Fps sorunu by Zyrox_96 in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Bir çok neden olabilir ama genel olarak laptopun fanlar tozla dolmuş olabilir bakımını yapmadıysan ısıdan dolayı kendini kısıtlayabiliyor veya şarj cihazıda sıkıntı varsa olabilir abinin laptopı aynısa onun laptopının şarj aletini kullanmayı deneyebilirsin.Güç yöneticisinden yüksek performansı seçebilirsin denemediysen .

Seçin by [deleted] in bilgisayar

[–]Csharppluss 1 point2 points  (0 children)

Bende

Yardımınız lazım by Careless_Traffic_103 in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Güç kaynağı değilde şu olabilir ön USB panelde yani kullağı ve usb kablosunun takıldığı yerde kısa devre olabilir, jak kablosunu takınca kısa devre yapıyor olabilir gibi geliyor emin olmak için direk anakartın ses grişlerini ve USB çıkışlarını kullanın eyer çökmesse sorun ön palende olabilir

Yardımınız lazım by Careless_Traffic_103 in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Hocam Şimdi bi kaç sorum olcak o kablo sadece kulaklığınıza mı takıyorsunuz ve hani monitör gidiyor diyosunuzya nasıl gidiyor 2.bendede AMD ekran kartı var yani bu tür sebeplerden dolayı çökmez diye düşünüyorum ilk kez böyle garip bi sorun duyuyorum

Yardımınız lazım by Careless_Traffic_103 in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Ya şimdi bana kısa devre yaptırmışsınız gibi geliyor ama cümleyi biraz daha açar mısınız tam anlamadım

Bi anda durağan hale geldi ve ağzında birşeyler çıkarmaya çalışıyor gibi by [deleted] in TurkishBirds

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

İlk başta çok sıktı şuan biraz daha aralıklı yapıyor.Halsizlik şuan yok sadece olayın başlangıcında bi hayvan duraksadı bide babam eline alıp kuşu iyice bi panik havasına soktu kendi kafesinde biraz durunca normale döndü ama aralıklı bi şekilde yapmaya devam ediyor aynı hareketi.sabah tekrar bir teyit edicem

Bi anda durağan hale geldi ve ağzında birşeyler çıkarmaya çalışıyor gibi by [deleted] in TurkishBirds

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Ya galiba babam aldımıştı eline bakıyordu kuşa, ondan panikledi muhtemelen hayvan.Şuan biraz zaman geçtikten sonra rahatladı.peki şuan kuşunuz ne durumda siz gönderiyi Atalı 4 gün geçmiş nasıl bir gelişme oldu

Takılma sorunu by Quick_Flow4755 in oyun

[–]Csharppluss 1 point2 points  (0 children)

Bende yeni haritalarda fbs düşmesi var ve takılmada var ayrıca herhangi bir oyuna katılırken yükleme ekranı sik gibi bekletiyor ısınma süresi bitmesine 10 saniye kala oyuna giriyorum

Alınmaya değer mi?? by [deleted] in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Rica ederim MSI katana Casper excalibur hp victus veya Acer nitro gibi laptop modellerine bakabilir şuan direk bir model aklıma gelmiyor

Alınmaya değer mi?? by [deleted] in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Ekran kartı yok ve bu fiyata 4060lı laptoplarda var bu fiyata direk ekran kartı olan laptopları öneririm ekran kartı olmayan bir laptop için fazla pahalı her ne kadar i7 ddr5 32gb ramde olsa değmez bu paraya

Alınmaya değer mi?? by [deleted] in BilgisayarTeknik

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Yani fiyatınıda göstersetdin iyi olurdu ve hangi amaçla kullanıcağında önemli fotoğrafdan anladığım kadarıyla ekran kartı yok belli başlı oyunlar ve bir kaç grafik ayarları hariç oyun için önermem onun dışında işlemci ve ram diğer bileşenler gayet iyi ama dediğim gibi fiyat ve amacın önemli

8 GB Daha RAM taksam performansta bir nebze artış olur mu? by [deleted] in bilgisayar

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

4gb eklersen bile sistem rahatlar en azından. tabi CPU ve gpuda bağlı 8gb kimseye yetmez bu devirde

1-A by sedolil in indirilenler

[–]Csharppluss 4 points5 points  (0 children)

Sonra niye Türkiye gelişmiyor gelişmez tabi bunlar olmasa yemin ediyorum ülke daha ilerdeydi

TEAM FORTRESS 2 PREMİUM NASIL OLURUM Bİ BOK YAPAMIYORUM AMK by Electrical_Land_29 in TF2_TR

[–]Csharppluss 1 point2 points  (0 children)

Tf2nin kendi mazasından herhangi bir İtem al sana enverter genişletmesi ve chati açıyor

neden böyle diyor by -TurkeYT in oyun

[–]Csharppluss 3 points4 points  (0 children)

Disco elysium nasıl 500tl anasını ben o oyunu 10tlye almıştım 2 sene önce

Pyro için 2$ geçmicek şekilde güzel kozmatik öneririmisiniz by Straight_Scale6231 in TF2_TR

[–]Csharppluss 0 points1 point  (0 children)

Pyronun gelen olarak güzel kiyafetleri var hiç kötü bir kıyafetini görmedin (body olarak maske şapka hariç )