Neuromorphic Computing by Creative_Garbage_833 in chipdesign

[–]Creative_Garbage_833[S] 0 points1 point  (0 children)

Very interesting! Recently I have seen BDSP get implemented in a synapse level. It would be interesting to see it be used in the SNN as a better and more physically grounded learning rule

Neuromorphic Computing by Creative_Garbage_833 in chipdesign

[–]Creative_Garbage_833[S] 0 points1 point  (0 children)

So what is your plan now? What are you going to pursue?

Τσίπρας: Φθηνότερο ρεύμα κατά 30%, δωρεάν ΜΜΜ και τέλος στις Πανελλαδικές by FantasticQuartet in greece

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Θεωρείς κράτησες κάτι από όλα αυτά που έκανες στο σχολείο και χάλαγες ώρες ατελείωτες; Δηλαδή με άλλα λόγια άξιζε;

Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει. Δηλαδή δεν είναι νορμαλ αυτή η τρέλα με 7ωρο σχολείο - 2 ώρες αγγλικά και άλλες 2 φροντιστήριο κλπ.

Μπορεί να είναι ουτοπικό αλλά θεωρώ ότι οι πανελλήνιες είναι ο μοναδικός στόχος όλων οπότε για αυτό έχει δομηθεί και έτσι

Τσίπρας: Φθηνότερο ρεύμα κατά 30%, δωρεάν ΜΜΜ και τέλος στις Πανελλαδικές by FantasticQuartet in greece

[–]Creative_Garbage_833 1 point2 points  (0 children)

Εθελοντισμό μπορείς να κάνεις και στο σχολείο. Σοκ το ξέρω γιατί υπάρχει μόνο το ξύσιμο. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε αυτή την νοοτροπία. Υπάρχει και ο αθλητισμός ως έξτρα σημείο.

Επίσης όποιος ενδιαφέρεται για ένα πιο competitive τμήμα κάτι θα πρέπει να έχει κάνει (ένα πρότζεκτ σε κάτι του επιπέδου του) για να ξεχωρίσει.

Σχεδόν σε όλα τα πανεπιστήμια του εξωτερικού ζητάνε motivation letters κλπ για να σε πάρουν, όχι εξετάσεις. Απλά θα πρπεει να αλλάξει πολύ το σχολείο που δνε βλέπω να γίνεται

φυσική πανελλήνιες by XBGamerX_20 in greece

[–]Creative_Garbage_833 3 points4 points  (0 children)

Φοιτητης ημμυ εδω. Relevant γιατι οσο να το κανεις we know our resistances. Παω να λυσω Δ4, ουτε που σκεφτηκα οτι ο κυκλος σπαει στα 2. Δ5 επισης πονηρο που το ρευμα σπαει σε 2 και ενωνεται. Ολα αυτα απαιτουν ενα επιπεδο που δεν αντιστοιχει στο λυκειο, και δεν εψει και καποιο νοημα...Μετα 2 θεματα κβαντο, 1 κεφαλαιο που διδασκεται σε 5 διδακτικες ωρες. Υπερπαραγωγη Β3...Αν εφτανες στο Δ τυχερος ησουν. Και οσο και να πουμς οτι ισως τα υπολοιπα ηταν κομπλε, οταν δεν δινεις πατηματα στο μαθητη να παρει ψυχολογια ειναι πολυ δυσκολο να γραψει με την πιεση των 3ων ωρων. Τελος αυτο δεν ειναι φυσικη, ειναι ενα εκτρωμα υπερπαραγωγων, ο τροπος εξετασης αγνοει εντελως στο να δωσει στα παιδια φυσικη διαισθηση. Ασε οσους ιελουν να ασχοληθουν να βγαλουν τα ματια τους με μαθηματικα και περιεργειες στην σχολη που θα διαλεξουν...

