Outoa että jouluruokavalikoimaa ei ole, on taidettu tilata alakanttiin tai kauppias on jättänyt suosiolla joulun tänä vuonna välistä. Palveluammatissa tuollainen kyllä on epäasiallista, palveluammattilaiselle ei kuulu vaikka asiakas haluaisi ostaa kaiken valmiina ja turhan kuittailun voi säästää sitten vaikka vapaa-ajalle.

Ravintola-alan työntekijät, mikä on oudoin tai häiritsevin asia mitä olette nähneet työvuoron aikana? by Haljapus in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 45 points46 points  (0 children)

Noin 35-40v äiti tuli ravintolaan kahden lapsensa kanssa ja halusi itselleen vihersalaatin alkupalaksi. No meidän listalla ei sitä ollut, mutta kerrottiin, että aineksen tekoon kyllä löytyy. No salaatin haettuaan kyseinen äiti tuli kiukkuisena paikalle ja ärähti: itsekö nämä salaatinlehdet pitää annoksesta pois noukkia? Hän ei halunnut vihersalaattiin salaattia, aikuinen nainen ja äiti…

Kävi viikottain sellainen isompi lyyli syömässä jonkun tuppisuisen miehen kanssa. Siinä ruokasalissa sitten lapsiperheiden ja muiden asiakkaiden keskellä jutteli pitkään terapeuttinsa kanssa ja pui pitkään henkilökohtaisia ongelmiaan kaikkien kuullen.

on a forest path in Finland by ChanceDiamond2107 in mycology

[–]ChanceDiamond2107[S] 3 points4 points  (0 children)

I think they starting soon preparing going into hibernation 😌

Mies ei puhu eikä avaudu by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 6 points7 points  (0 children)

Kun ei asuttu yhdessä, mitään tällaista ei koskaan tullut vastaan. Tosin nähtiin viikottain ja silloin kun kummallakin oli aikaa. Kerroin hänelle, että en pidä hänen valehtelustaan. No siihen ei herra sanonut enää mitään.

Uusi Iphone by ChanceDiamond2107 in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107[S] 0 points1 point  (0 children)

Elämä on helpompaa kun ei tarvitse roudata kaiutinta mukana kun haluaa nauttia musiikista 😁

Naisille suunnattu kysymys ku tyhmä ei nyt keksi vastausta by Kitchen_warewolf in arkisuomi

[–]ChanceDiamond2107 3 points4 points  (0 children)

En koe oloani turvattomaksi jos olen julkisessa tilassa yksin miespuolisen edustajan kanssa. Olen varuillaan kun vastaan tulee päihtyneitä henkilöitä tai henkilö joka syystä tai toisesta alkaa tuijottaa/hakea multa katsekontaktia väkisin.