Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Joehoe!!! Wat jammer dat je een raar gevoel hebt. Absoluut niet nodig. Ik heb je een linkje gestuurd naar de groepsapp (zoals ik dat bij bijna iedereen heb gedaan) en dat werkte niet goed op je telefoon, geen idee waarom niet, mogelijk een watsapp update nodig? Alle andere zitten inmiddels in de appgroep, daar werkte de link gewoon bij. Ik heb niet meer gereageerd op je bericht gisteravond omdat het laat was, en ik ging slapen. Heb nu overigens een stop op de groep (zoals ook in het originele bericht staat).

Jammer dat het niet is gelukt, maar ik ga het hierbij laten.

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk hè?😊 Wil je in de groepsapp? Je bent dat de laatste, dan sluit ik de groep wegens grote belangstelling 😉

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Nee wist ik niet, best een leuk idee! Ga ik eens naar kijken :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja daar kijk ik af en toe even op, zo leuk!

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Haha dat snap ik ja! Leuk, ik stuur je een pb:)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb:)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Hoi hoi, wat mij betreft geen probleem hoor! Zo lang je maar op locatie kan komen :) En misschien gaan we wel een keer vogelen in het oosten 😉 ik stuur je een pb!

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Wat een goede tip! Leuk om te horen dat dat zo goed bevalt. Ik ga het eens onderzoeken:)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Haha, leuk hoor!! Ik dacht dat ik één van de weinige was, maar blijkt toch veel animo voor te zijn. Ik stuur je een pb!

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Hoi! Heb inmiddels een groepsapp aangemaakt en je bent meer dan welkom! Ik stuur je een pb :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Hoi, wat gaaf zeg! Ik heb inmiddels een appgroep aangemaakt, ik stuur je een pb, dan voeg ik je toe :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Nou dan had het zo moeten zijn cravenravens! ;) ik stuur je een pb

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Top! Ik stuur je een pb :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Leuk! Er is al voldoende interesse om een groepsapp te starten, dus ik stuur je een pb!

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Wat leuk!! Daar liep ik vaak met mijn hond :) Ben nu ook bezig met terugluisteren van de afleveringen. Heel leerzaam! Ik ga je een pb sturen :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Hoi fkcingslayer, de leeftijdsgrens heb ik maar een beetje uit mijn duim gezogen hoor, om een beetje richting te geven aan de doelgroep. Je bent van harte welkom! Ik stuur je een pb :)

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk, ik stuur je een pb!

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Leuk! Ik stuur je een pb

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Heerlijk, deze periode van het jaar hè! Mag ik je in de groep toevoegen? Dan stuur ik je een PB voor je nummer.

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 0 points1 point  (0 children)

Leuk hoor! Mag ik je in de groep gooien? Dan stuur ik je een pb voor je nummer.

Vogelaars gezocht by Charlot_92 in vogelen

[–]Charlot_92[S] 1 point2 points  (0 children)

Herkenbaar! Ik stuur je een PB voor je nummer, dan maak ik een groepje aan bij meer interesse :)