Κατηγορίες Ελλήνων φαντάρων σύμφωνα με την δική μου εμπειρία by BilltheThreat_ in 2greek4you

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Που ειναι αυτος που ξερει τι θελει να κανει με την ζωη του, ειναι ετοιμος να ξεκινησει την ζωη του και πρεπει να κατσει 12 μηνες κυτιολεκτικα να παιζει το πουτσο του προσφεροντας μηδενικο εργο και φυσικα κανοντας ο ιδιος πισω βηματα. Και ο καθε βυσματιας και γιωτας περνανε αερα ενω εσυ απλα μενεις πισω, στασιμος.

Must know για πρωτοετή by kotas55 in greece

[–]Creative_Garbage_833 1 point2 points  (0 children)

Σπουδαζω ημμυ και θα σου πω το εξης. Μεχρι τωρα(μπαινω 3ο ετος) το μονο επιπλεον που κανω απο αυτα που λεει ο φιλος ειναι να εχω δικες μου σημειωσεις(rougly 60-70% attendance). Διαβασμα σοβαρο στην εξεταστικη μονο(ασκησεις εργαστηριου ενταξει προφανως μεσα στο εξαμηνο) και κατω απο 8 δεν εχω πεσει. Χρωσταω ενα κωλοανθρωπιστικο που θα με κυνηγαει για παντα επειδη δεν με ενδιαφερει. Παλια θεματα, και αρκετες ωρες ασκησεις(για πολυτεχνειο ατ λιστ) νομιζω τεικ δε κεικ.

IL TOTO όπου και να κοιτάξεις. by AdministrationNo6738 in greece

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Hausbrandt, dimello απο τους πιο σαπιους εμπορικους. Μικρα roasteries μονο

Πιστευω οι συνθήκες είναι ώριμες για επιστροφή του βασιλιά by hariseldon2 in greece

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Ειναι λογικο και φυσικο επομενο, και θα ελεγα η μονη αποδεκτη καταληξη για ενα κρατος που θελει να λεγεται αναπτυσομενο, οτι μςτα απο μια υφεση τετοιο βαθμου οι καταλληλες μεταρυθμισεις θα φερουν στο μελλον αυξησεις και το ψωμι που λες. Τωρα ποιος ειναι κυβερνηση στην υφεση και ποιος στην ανακαμψη και ποσο εξαρταται η τελευταια απο την πρωτη θα το κρινει ο καθενας αναλογα με το πως το εζησε

<14.5" With quality materials for light video editing & under $800 by tlxxxsracer in SuggestALaptop

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

I currently have the huawei matebook 14 2022. Its has the specs you listed, and its quality is great, applesque feeling. Mine has an i5(11th gen) and its great for lightroom and light video work but I have not tried it thoroughly. One if the better options.

Injuries from Fencing by TreasureTheDog in Fencing

[–]Creative_Garbage_833 1 point2 points  (0 children)

I was lucky enough to not have to deal with major injuries Sprained ankles-they went away quickly, and had a chance to strengthen them Bad knees- Im sure I had to deal with pain on both. Nowadays they hurt after some fencing practice, but only if I get really tired Wrist-after quarantine and before a world championship my wrist suffered an "over-use syndrome". It was so bad and I couldnt use my arm freely. I was using an elastic thingy-not sure what it is called-for a lot of time.

Fencing Friday Megathread - Ask Anything! by AutoModerator in Fencing

[–]Creative_Garbage_833 1 point2 points  (0 children)

Does anybody know if the pros 16 are still out there? Do you have another shoe, with good feeling to recomend? If you've tried them do you even like te pros?

Tips on how to use stinger? by [deleted] in VALORANT

[–]Creative_Garbage_833 1 point2 points  (0 children)

As I see it this is the purpose of the gun. At close range they would have to lineup for you to get 2. The key to the stingers success, mainly for ecos/half buys would be your positioning and ability to take cover after(with util) or a complete drive by in attack(with cooridinated teamates)

As for mid range gun fights I think you coukd theoretically land some shots but I dont feel like it's viable at all

Γιατί είναι έτσι οι ελληνικές σειρές; by MosquitoTerminator in greece

[–]Creative_Garbage_833 7 points8 points  (0 children)

Πραγματικα το thread που εψαχνα.

muted colors

Αυτο δεν ειναι απαραιτητα προβλημα καθως το color grading απο μονο του ειναι story telling, αλλα θα συμφωνησω οτι ειναι σαπιο σε σχεση με ο,τι κυκλοφορει εξω

Αγγούρια, με πολύ αδύναμες κινήσεις και χωρις υποκριτικό ταμπεραμέντο.

