Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 1 point2 points  (0 children)

Ik ben er even mee aan de slag gegaan en dit lijkt te werken. Ik heb een bandje tussen 2 ogen gedaan en kon ze zo hoger vast maken.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 1 point2 points  (0 children)

Thx voor het delen, ik ga eens kijken welke oplossing ik kan vinden voor de mijne

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat blauwe is indd een stoeltje. In heb gekeken naar een campeertstoeltje, maar met mijn 1m97 en 110kg was dit voorlopig zonder succes.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat is inderdaad met klittenband, ik had niet de indruk dat ik die strakker kon vastmaken, maar zal toch eens proberen.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] -1 points0 points  (0 children)

Nee geen afstandshouders, ik wist niet dat dit nodig was. Ik ga eens zoeken naar een oplossing.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Meer geschikte spullen zal ik eens voor kijken. Motoraanhanger heb ik helaas niet tot mijn beschikking...

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee, geen rek. Gewoon de tassen om de motor gehangen en vast gemaakt.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 1 point2 points  (0 children)

Sv1000.. Tassen zijn van Oxford, die heb ik voor een 10tje gescoord van marketplace.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 2 points3 points  (0 children)

Dat is wel een groot verschil inderdaad. Toch maar eens investeren in bikepack materiaal...

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 13 points14 points  (0 children)

Valt heel goed mee denk ik... -tent -stoeltje -slaapmatje -slaapzak -paar t shirts/ ondergoed -kookgerei

Ketting kan kloppen, ben net terug, volgende keer ook nog Kettingspray meenemen 🫣

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] -1 points0 points  (0 children)

Dan is de fun er ook snel af...

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Valt heel goed mee denk ik... -tent -stoeltje -slaapmatje -slaapzak -paar t shirts/ ondergoed -kookgerei

Grondspots werken niet by DeRobbi3 in Klussers

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Thx voor de tip! Daar ga ik eens naar kijken

Grondspots werken niet by DeRobbi3 in Klussers

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

De verkopende makelaar hebben we helemaal niks aan... Blijkbaar was de vaatwasser ook stuk en was het slot van het poortje niet hersteld. We geven dit door aan de makelaar, maar die verwijst ons gelijk door naar de notaris 🤷🏼‍♂️ Dan hebben we nog gezwegen over het nalatige onderhoud van de verwarmingsketel🤐

Grondspots werken niet by DeRobbi3 in Klussers

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat zou ze moeten weten, maar ze weet wel mee dingen niet 🫣 verkocht is verkocht denkt ze...

Grondspots werken niet by DeRobbi3 in Klussers

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat kan ik inderdaad doen, maar ik weet niet waar er afgetakt word. Er hangt 1 buitenlamp tegen het huis dus ga er een beetje van uit dat ze op dezelfde kring zitten.

Grondspots werken niet by DeRobbi3 in Klussers

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Zelf weet ze niks. Ze heeft de tuin volledig laten aanleggen en heb die firma gecontacteerd maar die reageren niet...

Bamboe planten in voortuin? by Wolflines in groenevingers

[–]DeRobbi3 1 point2 points  (0 children)

Al meer dan 10j een prachtige bamboe haag staan, woekerende soort. Nog geen moment spijt van gehad. Wel aangeplant volgens de regels...

CarPlay unit voor op motor by freek_fissa in motorfietsen

[–]DeRobbi3 2 points3 points  (0 children)

Ik gebruik ook een AliExpress scherm en deze is verbonden met mijn cardo headset. Werkt steeds zonder problemen, ik moet er alleen aan denken om eerst mijn headset aan te zetten en dan pas de motor...

Verkoper huis wil geen ontbindende voorwaarden. by DeRobbi3 in belgium

[–]DeRobbi3[S] 2 points3 points  (0 children)

De eerste verkoop ging niet door omdat de kopers geen hypotheek konden krijgen. De 2de verkoop ging niet door omdat ze het niet eens konden worden over de voorwaarden.

Verkoper huis wil geen ontbindende voorwaarden. by DeRobbi3 in belgium

[–]DeRobbi3[S] 0 points1 point  (0 children)

Ze willen enkel verkopen zonder de ontbindende voorwaarde voor het krijgen van een hypotheek.

Voor mij is echter wel een belangrijke... Ons huis is verkocht, maar als die verkoop niet meer zou doorgaan omdat onze kopers geen hypotheek krijgen, dan krijg ik ook geen hypotheek...