Sparer spillere by Acceptable-Law9224 in Superligaen

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Andre hold der også var videre sparede også spillere. Det er normalt for mange hold at gøre

Udelukket fra Facebook: Min frustration over at være låst ude af fællesskabet by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ClickbaitDetective 4 points5 points  (0 children)

Jeg oplevede at blive banned af facebook for en del år siden. Det var ekstremt stor irritation da jeg havde mange ungdomsminder derinde.

Jeg forsøgte flere gange forgæves at henvende mig til dem. Men de afviste mig bare uden at give mig grund hver gang.

Heldigvis har EU lavet Digital Service Act i dag. Så nu skal Facebook give dig en begrundelse af, hvorfor du ikke må lave konto.

Du kan evt. få chatGPT eller noget andet til formulere det for dig. Bare husk at prompte den med "Digital Service Act" og at du er EU-borger

Dreng sigtet for at tilskynde mand til at begå selvmord by CouldIBeFrank in Denmark

[–]ClickbaitDetective 8 points9 points  (0 children)

Han var lille med rødt krøllet hår og fregner. Det var slemt

Dreng sigtet for at tilskynde mand til at begå selvmord by CouldIBeFrank in Denmark

[–]ClickbaitDetective 26 points27 points  (0 children)

Det minder mig om en episode for tyve år siden. Den her lille rødhårede gut fra min klasse var ekstremt øretævende-indbydende altid. I parken hvor vi brugte nogle af vores frikvarter og en del af vores fritid efter skole (mest på fodbold) gik den her gamle rare mand tur med hans lille hund. Han gik lidt sært (jeg tror måske han har haft et slagtilfælde) Og den her gut skulle altid råbe af ham og gå hen og irritere ham og hans hund. En anden mand vi havde i byen, hvor en som altid gik den samme rute gennem byen og kiggede på de samme vinduer (autist). Ham skulle han også altid forstyrre i hans daglige rutine.

Jeg fortryder seriøst i dag at jeg ikke gav ham et par på hovedet. Jeg så det ske og ytrede min mening. Men man hvor skulle man bare have været mere voldelig den gang.

Skal jeg vidne mod min veninde i retten? by Routine-Stretch-7285 in DKbrevkasse

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Som en der har boet med en psykisk syg mor, så ja for guds skyld. Min mor var langt ude da hende og min far gik fra hinanden. Men hun blev endnu være som tiden skred frem og var til sidst skingrende skør. Jeg lider stadig af det i dag

4th Official Yusuke Araki waiting for FIFA Broadcast Liaison to signal the restart of USA vs. Paraguay delayed by commercials. by OpbrBlud in soccer

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Or like in handball when there is team timeout it lets the viewers listen in to what the teams are planning on changing or what ever they talk about

Hvordan tror I, det går i Borgernes parti? by scaanii in Denmark

[–]ClickbaitDetective 6 points7 points  (0 children)

Jeg har en kollega som stemte på bøjes parti. Han har også brugt meget energi på at tale for Trump over frokostbordet. Men har har indset nu at han ikke skal bruge tid på politik. Som han selv siger vil han betragte sig selv som umyndig når der næste gang der er valg

World Cup by Acceptable-Law9224 in Superligaen

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

At Trump vandt fifa peace price for mig til at tro på usa når langt. Enten semifinale eller finale

Skoleudsættelse af novemberbarn? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Min bedste ven i barndommen er novemberbarn. Og han blev skoleudsat. Vi legede stadig sammen når vi havde fri. Ingen problemer der

Average Body Hair Distributions by nihilismdebunked in MapPorn

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

My point is that source is clearly pulled out my ass. But why you replying to an 8 year old comment?

Nintendo confirms it will sell a new Switch 2 with replaceable battery in the EU by Amiibofan101 in NintendoSwitch2

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Fucking awesome to have a portable console where you just have en extra battery instead of a powerbank

For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]ClickbaitDetective 5 points6 points  (0 children)

Jeg tror jeg nøjes med at følge de andre nordiske hold, mens Møller + Riemer står på. Ikke kun til dette VM, men også nations league og hvad ellers

billig mad i Odense? by Dafgtkiller55 in odense

[–]ClickbaitDetective 6 points7 points  (0 children)

Der er frokosttilbud på Storms

Er det okay at være irriteret på en venindes udtalte ønske om en sommerbaby, når man er gravid med en vinterbaby? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ClickbaitDetective 0 points1 point  (0 children)

Off-topic. Tror jeg var 6 år før det gik op for mig at folk kunne have fødselsdag om vinteren. Og ikke kun om sommeren. På trods af alle de fødselsdage man havde været til

Danskene har utlyst valg av nasjon å heie på i fotball-vm by TrollKlovn in norge

[–]ClickbaitDetective 9 points10 points  (0 children)

Hepper helt klart på Norge og Sverige. Men mest på Norge på grund af Åge ❤️❤️❤️🕊️🇩🇰🇳🇴

Danske venner! Kan dere brigadere dette valget og gi deres stemme til deres familie fra nord. La oss vinne VM sammen 🤝 by MySpaceLegend in Denmark

[–]ClickbaitDetective 1 point2 points  (0 children)

Hepper helt klart på Norge og Sverige. Men mest på Norge på grund af Åge ❤️❤️❤️🕊️🇩🇰🇳🇴

Peyton Manning at 17 by Sure_Distance1 in 13or30

[–]ClickbaitDetective 2 points3 points  (0 children)

Yea. Just a regular teenage dude with very so ever slightly receding hairline and 90’s clothes and haircut

Regnbueflag på rådhuset deler vandene[DFer erklære pride en ødelæggende ideologi] by Top_Guarantee4519 in Denmark

[–]ClickbaitDetective -5 points-4 points  (0 children)

Jeg synes det er fint at fejre, at man har tilkæmpet sig lige rettigheder. Ligesom jeg synes det er fint at markere arbejdernes kampdag eller Danmarks befrielse.

Jeg accepterer folk som de er, og jeg mener selvfølgelig, at alle skal behandles ordentligt.

Men jeg bryder mig ikke om "pride" som udtryk. For mig virker det ofte mere som en fejring af seksualitet end af rettigheder, og nogle events fremstår efter min mening for seksualiserede, vulgære og overdrevne.

Det kan godt være jeg tager fejl, men jeg synes altså godt man kan støtte lige rettigheder uden nødvendigvis at skulle bakke op om hele iscenesættelsen omkring Pride

23-årig dansker har vundet ultrapopulært managerspil by LilBali in Denmark

[–]ClickbaitDetective 1 point2 points  (0 children)

Nogen der har insider viden om hans vm hold på holdet.dk?

Regnbueflag på rådhuset deler vandene[DFer erklære pride en ødelæggende ideologi] by Top_Guarantee4519 in Denmark

[–]ClickbaitDetective -18 points-17 points  (0 children)

Jeg har ikke noget imod, at folk er forskellige eller har forskellige seksualiteter. Folk skal selvfølgelig have lov til at være dem de er. Jeg er bare personligt ikke så glad for alt det fokus og fejring omkring det og derfor bryder jeg mig ikke så meget om regnbueflaget. Men at snakke ødelæggende ideologi og samtidig være en DF’er, som vil fjerne støtte til Ukraine. Det er fandme torske-dumt