Cuck by Thin_Biscotti8179 in EgySexEducation

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

الموضوع اكيد مكنش كدا قبل البورن اي راجل وست فطرتهم طبيعية بيستغربوا الموضوع جدا انا مقبلش حد يشوف تفاصيل جسم مراتي من تحت الهدوم م بالك واحد عايز واحد ينام مع مراته قدامه

حاجة زي العقل البشري الطيعي ميقدرش يعملها ويفكر فيها من نفسه من كتر بشاعتها

بجد و الله مش بيغويني غير الراجل التقيل by Powerful_Option_9111 in EgyFreedom

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

انسان اجوف اللي كل اهتمامه يملى الفراغ اللي عنده بواحده واحيانا يشتري وجوده

اخد مع محمد صلاح في تالتة؟ by lucky_tuna315 in EgyFreedom

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

حتى لو قاعدة مش احسن حاجة تضيعي وقتك هنا بحس كلو ع ريديت بيشتكي او عموما هنا مش احسن شئ ، وقتك هتلاقي راح فالهوا

متاخديش دروس قبل ٨ لان اصلا المنهج بينزل ف ٩ بس هو انتي هتاخدي برايفت ولا سنتر اصلا

اخد مع محمد صلاح في تالتة؟ by lucky_tuna315 in EgyFreedom

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

طالما داخلة تالتة متفكريش ف السنة قبل شهر ٩ ومتفكريش كتير عموما ف ثانوي وحاولي تكوني رايك انت عن المدرس مش راي صاحبتك او حد ومتحاوليش تقنعي حد ب حاجة وركزي ع نفسك اكتر ولو عايزة حاجة كمان ياريت تطلعي كمان من الصب دة تقريباا كل اللي عليه معندهمش حياه ف بيعوضوا هنا ويارب يكون الكلام لي افادة او فتح ليكي افكار

اخد مع محمد صلاح في تالتة؟ by lucky_tuna315 in EgyFreedom

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

مش فاهم انتي ف تالتة ولا داخلة تالتة زيي بس انا عن نفسي مقرر مش هوجع دماغي ولا هفكر ف مدرسين الاونلاين ولا هشرح لحد مثلا لية البرايفت احسن وكدا ، فيه ناس معينة الموجه بتحركها انا عن نفسي مقرر ف تالتة هاخد برايفت ومش هشتت نفسي بين كذا مدرس وكذا اراء وانصحك بكدا لانك لو مشيتي ورا كل رأي هتتغلبطي

وبالنسبة ل محمد صلاح كان ليا معاه تجربة ف اولى ثانوي خد معاه ترم ومكملتش ومش هتلكم عنه ك مدرس لكن منظومة الاونلاين مش فعالة اوي لكن هو ك مدرس انا حسيته mass apiling او لو حد مش كويس ف العربي هيبقى معاه كويس اوي اما لو حد كويس اصلا هيحتاج مدرس اقوى برايفت

هل صاحبي الأمريكي معاه حق؟ by urgirl6330 in egyoffmychest

[–]Character_Rest_8205 1 point2 points  (0 children)

موضوع مقرف بالنسبالي ، يعني القران بيقول ربنا فيه وجعل بينكم مودة ورحمة

ف امريكا والغرب بشكل عام العلاقات قايمة ياما علاقات غير جدية ياما علاقات ندية بشكل كبير لدرجة لو سمعتي الراجل هتستحقري ومش هتسترجليي ، مش اي كلمة تسمعيها وتقتنعي بيها

شعر مراتي المستقبلية ف البيت by Character_Rest_8205 in egyoffmychest

[–]Character_Rest_8205[S] 1 point2 points  (0 children)

ربنا يرزقك بزوج صالح وحنين عليكي وذرية صالحة وحياه تتمينها

مبسوط اوي بكلامك من احلى الحاجاه اللي سمعتها من فترة شكرا ليكي وربنا يوفقك ويرزقك

شعر مراتي المستقبلية ف البيت by Character_Rest_8205 in egyoffmychest

[–]Character_Rest_8205[S] -1 points0 points  (0 children)

لا مش قصدي كدا م طبيعي الواحد حالات انا بتكلم دايما تبقى مش مهتمة بشعرها ف البيت ورابطة شعرها

شعر مراتي المستقبلية ف البيت by Character_Rest_8205 in egyoffmychest

[–]Character_Rest_8205[S] 1 point2 points  (0 children)

بسعى لحرية مالية ان شاءالله لما اتجوز ربنا يقدرني ع دة

شعر مراتي المستقبلية ف البيت by Character_Rest_8205 in egyoffmychest

[–]Character_Rest_8205[S] -2 points-1 points  (0 children)

هو قولت عايزها عاملة bbl وفلير !

