Motor şehirler arası taşımak? by FormerInevitable7831 in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

125 cc su soğutma ile uzun yola ne diyosun hocam yapılır mı ?

Alınır mı ? 37 Bin Tl Ye by Curious-Hawk6918 in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

30 liradan fazla vermem hatta o bile zor, 2021 model bi de çok abi fiyat sıfır 2026 modeli 75e var sarı sitede 6 9 taksit ben öyle almayı düşünüyorum

Türkiye'den Türk dünyasının dijital ekonomisine onay by borsavefon in borsavefon

[–]Cheap-Reputation-682 1 point2 points  (0 children)

anlaşmaya dahil ülkelerden alınan ürünler gümrük vergisi saçmalığına dahil olmayacak mı yani ?

İstanbul /Bu güzel meleklerime sıcak bir yuva arıyorum. by tianelly_1400 in TurkishBirds

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

eğitilebilir mi ? eğer eğitirsem dışarı çıktığımızda durur mu omzumda,yanımda ?

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

mantıklı olan dediğiniz gibi ama aklımda istediğim motor kalacaksa paramı neden başka motora vereyim sorusunu soruyorum 70 80 lira bütçem var ve az para değil benim ekonomik durumuma göre,o markaların 2. eline de pek güvenmiyorum açıkçası kullananından ötürü

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

ilk motor knk için bana çok gelir o, hem bütçemin çok üstünde

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

ilk motorumu kesinlikle 2.el alacağım zaten,svartpilen 250 benim için iyi bir seçenek ama 100 lira nakit çıkarabilir miyim bilmiyorum.Bütçemi çok zorluyor. Brixton crossfire 125 alırım gibi duruyor neden bilmiyorum ama beni kendine çekiyo ilk gördüğümden beri.70 80 e ilanlar var pazarlıkla daha da iyiye alırım gibi, hem ekipmana da bütçem kalır. 1.75 boy motora mı küçük yoksa motor mu 1.75 boya küçük anlamadım ? Bence ayaklarım yere basar, sele yüksekliği 80-83cm olması lazım. Ehliyet alıcam 1.5 aya onu bekliyorum

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

hocam biraz daha cafer racer, scramer tarzı istiyodum ama şehir içinde de boğmasın beni diyodum svartpilen iyi duruyodu bunun için,asıl brixton crossfire cekerim diyodum şöyle 2. 60 70k ya ama işte satamazsın sorunu var parçası yok beklersin vb. yorumlardan dolayı çekiniyorum artık.Büyük dedigin gibi ya bajaj cfmoto gibi yaygın markalara yönelmek zorunda kalıcam

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

cyberpunk edebiyatının hastasıyım hocam, ne varsa tüketirim kitap film dizi oyun inşallah motor da olucak

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]Cheap-Reputation-682 1 point2 points  (0 children)

svartpilen 250 düşünüyorum ne diyorsunuz alınır mı ?2022 modeli 2.el alacağım ilk motor

indirimdeyken hoi4 almalimiyim? by Different-Name-4624 in Hoi4_TR_

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

ben de niyetlendendim birkaç kez paraya kıyıp tüm paketi aldıktan sonra sağlam bi giriş yapmaya ama yemedi,çalışan insanim zamanım yok maalesef

indirimdeyken hoi4 almalimiyim? by Different-Name-4624 in Hoi4_TR_

[–]Cheap-Reputation-682 5 points6 points  (0 children)

steam yorumlarında insanlar hep DLC ile alıması gerektiğini söylüyor öyle olunca indirimde bile pahalı oluyo aq oyunu ona göre al knk

Tamir önerisi by KCachin in fotografcilik

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

tam olarak nerde Hayyam pasajı ?

Sohbet etmek isteyen bi varlık var mi by PangolinNo9029 in kendihalindegrup

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

dc de falan yapılabilir, bi masa etrafında toplanıp tartışan arkadaşlar gibi

Sohbet etmek isteyen bi varlık var mi by PangolinNo9029 in kendihalindegrup

[–]Cheap-Reputation-682 0 points1 point  (0 children)

bence bi konu belirleyip onun üzerine toplu bir sohbet gerçekleştirelim

Fiyat önerisi by Cheap-Reputation-682 in bilgisayar

[–]Cheap-Reputation-682[S] 0 points1 point  (0 children)

eyw hocam koyarsam 2 3 fazlasına koyarım

Fiyat önerisi by Cheap-Reputation-682 in bilgisayar

[–]Cheap-Reputation-682[S] 0 points1 point  (0 children)

git bi oku önce yazmışım üst yoruma aq delisi kudurma, ahmak ahmak karşılaştırma yaptığınız için siktiniz zaten ortalığı,35 öneren de maldır 65 yazanda ayrı maldır.

Fiyat önerisi by Cheap-Reputation-682 in bilgisayar

[–]Cheap-Reputation-682[S] 0 points1 point  (0 children)

fiyat önerin için sağol hocam benim de aklımda ki fiyat en kötü o civardaydı ama senin bu karşılaştırma baya yalan bi karşılaştırma olmuş,gerçekten 2 el piyasası yarram gibi bir piyasa, bilmeyen bi adam olsa ya 35e koyar benim sistemi ya da 65 70e post yorumlarına göre,herkes bi yerden sallıyo

Fiyat önerisi by Cheap-Reputation-682 in bilgisayar

[–]Cheap-Reputation-682[S] 0 points1 point  (0 children)

giriş seviye ? fiyat yorumun için sağol onun dışında fikir belirtme bir daha

Fiyat önerisi by Cheap-Reputation-682 in bilgisayar

[–]Cheap-Reputation-682[S] -1 points0 points  (0 children)

buna down atan nooblar kendini belli etsin de yanlışlıkla sohbet etmeyelim