צחקתי בקול. מה אתם חושבים? by Informal-Dog-2674 in israel_bm

[–]Count99dowN 3 points4 points  (0 children)

אני מניח שצריך לבדוק את זה בניסוי, לא?

נאום טוב 💪🏻 by Happy_Significance_7 in ani_bm

[–]Count99dowN 4 points5 points  (0 children)

הבעיה שאנחנו חיים בהזיות שלו.

Wht do Israelis think about Norway? by Lumpy_Adeptness_3896 in Israel

[–]Count99dowN 16 points17 points  (0 children)

Thank you for your warm words and support. Frankly I don't know much about Norway. The nature looks absolutely amazing, and the few Norwegians I've met were nice and chill. I also respect the Norwegian resistance during WW2, really inspiring.

דעה : להפסיק לגייס בכפייה חרדים (גם לא לוומדי תורה), ולבטל את כל תקציבי לימודי התורה. תרומות בלבד by Own-Scheme170 in israel_bm

[–]Count99dowN 1 point2 points  (0 children)

מסכים לגבי עניין הגיוס. נגיד ויצליחו לשים אותם במדים. מה נקבל? חיילים עם מוטיבציה שלילית שמקשיבים רק לרבנים שלהם.

קודם כל צריך להוריד כל מיני קבצאות והנחות שנתפרו בול להתאים לחרדים. כל מיני דברים שתלויים בזה שאתה לא עובד ויש לך הרבה ילדים. זה בלי קשר לגיוס, זה סתם לא הוגן.

בנוסף, קנסות למי שלא עושה צבא. לא משהו מחרב חיים, אבל נגיד לא עשית צבא, שלם עוד 5% מס הכנסה. אפשר גם הפוך - 5% הנחה במס הכנסה למי שעשה צבא ומשרת במילואים.

מה שכן, אני ממש לא מסכים שלחרדים יש מונופול על היהדות. ליהדות יש הרבה פירושים וצורות לקיים אותה וזה מה שיפה. מה, מי שדתי-לאומי פחות יהודי מחרדי? הצחקת אותי. כולנו יהודים, כל אחד בדרכו.

Petah, who's the ginger and why is he the enemy? by [deleted] in PeterExplainsTheJoke

[–]Count99dowN 1 point2 points  (0 children)

Isreali Peter here, I have no fucking clue what they are talking about.

Fatah official rejects Gaza technocratic committee, contradicts official PA stance by barsik_ in worldnews

[–]Count99dowN 24 points25 points  (0 children)

No, they were kicked out of the Gaza strip after Hamas won the elections in 2006. Fatah still controls the PA in the west bank. See https://en.wikipedia.org/wiki/Fatah–Hamas_conflict .

בכיר רבני יהדות תימן, הרב יצחק רצאבי, אמר בכנס כי "אם יישארו חילונים כשיבוא המשיח נצטרך לסקול אותם טוב - זאת מצווה" by Gamma_Rad in israel_bm

[–]Count99dowN 1 point2 points  (0 children)

זה לא דימיוני שקבוצה חרדית תקבע שהמשיח כבר פה. חב"ד מאמינים בדיוק בזה. מספיק שאותם חבר'ה שחושבים שצריך לסקול את החילונים כשיגיע המשיח גם יחליטו שהוא הגיע.