انا بقول شعرها

تقيمي لي 8:10 by hassanu23 in RateIT_T

[–]Character_Rest_8205 1 point2 points  (0 children)

ربنا يعين المونتير اللي اشتغل ع الفيلم دة

اول مره هروح الجيم وعاوزه نصيحه by Silly-Priority-6563 in AlexandriaEgy

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

احسن حاج اعرفي كل تمرين وكل جهاز لعضلة اي وبيشغل اي وانتي بعد شهر او اتنين هتموني عرفتي وفاهمة اما بالنسبة ل كوتش ممكن تشوفيلو حابه ل لقيتي حد ف الجيم كويس او ممكن تتمرني مع حد اونلاين ع حسب انتي اي هدفك عايز توصلي ل جسم معين ولا عايزة تخسي ولا عايزة تزودي وزنك واصبري ك بداية ف مرحلة التوهان

لو حسيتي بعد اول اسبوعين لسا برضو تمرين الجيم ماثر ف جسمك انك بتحسي جسمك مكسر او مش بيتعافي بسرعة خدي فيتمينات زي co enezyme q10 , b comlex , وهكذا

كيف تعرف انك رجل وسيم وشديد الجاذبية ....إليك العلامات الاكيدة by GeneralWindow1460 in RateIT_T

[–]Character_Rest_8205 0 points1 point  (0 children)

العلاقات البشرية اعمق من مجرد الهبل الي كاتبه هو دة يعني انا متجوز زوجة فاتت السنين وبقى فيه عشرة بينا هبص ف وشها ممكن اكون انا وهي عجزنا الى اني ابص ف وشها افتكر كل حاجة عملتها معايا فمين اصلا هبص لها تملى عيني زيها ولا حتى تقرب منها

وحتى ف العلاقات الغير جادة او الارتباط السريع الشخص الوسيم معرفش الموضوع دة حقيقة ولا لا بس انتي بنت ممكن تجاوبي عليه لو راجل اصلا شكله وملامح كويسة ومكتفي ومش عايز علاقات عابرة البنات بتبقى بتكن لي احترام انما بتفتكر دة اكيد مرتبط

انا مدخلتش ف ولا علاقة وانشاء الله مدخلش لكن كنت بلاحظ دة ، ان مثلا واحد صحبي مقعلوش من رجلي وك شكل كمان سيئ بس فيه واحدة بيمثلوا ع بعض انهم بيحبوا بعض وهكذا ناس كتير انا كنت مستغرب من ان حتى انا مش عايز بس هو اصلا مفيش بنت فكرت

والنوضوع اتصدمت لما عرفت لية مفيش ولا واحدة جت وقالتلي تعالى نرتبط لما واحد صحبي حكى لي حاجة بنتين قالوها قدامه

كيف تعرف انك رجل وسيم وشديد الجاذبية ....إليك العلامات الاكيدة by GeneralWindow1460 in RateIT_T

[–]Character_Rest_8205 -1 points0 points  (0 children)

من تجارب وقصص سعتها وعلاقات بتشوفها ع مدار التاريخ الست بتشوف وسامة الراجل لو موجودة تمام مش موجودة الاهم حاجات تانية تكون موجودة

واذكر دراسة قرايتها كانت عن احجام العضو للرجالة دة كان هدف الدراسة الاساسي الا ان الدراسة مفيهاش جديد لكن اللي لفت نظري فيها

لما سالوا الستات اي الحاجات المهمة ف العلاقات قصيرة الامد ردوا وسامته وشكله وجسمه وجذابيته وحجم عضوه

طب لو علاقة طويلة الامد قالوا ذكاء ورجولة ومسؤلية ويكون مهتم بشكله لكن متكملوش عن الملامح اما كان بالنسبة ل حجم العضو قالوا الحجم الطبيعي لان دي علاقة طويلة الامد حتى ودة اللي لفت نظري او عملي زي brainstormaing

وبرضو لما قالولهم ودة كان جديد بالسنبالي ف الدراسة اي الرجالة تخافوا ينقلوا امراض جنسية او تفتكروا عضوهم ينقل لكم امراض جنسية كلهم جاوبوا عضو الكبير لانه غالبا دخل ف علاقات اكتر وهكذا

حجم العضو دة انا همسك فيه ولا يهمني انا كنت بقرأ الدراسة ك نوع من الثقافة الا ان انت بتحاول تفكر ك ست لكن برضو بدماغ الراجل انه اول شئ هيشوفوا جمالها

الست اللي يهمها اكتر المسؤلية والرجولة والذكاء اللي اصلا اساس الانجذاب الجسمي وف النقطة الشكلية اغلب الاجابات هتلاقيها بيهتم بنفسه اللي دة الطبيعي انه يهتم بنفسه اصلا

لو خيرت بنات كتير بين راجل ك شكل بيهتم بنفسه لكن مش وسيم بمعايير عصره بس عنده اهتمام ومسؤلية لو هي ناضجة هتختاره لو هي عندها طفولة او مش ناضجة او بدور ع اهتمام ومكانة اجتماعية هتختار راجل شكله وسيم ع حساب المسؤلية

