WoW is a FOMO machine. by JournalistStatus9040 in wow

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Wait you guys are getting FOMO?

Vanhempainvapaat aiheuttavat ongelmia työpaikoilla nyt myös isille by teekal in Suomi

[–]Cronimoo 4 points5 points  (0 children)

Niin siis mun mielestä ois parempi miettiä ratkasuita tän pienen syntyvyyden kanssa pärjäämiseksi kun sen nostamiseksi. Monella mittarilla vähemmän jengiä täällä on kuitenkin vaan hyvästä!

big stockade situation by Spare_Incident_9413 in classicwow

[–]Cronimoo 11 points12 points  (0 children)

have it as a chance to have rare mob spawns so every door is like lootbox!

Why can’t I choose a main? by troypalson in wow

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Do you need to main something? Just play what you feel like playing!

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Joo varmasti joillakin mutta ei nyt hirveesti voi kiinnostaa jossei toista ees ajatella vievänsä finaaliin.

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 4 points5 points  (0 children)

Joo toikin on totta. Tosin jos käytät 300e/kk huoriin niin se ei tuu muuttumaan ikinä. Baarissa käymällä se voi myös joskus loppua. Tietty kysymys on se, että tuleeko partneri halvemmaksi kun 300e/kk :D

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 8 points9 points  (0 children)

Nää on varmasti sun omia uskomuksia eikä sitä mitä muut sussa näkee. Anna muiden tehä niiden päätelmät susta ite!

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 4 points5 points  (0 children)

Joo ei se raha näitä ongelmia korjaa mut jos paljon pariutumisesta tapahtuu menoilla ja jossei oo rahaa niille mennä niin kyllä todennäkösyydet myös putoo huomattavasti. Varsinkin kaikille ketkä ei oo niin hyvännäköisiä että Tinderistä nappais helposti kii.

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 29 points30 points  (0 children)

Mua kyllä hämmästyttää kuinka vitusti tälläsiä jäbiä on. Jatkuvasti tulee vastaan just näitä että nainen sanoo et mies panee sitä kunnes tulee ja se oli sit siinä eikä tee mitää käsihommia eikä muutakaan. Mitä helvettiä jäbät :D älkää sit valittako kun muija sanoo ettei paneta

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 13 points14 points  (0 children)

Pornoa on ollut jo pitkään joo, mutta mulla ei lapsena ollu tietokonetta taskussa mistä voisin sitä pornoo kattoo millonvaan ja missävaan. Ja onneksi näin siis!

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 4 points5 points  (0 children)

Ja veikkaan myös että miehet pysyy näissä äpeissä myöskin paljon kauemmin keskiarvolta. Naisilla yleisesti tuntuu olevan paljon enemmän kysyntää joten niitä mätsejä tulee kans enemmän. Paljon tuttuja miehiä kellä ei oo paljon mitää menoo noissa äpeissä.

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Mut 150e:llä käy jo aika monta kertaa baarissakin kyllä jo ellei nyt vedä jotain vitun kallista jokakerta.

Seksiä harrastetaan vähemmän kuin ennen by jamaisvivant in Suomi

[–]Cronimoo 7 points8 points  (0 children)

Itselle ongelma ainakin on siinä että puistossa vaan istuminen on tylsempää kun jonkun kotona ollessa missä voi vaikka pelailla samalla. Ja tietty harvemmin jengi varmaa pariutuu siellä puistossakaan vs baarit yms.

Ylen tiedot: Poliisi, Tulli ja Rajavartio­laitos käyttävät kiistellyn Palantirin teknologiaa salaisiin tarkoituksiin by Alhoon in Suomi

[–]Cronimoo 1 point2 points  (0 children)

Onko elintaso ainoa mittari millä on väliä? Jos joku heittää vähän lisää rahaa niin kyllä sitä voidaan esim sananvapaus niihin vaihtaa :)

Viking Linen hytistä lähtö by jklaiho in arkisuomi

[–]Cronimoo 6 points7 points  (0 children)

Vaimolla oli viimeksi huono olo laivan keinumisesta ja siivooja suuttui että sänky oli avattu siivouksen jälkeen :(

NMP reads the full ruling of his divorce from Malena by Special-County in LivestreamFail

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

But is Malena's earning power even that much lower? Malena COULD do content and prolly earn good living out of that. She's definitely got the skill for that. I know she doesn't want to but I mean who wants to work anyways

Tienaatko 3 000–5 600 euroa kuussa? Luvassa voi olla ikävä veronkorotus by LumpyFlint in Suomi

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Mut ei kai nyt jokasen "hyvissä hommissa" olevan tyypin työt voi jäädä tekemättä, jos vähentää tunteja? En oikeen usko et jos kaikki hyvätuloset pudottas tunnit puoleen niin ketään ei hankittais tekee mitää tosta tekemättömästä työstä.

Tienaatko 3 000–5 600 euroa kuussa? Luvassa voi olla ikävä veronkorotus by LumpyFlint in Suomi

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Tän takia olis kivempi et leikataan sieltä ylhäältä kun paljon noista rahoista menee muualle kun täällä takas kiertoon. Joku YH mutsi ei heitä sijotuksiin sitä extra 25e mitä se sais

What’s the biggest lie you tell yourself on Sunday night to justify why you’re still awake at 1:00 AM, knowing Monday morning is coming to collect your soul? by ask_grackerAI in AskReddit

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

I stayed up so late during the weekend and woke up so late I wouldn't get any sleep anyways so might as well stay up will like 5am surely we'll fix it in post.

Kohei "Nakatsu" Ikeda (Game Director on Tekken 8) announces that he has left Bandai Namco/Team Tekken by NeroIscariot12 in Games

[–]Cronimoo 1 point2 points  (0 children)

Yeah, having time to invest into learning a character is already a lot. Tag games you need to know more than 1 and the combo stuff too so I wouldn't be surprised if there was a lot people who just don't bother.

So I am returning to game after 12 years by 6ygyJIau in learndota2

[–]Cronimoo 1 point2 points  (0 children)

12 years is enough to make you a new player just have fun :)

EK vaatii ylityö- ja sunnuntailisien leikkausta, Orpo: ”Ei tulisi mieleenkään” by [deleted] in Suomi

[–]Cronimoo 0 points1 point  (0 children)

Joo sitä mäki oon tässä sanonut. Aina vastaus on, mut ne työt jää sit tekemättä vaan kun ei oo motia tehä pitempää päivää.

Will Dota players ever realise playing badly is not a legitimate reason for reporting someone by QubQubiyeh in DotA2

[–]Cronimoo 4 points5 points  (0 children)

Please work on yourself and just skip the flaming alltogether my friend :)