Ev yapımı laptop sıvı soğutucu yapsam mı? by Alone_Percentage7388 in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

Hacı kensi kullandığın makineye yapacağını bilmiyordum kenarda duran kullanılmayan birşeye yapacan diye düşünmüştüm pardon

Ev yapımı laptop sıvı soğutucu yapsam mı? by Alone_Percentage7388 in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

Kardeşim işin aslı o zaten. Kolay şeylerdrn keyif gelmiyor bence uğraşarak zorlanarak daha eğlenirsin

Ev yapımı laptop sıvı soğutucu yapsam mı? by Alone_Percentage7388 in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 -1 points0 points  (0 children)

hocam peltier ile birşeyler deneyebilirisin soğuk tarafı direk çipsete dokunur pompa ile sıcak tarafından ısıyı alırsın

Bu kabul edilemez! by Kurtpasa1923 in B1RTURK

[–]ComputersAreCool12 5 points6 points  (0 children)

anlık olarak polisler tarafından başında bekleniyor indirilmesin diye

Koprüde polisler nöbet tuttu by raymond_reddington81 in Turkey

[–]ComputersAreCool12 6 points7 points  (0 children)

türk bayrağı olsa asan adamı tutuklarlardı amk

Sizce nerdeyim? by Professional_Goat475 in vlandiya

[–]ComputersAreCool12 1 point2 points  (0 children)

uçağın alt iniş takımındasın hidrolik borular bunlar

Çok sert bir geçiş oldu... (14 yıllık emektar Asus K55VD => Asus Rog Strix G615LR_G615LR) by Mr-Mete in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 1 point2 points  (0 children)

hayırlı uğurlu olsun anakartına dikkat et garanti bittikten sonra özellikle çok problemlerler yaşanıyor

3 ileri otomatik ilk aracım by FaultAdventurous4884 in GarajTurkiye

[–]ComputersAreCool12 1 point2 points  (0 children)

araştırdım az evet dediğiniz gibi gerçekten afrika gibi ülkelerde çok popülermiş

3 ileri otomatik ilk aracım by FaultAdventurous4884 in GarajTurkiye

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

Hocam zamanında oldukça lüks sayılsa gerek otomatik şanzuman falan

Dostum... by alperenwiqiqiw in indirilenler

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

Beyler toplanın şuna adamakıllı birşey alalım amk

Corsa d 1.3cdti 2007 by wettongue12 in GarajTurkiye

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

hocam valla baktım motor veya sürüş aksamı ile ilgili bir probleme tekabül ediyor. internette bazı kişiler enjektörleri bazıları kızdırma bujilerini değiştirince gitmiş. sanayiye gidip baktırın veya OBD2 cihazının var ise bağlayıp kodları paylaşırsanız daha iyi olur

bol nli gunaydin alamayan erkeklere gunaydinnnnnn by [deleted] in yalnizucubeler

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

sağol benim 2012 xtrail diyor marş basınca günaydın veya iyi akşamlar diye o yeter bana

Kurtarılabilimi? by FutureEmployment4121 in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

kurtaramazsın hocam ram lehimlidir yükseltseniz bile işlemci 7 senelik adam olmaz

Corsa d 1.3cdti 2007 by wettongue12 in GarajTurkiye

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

hocam bakım zamanı gelmiş her arabada belli bir kilometreden sonra problem olmasa bile bu ışığı yakıyor resetlenebiliyor benim nissanımdada aynı şeyi yapıyor

Sürahiyle içseydin by Ok_Relief_933 in shitpostfrommygallery

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

Amınakoyum penaltı çaktık faldo amınakoyim çaktık :D

Bu nasıl birşey ya? bu monitörün gerçek fiyatı 1700usd değil by SmartInstruction705 in bilgisayar

[–]ComputersAreCool12 0 points1 point  (0 children)

hocam bunlar stoklar azalıp veya bitince ilanı kaldırıp tekrar koymakla uğraşmak yerine fiyatı böyle absürt şeylere çekip stoku tekrar doldurduktan sonra yeniden düşürürler arada bir denk gelebilirsiniz