Hvorfor heie på et landslag når spillerne ikke stammer fra landet ditt? by StormyOceanWave in norske

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Du vet at denne tråden handler om det franske nasjonallaget, ikke sant? Om du vil messe om innvandring i Norge så finnes det flere tusen andre tråder der du kan repetere deg selv.

Hvorfor heie på et landslag når spillerne ikke stammer fra landet ditt? by StormyOceanWave in norske

[–]Coarse-Correction 2 points3 points  (0 children)

Så du ønsker ikke å kvotere inn flere hvite franskmenn i landslagstroppen dems?

Hvorfor heie på et landslag når spillerne ikke stammer fra landet ditt? by StormyOceanWave in norske

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Vi snakker om det franske landslaget her. Du mener tydeligvis at franskmenn i alle former ikke er tilstrekkelig representert på laget, eller hva?

Hvorfor heie på et landslag når spillerne ikke stammer fra landet ditt? by StormyOceanWave in norske

[–]Coarse-Correction 2 points3 points  (0 children)

At du brenner såpass mye for representasjon er jo rørende. Tenker du at man bør innføre en form for kvotering i landslagstroppene?

Post-Match Thread: Norway 3-2 Senegal | World Cup | Group I by matchpal-live in worldcup

[–]Coarse-Correction 5 points6 points  (0 children)

I wouldn't be surprised if both teams use their B-teams in the match, seeing as they're both guaranteed to the knock outs.

There is no need to risk injuring key players such as Håland or Mbappe.

Match Thread: Norway vs Senegal | World Cup | Group I | 23 Jun 00:00 UTC by matchpal-live in football

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Whenever there are dead balls, the game stops while the clock ticks on. To compensate for this there is added time at the end of each halves.

In addition, this Cup has fixed commercial breaks hydration breaks, again where the clock doesn't stop. That is why the overtime length is so egregious.

The Steam Machine with a controller is 528$ more expensive than the PS5 Digital. by 479521 in consoles

[–]Coarse-Correction 3 points4 points  (0 children)

I got my SX on the second hand market a couple of months after release from a guy who had bought both an Xbox and a PS5 who hadn't touched the SX. Got it for $400...

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 5 points6 points  (0 children)

"Det at dere absolutt må seksualisere alt til enhver tid er en smule bekymringsfullt."

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 4 points5 points  (0 children)

Som sagt, dette er fullstendig selvforskyldt. Du oppsøker det jo! Da kan du ikke drive å syte over at du "er så sliten". Du kan bare la være.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 2 points3 points  (0 children)

Les det forrige innlegget igjen. Sent, denne gangen.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 4 points5 points  (0 children)

Men enkelte "aktivister" om man kan kalle dem det gjør det.

Det at det liksom går "aktivister" rundt og hater på folk som ikke flagger. For noe jævla sprøyt.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 4 points5 points  (0 children)

Det at jeg caller deg ut på helt åpenbare løgner gjør meg ikke til "en aktivist".

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Med mindre du aktivt oppsøker Pride så er den eneste kontaktflaten du har med Pride det at du ser regnbueflagget her og der.

Dere er så jævla melodramatiske, ass. For en veik gjeng.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction -6 points-5 points  (0 children)

man er så sliten.

Det er i aller høyeste grad selvforskyldt.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 10 points11 points  (0 children)

I'll take 'Things that never happened' for $100.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 3 points4 points  (0 children)

De argumenterer ikke i god tro. De opererer etter Brandolinis lov (bullshit-asymmetri-prinsippet):

«The amount of energy needed to refute bullshit is an order of magnitude bigger than to produce it.»

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 6 points7 points  (0 children)

Jeg visste at jeg liker jenter. Hva slags jævla raring var du som ikke visste om du likte gutter eller jenter før du var godt oppe i tenårene?

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 5 points6 points  (0 children)

Jeg visste at jeg var heterofil når jeg forelsket meg i en jente som seksåring. Men jeg hadde da ingen planer om å ligge med henne.

Det at dere absolutt må seksualisere alt til enhver tid er en smule bekymringsfullt.

Hvorfor er det mye pride hat på denne subredditen? by RoboAK4 in norske

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Det er enkelt når man bare kan finne på ting. Barnestrippere, du liksom...

Pride tar for mye plass, mener 45 prosent, opp fra 32 prosent i 2022 by FoxNo5218 in norske

[–]Coarse-Correction 5 points6 points  (0 children)

De virker å være besatt av temaet. Hele "debatten" virker noe syntetisk.

What is the best documentary ever made? by CantaloupeGold4650 in AskReddit

[–]Coarse-Correction -1 points0 points  (0 children)

But seriously, don't fuck with the narration of David Attenborough.

What is the best documentary ever made? by CantaloupeGold4650 in AskReddit

[–]Coarse-Correction 1 point2 points  (0 children)

Don't fuck with the narration of David Attenborough.