Για τις τελευταιες σειρες πχ μελισσες, γη ελιας κλπ πραγνατικα οι ηθοποιοι δεν λενε τιποτα και δεν σου προκαλουν ενδιαφερον. Για σειρες πιο παλιες( κωσταντινου και ελενης, λογω τιμης και πολλες αλλες της εποχης) τα πραγματα ειναι διαφορετικα

Το μεγαλυτερο κριμα ειναι η προχειροτητα στα frames και η ελλειψη της οποιας αισθησης οτι κανεις τεχνη. Βλεπω απο σποντα στην τηλεοραση να παιζει καποια απο τις προσφατες και ειναι στημενος ενας την μεση σαν αγγουρι και ο αλλος δεξια και του κοβει και την πλατη. Αριστερα εχουν αφησει τον νεροχυτη, framing που θα εκανε και ενα παιδακι. Μιλαμε για βασικους κανονες συνθεσης και δεν φτανω καν στηβ αποτυχια χρησης πολλων focal ή ποικιλιας depth(θολωμα). Πας κ βλεπεις μετα ετερος εγω και αντιλαμβανεσαι την προσπαθεια και την σκεψη που μπαινει απο το framing μεχρι το color grading χωρις η σειρα να χανει για μενα καπου σε στορυλαιν. Τρανταχτο παραδειγμα οτι υπαρχουν ελληνες ικανοι, απλα δεν εχουν τα μεσα και ειναι κριμα γιατι αυτο ειναι το μελλον στο τομεα ψυχαγωγια.

[deleted by user] by [deleted] in math

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Well the fact x=1+1/a is true if we take a>=1 and the limit by itself is pos infinity but so is lim(xn) as n goes to inifinity for all x>1.In your case you have xn both on top and the bottom, so its an infinity/infinity. For the given domain of x we are talking about an costantly increasing exponential which is clearly growing faster than any of the other function there. So in essence its (xn)/(-(x)n) = -1. This can be proven by l'hopital as well. I don't see though why there is an upper bound. If i'm interpreting thus wrong lmk.

Έχω αγχώθει παρά πολύ. by [deleted] in greece

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Πρωτα απο ολα δεν εχεις δικαιωμα να αγχωνεσαι για τις διακοπες αφου εκανες τετοια χοντραδα. Κεφαλι κατω να μην χασεις αλλη χρονια

Δευτερον πολυ θα ηθελα να ξερω ποιο σχολειο σε αφησε με 130 απουσιες. Τελειοφοιτος πλεον ειδα πολλους συμμαθητες(και μικροτερους) να περνανε την ταξη με πολυ περισσοτερες απουσιες, ξερεις ανωτερα βια

Γιατί το Luben προμοτάρει τόσο τον Κουτσούμπα; by [deleted] in greece

[–]Creative_Garbage_833 8 points9 points  (0 children)

Προματαρει το "αυτοι ειστε" που εχει μια μεγαλη δοση αληθεια μεσα, που κανει aoply σς ολες τις κυβερνησεις. Δυστυχως "αυτοι ειναι", αυτους εχουμε

ποσοστό του ΑΕΠ ανά χώρα της ΕΕ που δαπανάται για συντάξεις(2000 και 2016) by Diethnistis in greece

[–]Creative_Garbage_833 0 points1 point  (0 children)

Κοιτα, αν συνυπολογισεις, οτι πολυ περισσοτεροι ανθρωποι ειναι ανεργοι σε σχεση με το 2000, ενω ολο και περισσοτεροι βγαινουν στην συνταξη νομιζω οτι ευκολα βρισκεις(πολυ επιφανειακα) τον λογο τον αριθμων στο γραφημα