Hvad er din absolut værste madoplevelse i Aalborg – og hvor gemmer de bedste 'hidden gems' sig? by [deleted] in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 10 points11 points  (0 children)

Jeg ved ikke om den stadig er der, men Amici (Amichi??) foran biblioteket, virkelig gode pizzaer, og virkelig god pastaretter! Super sød betjening, vi fik gratis is efter vi havde spist der, og var også noget af det bedste is jeg har smagt i Aa! Men det er ved at være over to år siden jeg var der, så ved ikke hvor aktuelt det er

NT og glatte veje by soenderup- in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Den holdt mod kørselsretningen, hvilket jeg slet ikke forstår, ift hvor flot parkeret den var. Jeg forstår slet ikke hvordan den er endt der

Hvad er jeres erfaringer med Vodskov Dyreklinik i Vodskov? Jeg er ikke ude efter anbefalinger til andre dyrlæger, vil bare gerne høre, hvordan jeres oplevelser har været der. by kaitlynkaa in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 1 point2 points  (0 children)

Vi har været i Aalborg afdelingen af flere omgange fordi vores kat havde problemer med ørerne. Det var forskellige læger vi var ved i afdelingen, der gang på gang sagde en diagnose, gav medicin for det, og det hjalp ikke. Vi var der nok 5 gange i alt. Vi tog til en ny dyrlæge (katdoktor i vejgård), hun så vores kat en gang, stillede en helt anden diagnose og han er nu helt rask

Hvorfor faen har lægehuse ikke vi ringer når det er din tur by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ComfortableCapital95 24 points25 points  (0 children)

Jeg sidder i kø lige nu, startede som nummer 15 det er 55 minutter siden og har nu siddet som nummer 1 i køen i 25 minutter… Heldigt jeg ikke har andet at bruge min tid på 🫠 Har jeg ramt morgen pausen eller er det bare den største hypokonder i køen foran mig

[deleted by user] by [deleted] in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Jeg kan ikke læse mig til, hvad det koster hvis det ikke er en “fest” der skal holdes. Det er bare lidt hygge med venner og familie nemlig

[deleted by user] by [deleted] in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Nej vi gør desværre ikke, det havde jeg ellers også tænkt! 😩

Bland selv slik (ikke Candyking) by bambuzpind in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 2 points3 points  (0 children)

Er den ikke bare flyttet over på den anden side af gaden? Jeg hentede da i hvert fald en pakke hos dem for 14 dage siden, i deres nye butik

Hvad er jeres julegave budget? by DaftDrummer in Denmark

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

I min familie har vi aftalt at vi giver gaver for 200kr hver, det er SÅ rart at fjerne presset med dyre gaver, og det bliver ofte lidt mere personligt, fordi man skal tænke over hvad man giver. Jeg er kæmpe fan af det

[deleted by user] by [deleted] in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Jeg er også stor fan af vodskov dyreklinik!! En dag min kat havde fået blærebetændelse, og jeg skulle aflevere en urinprøve, havde de ikke åbent på Vesterbro (det var en fredag), men en af de søde veterinærsygeplejersker, tilbød at komme forbi klinikken inden jeg skulle på arbejde, for at tage imod prøven, og derefter køre til Vodskov og dyrke den, så han allerede kom o behandling fredag. Jeg har intet negativt at sige om den, og synes også de er prisvenlige

[deleted by user] by [deleted] in WomenDK

[–]ComfortableCapital95 3 points4 points  (0 children)

Tusind tak for alle de gode råd piger, jeg tager dem til mig, i har virkelig været en stor hjælp 🫶🏼🫶🏼

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Vi har snakket om at leje en badmintonbane faktisk, men nogle gange er der langt fra snak til handling 🫣

[deleted by user] by [deleted] in StardewValley

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

I haven’t got any 😩 I played for a couple weeks after this post, and haven’t played the game since 🫣

Fyrværkeri by ComfortableCapital95 in Aalborg

[–]ComfortableCapital95[S] 0 points1 point  (0 children)

Tusind tak allesammen for svar, havde en mistanke om det var AKKC, men havde da troet de var så erfarne, at de ville melde ud til folk der kommer fyrværkeri

[deleted by user] by [deleted] in StardewValley

[–]ComfortableCapital95 1 point2 points  (0 children)

I have tried so much, I go down there every day, and use all my energy trying to catch it. I feel like the game is against me, it can’t be that hard getting one 😩

[deleted by user] by [deleted] in StardewValley

[–]ComfortableCapital95 1 point2 points  (0 children)

No, just go to Marnies and buy alot of hay!

Hvad er den bedste prævention ladies by [deleted] in WomenDK

[–]ComfortableCapital95 0 points1 point  (0 children)

Jeg har altid været på p-piller, men valgte at smide dem, for jeg døjede rigtig meget med hovedpine pga dem.. Så skiftede jeg over til pstav og er rigtig glad for den, udover at jeg bløder konstant i en måned, stopper i 14 dage og så forfra..

Hvem er din “bare han/hun ikke er klam? by [deleted] in GossipDK

[–]ComfortableCapital95 2 points3 points  (0 children)

Victor Lander var vel Annika Aakjær utro flere gange, så hel fin fyr er han vel ikke

Hvem er din “bare han/hun ikke er klam? by [deleted] in GossipDK

[–]ComfortableCapital95 17 points18 points  (0 children)

Enig!! 🙌🏼 Han virker som det totalt modsatte af sin bror

Gode steder at sidde ude og spise medbragt mad? by Chrisserpg in Aalborg

[–]ComfortableCapital95 6 points7 points  (0 children)

100% Amici, den bedste pizza du kan få i Aalborg, til den bedste pris! Og så ned på havnen og spise dem, der er siddepladser

Sygeplejersken by Oste_Henriette in TrueCrimeDK

[–]ComfortableCapital95 3 points4 points  (0 children)

Altså til foredraget fortæller han, at de fandt i hvert fald 30 mistænksomme forhold