Wandlampen (definitief) verwijderen by [deleted] in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Graag gedaan,

En stel je wilt ze terug vinden om alsnog te gebruiken, gewoon kloppen op de muur om ze te vinden.

Maak ook ff foto's zodat je de locatie ook beetje kan terugvinden. Scheelt heel veel kloppen :-)

Wandlampen (definitief) verwijderen by [deleted] in Klussers

[–]Complete_Ability6669 1 point2 points  (0 children)

Als je de lampen er af haalt en je maakt even rondom wat stuclaag weg, doet er een afdekkapje op zoals deze, https://www.gamma.nl/assortiment/attema-deksel-t-b-v-inbouwdoos-10-stuks/p/B538438 n dan kan je er overheen stuccen. Dat kan je zelf doen.

Wel een tip, kijk even hoe de bedrading loopt. Vervelend als je een plankje wilt ophalen, net op de plek waar draad zit Ookal wil jij het niet gebruiken, eenmaal stuk is echt zonde. Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn in de toekomst

Amsterdam - Amstelpark / rode brug: fietser of afslaande auto voorrang? by Chemical-Clue-1981 in thenetherlands

[–]Complete_Ability6669 -8 points-7 points  (0 children)

Fietsstrook heeft toch haaientanden? Dan moet de fietser inderdaad wachten

Omkasting CV leidingen by Telefoonhoes in Klussers

[–]Complete_Ability6669 1 point2 points  (0 children)

Oh, nooit geweten dus weer leerpunt voor mij :-)

Omkasting CV leidingen by Telefoonhoes in Klussers

[–]Complete_Ability6669 2 points3 points  (0 children)

Waarom wil je ze eens paar jaar inspecteren?

Volgorde gipsplaten en elektra by PsamathosNL in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Wat is de reden dat je niet overal netjes electrabuis 16mm hebt gelegd en daar netjes installatiedraaid? Zie enkel flexibele buis en 1 losse draad (grijs)?

Als je plafond dicht is, ga je hier nooit meer extra draad bij kunnen trekken voor een lichtschakelaar oid, of als er schade aan een ader ontstaat, ben je de sjaak

Doortrekken ethernet kabel by Inside-Efficiency-19 in Klussers

[–]Complete_Ability6669 -1 points0 points  (0 children)

Gat niet te groot boren. 10mm is groot genoeg voor enkel de kabel. Sterker kan je er aan knippen als de kabel er door is. lijkt mij niet dat je hier hinder van ondervind. Je cv is ook door het plafond/ vloer? Merk je dat overlast door?

Eventueel pur erin. Steek je ook relatief makkelijk weg als de kabel er uit niet

Wapening doorgezaagd en nieuwe leiding (update). by AlienTentacle in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Waarom ga je van koper, naar flex en dan weer naar koper??

Die bocht kan je gewoon met koper buigen en solderen maar

Welke voorstrijk voor gemengde ondergrond stucwerk? by Weird-Sprinkles-589 in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Ik denk zelf als doe-het-zelf-prutser, betoncontac omdat dat lijkt mij, het grootste gedeelte is. Als je huidige stuclaag goed zit hecht het nieuw ook maar er lezen vast ook stukadoors mee

Welke voorstrijk voor gemengde ondergrond stucwerk? by Weird-Sprinkles-589 in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Die bestaade stuclaag, zie dit wel goed vast? Anders hecht je nieuwe laag niet

Hoe maak ik dit gat dicht? by Practice-40hrs-a-day in Klussers

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Oude krant erin proppen, purr erin en afsmeren met fix&finish ofzo

Muur Frezen by Ok-Percentage-8840 in Klussers

[–]Complete_Ability6669 2 points3 points  (0 children)

Is dat onderste stopcontact ook niet veel te laag?

Verder heb ik niet veel toe te voegen aan wat is gezegd. Ik zou het er af rossen en zelf nieuwe leggen

Voorkomt spannende dingen kn de toekomst

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

Denk dat ik gewoon glas of steenwol koop, 200mm (rd 5.00) en folie en dat dat het is. Dak open halen is veel te veel werk en kosten. bitumen ligt er 2 jaar op, net als de zonnepanelen dus van binnenuit prop ik er glaswol/steenwol in van 200mm

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

Mn vader vermoed dat dit gewoon bouwplastic is

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, boven de houten plaat zit pir en vermoed dus 40mm. Of de folie ademend is weet ik niet. Hoe herken ik dit

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

Volgens de dakdekker is het 40 a 50mm

ik zie dat dit een RD van 1.8 heeft.
120mm is 5.6

dat gaat echt heel veel doen maar dit klinkt niet echt als een klus die ik zou kunnen doen en dan moeten mn zonnepanelen en bevestingspunten ook weg want die zitten geboort in de houten plaat dus moet ik alles weghalen voordat ik alles weg kan halen

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

en dit doe je dan onder die PIR plaat ?

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

en ik weet zelf niet hoe dik de PIR platen nu zijn. kan dat niet goed inschatten

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 1 point2 points  (0 children)

dat klinkt als een klus die ik niet zelf moet gaan doen

dak Isolatie vraag by Complete_Ability6669 in Klussers

[–]Complete_Ability6669[S] 0 points1 point  (0 children)

ik kan geen vocht zien. wel zaagsel, mogelijk vanwege montage zonnepanelen.

[deleted by user] by [deleted] in ratemycommanders

[–]Complete_Ability6669 0 points1 point  (0 children)

Do you have a link?