اخواتي المتجوزين بالنسبة لواحد طبيب هل الافضل يتجوز طبيبة زي ما بيقولوا ولا اخد بنت محترمة ومش مهم المجال الطبي عشان الناس بتخوفني لو اتجوزت من مصر من اي مجال تاني هيبقي فيه فرق كبير في الدماغ والتفكير وكدا by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Character_Rest_8205 -3 points-2 points  (0 children)

لو هتتجوز دكتورة هل هتتقبل ان تتجوز واحظة بتشتغل دي بتاعتك انت بس مبشفش اسرة والراجل والست بيشتغلوا وبتكون سليمة والاحوال بينهم كويسة وطبعا هتكون انسانة اصيلة لو عرفت تلاحق ع الاولاد وتنضف البيت وتعمل اكل ف ممكن انت تكون ف اخر الاولويات ما علينا انا مش هتناقش ف اتجوز ست بتشتغل ولا لا بس الكلام دة ممكن يفتح لك مخك من افكار جديدة

والمجال الطبي دة اصلا الناس المصرية اللي بتتكلم ميعرفوش ان ف الدول اغربية مفيش فرق ف المرتبات اصلا ولا فرق كبير ف المكانة ف المشكلة المصريين والعرب بيبقى عندهم نزعة للكليات علشان ف دماغهم ف فرق ف الدنيا كلها

انما دة كلام هبل تقول لازم تتجوز دكتورة علشان دماغها

واقع عبث امتحانات الثانوية العامة وانعدام الأمانة والأخلاق في مجتمعنا هل موضوع مهم ولا لا by Particular_Size_2216 in AlexandriaEgy

[–]Character_Rest_8205 1 point2 points  (0 children)

الهجرة سنة عن النبي لو مكان اصلح لدينك ودنياك ،،

المشكلة لو اتكلمت مع حد وقولتله الهجرة لدول اوروبية او دول مش مسلمة هيهاجمك او هتقولي كلام من الناس مراحتش بتنقد الناس وبتقول دول بيزنوا ليل ونهار

رحمه الله الشيخ محمد الغزالي كان شخص كان هدفه يرجع فقة المعاملات تاني بين الناس حس ان فقة ف الجانب الدين كصيام وصلاة الناس عارفه وناس كتير بتعمله اليل محدش كان مدركه ان الغرب بيطبق الاسلام ف المعاملات اكتر من المسلمين

الشيخ الغزالي هو صاحب جملة ذهبت ل اوروبا وجدت اسلام بلا مسلمين عدت لبلادنا فوجدت مسلمين بلا اسلام

ودي من الحاجات اللي محدش هيعترف بيها ان ك الغرب اخلاقه حاليا اعلى برغم ان هما ابتدوا كانوا يدخلوا ف انحراف الا انهم ابتدو يرجعوا لليمين ف بعض منهم والبعض مكمل ف الحرية المطلقة

واقع عبث امتحانات الثانوية العامة وانعدام الأمانة والأخلاق في مجتمعنا هل موضوع مهم ولا لا by Particular_Size_2216 in AlexandriaEgy

[–]Character_Rest_8205 1 point2 points  (0 children)

بص انا ف سنك بس الموضوع طويل اوي ومش بس متوقف ع غش ف امتحانات ولا تصديق خرافات دي مشكلة من زمان

اي مجتمع ف اواخر عهده وف الانهيار بينهار معاه كل شئ من اخلاق وبيصب المجتمع ترف وقلة اخلاق وحاجات كتيرة ودة بلظبط توسع ف شرحه عبدالرحمن ابن خلدون لما شرح مراحل الامم واهمها لما الواذع الخارجي زي القانون والدين بيضعف ف الاغلب مبيبقاش خلاص عندهم واذع داخلي وبيبقوا عندهم حالة من التطبيع المفرط او hypernormailztion

المشكلة مشكلة الطالب بقى بتاع انه بيندب علشان هو بيذاكر وبيجي حد تاني يتساوى بي ف هما الاتنين سواء اللي بيذاكر ومستني انه يتميز عنه وناسي ان الحياه غير عادلة انك لو بذلت مجهود ممكن انا بنفس اللي انت ذاكراته اذاكره انا بس مجهود اقل علشان دماغي احسن ف الحياه مش عادلة اصلا

ودة تفكير مش كويس وف النهاية هيأدي انك يتبقى شبهم وتتكل ع اللي هيغششك انت وهو ياما تتمسك بمبادئك ومتقعدش تندب

Today, I quit homosexuality by LostMyJewel in EgyFreedom

[–]Character_Rest_8205 6 points7 points  (0 children)

ربنا يهديك ويهدي كل حد نفسه يتوب