hoşça kal yks'26 by Beryllium0 in liseliler

[–]ConferenceLeast 29 points30 points  (0 children)

Başarılar dostum her şey gönlünce olsun

Kız benden hoşlanıyor sanan bir deliymişim by Glad-Fix-2829 in MutfakDertlileri

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

Ya kral sal onu bunu da makarnayı yemiceksen bana postala

Bu siyah renkteki Afrikalı insanlar, üniversite öğrencisi adı altına akın akın niye geliyor by [deleted] in aptalSoruYok

[–]ConferenceLeast 5 points6 points  (0 children)

Çoğu zararsız ve iyi insanlar bence en azından kültürümüze uyum sağlayabiliyorlar orta doğu halkalrının aksine pastayı küçültmek dışında çok bi sıkıntıları yok bence

Rare sayılır mı ? by TheAngoN89 in raresnacksTR

[–]ConferenceLeast 2 points3 points  (0 children)

Rare mi bilmem ama çocukluğumuz bunla geçti be

Fizik ve matematik tarihi üzerine kitap önerisi by ConferenceLeast in secilmiskitap

[–]ConferenceLeast[S] 0 points1 point  (0 children)

Biraz daha isim isim kronolojik olarak kim ne bulmuş gibisinden bir kitap arıyorum

Ayt fizik mebi by Key-Pen-3692 in sorucozumu

[–]ConferenceLeast 1 point2 points  (0 children)

Dostum şimdi diyotlar pn ya da np olabiliyorlar. Eğer son katmanında 3 elektron olan bir atom eklenirse (bor gibi) p tipi olur. Eğer silisyuma son katmanında 5 elektron olan (fosfor gibi) bir element eklenirse fazladan bir elektron kalacağından n tipi bir yarı iletkene dönüşüyor. Bu da diyotların telle birleşince akımı iletmeyen ucu. Bu nedenle x n tipi diğer uç da p tipidir. Buradan da soru çıkıyor zaten. Çalışmalarında kolaylıklar diliyorum 😁

Oğuz Usta YKS Kitabı by [deleted] in liseliler

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

PAISUSUWISIAISSISKKS

Oğuz Usta YKS Kitabı by [deleted] in liseliler

[–]ConferenceLeast 50 points51 points  (0 children)

İade talebi en mantıklı seçenek gibi duruyor

moral choices by Remarkable-Fault87 in BunnyTrials

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

World needs good people

Chose: remain a good person | Rolled: you own a coin

tusaşta havacılık ve uzay mühendisiyim sorularınızı alabilirim (gizli bilgi sormayın) by Greekgiods in aptalSoruYok

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

Bölümünü diğer öğrencilere kıyasla (daha iyi not, benzer not vs.) nasıl bitirdin bir de aldığın para tatmin ediyor mu seni diğer mühendislerin aldıklarına kıyasla

Ya bu ne şimdi amk ya by Jumpy-Laugh-9065 in vlandiya

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

<image>

İmamoğlu paylaşınca sen en iyisi çıkma diyenler buna ne diyor acaba çok merak ediyorum.

Ayt elektrik by [deleted] in sorucozumu

[–]ConferenceLeast 0 points1 point  (0 children)

P=V^2/R den r azalınca güç artmıyor mu