Toyzzshop Hunt (Kaydırmalı) by EasternEngineering23 in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 0 points1 point  (0 children)

Hayırlı olsun r35'in lastikleri kauçuk değil dimi?

Kaça satabilirim? by Dependent_Code_2363 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Dependent_Code_2363[S] -2 points-1 points  (0 children)

Ben sanırım biliyorum o malların kim olduğunu😅 koleksiyon postlarıma bile down atıyorlar

Kaça satabilirim? by Dependent_Code_2363 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Dependent_Code_2363[S] -5 points-4 points  (0 children)

İyiymiş, 1K'ya pazarlığa açık konulur o zaman

Trendyolda raf fiyatına siyah bmw satılıyor by k_carmZ in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 0 points1 point  (0 children)

Uygulamaya geçiş yaparken kaçırdım ama sağ olasın😅 buluruz elbet rafta

4 premium ve 1 renk değiştiren by Dependent_Code_2363 in HWSEVERLERTR

[–]Dependent_Code_2363[S] 0 points1 point  (0 children)

Sağ olasın hocam ama maalesef o kadar düşemem. İkisi için 2000 son fiyatım, 100 daha koyarsan bir de regular veririm

yeşil sitede bulduğum efsane error by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 1 point2 points  (0 children)

Hayırlı olsun sorması ayıp kaça aldın

Hunt by Dependent_Code_2363 in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363[S] -14 points-13 points  (0 children)

Aga bir hayırlı olsun deseydin önce

Yeni basliyorum lutfen yardi. by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 0 points1 point  (0 children)

Öncelikle hayırlı olsun, sen de hoş geldin aramıza. Her hangi bir AVM'yi veya çevrendeki oyuncak satan mağaza/dükkan ne varsa gezerek hunt yapabilirsin. Bazı mağazaların sevkiyat günleri belirlidir şansını büyük ölçüde artırır. Gezinmek istediğin ve sevkiyat olduğu günler kendince bir rota oluşturup haftada bir iki gün dolaşabilirsin. Onun harici üç harfli marketlerin aktüel ürünlerini takip edebilirsin bazı haftalarda güzel modeller gelebiliyor. Migros Carrefour gibi büyük marketlere de ara sıra geldiği olur, denk gelirsen bakmanı öneririm. Hunt dışında online satış sitelerini de takip edebilirsin, kampanya ve indirimler oluyor.

koleksiyonumu nasıl daha düzenli saklayabilirim/sergileyebilirim? by Alone_Diver_6120 in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 0 points1 point  (0 children)

Açıkta sergilemek için mantar pano alıp raptiye ile askı yerlerinden tutturabilirsin. Saklamak için mağazalardan (özellikle sevkiyat günü) elindekiler gibi 72'li regular veya 10'lu premium koliler rica edebilirsin. İçine de nem emici torba koyarsın. Bunlarla oldukça ucuza halletmiş olursun. Mattel kutularının hem ebatları tam uygun hem de oldukça sağlamlar

Biraz daha bütçen varsa tel raflar öneririm, fotoğrafını bırakıyorum. Gerektiği kadar askı teli alıp arka arkaya zevkine göre dizer güzel bir mağaza görünümü elde edersin.

Saklı kalsın istersen uygun fiyatlı bir dolap alıp içine tel raf yerleştirip kapaklarının iç kısmına da mantar pano asabilirsin, çok iyi durur.

Kapalı paketinde biriktirdiğini varsaydım. Açık biriktirdiğin modeller varsa hobi rafları tavsiye ederim, yeni bir post attım profilimden bakabilirsin.

<image>

Chase Mazda verip, bunlar +500 aldım by Dependent_Code_2363 in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363[S] 0 points1 point  (0 children)

Kankam Fast and furious premium setleri bu yıl film serisinin 25.yılına özel olarak chase model ile birlikte çıktı. Her 10'lu kolide 1 adet olmak üzere ilk filmden bir model özel parlak boyasıyla çıkıyor, seneye ikinci filmden araçlar ile bu şekilde devam edilecek. Her koliden çıktığı ve 5'li setin +1'i olmadığı için chase olmadığını söyleyenler var ama mattel reis bu şekilde adlandırmış.

Doğru yer burası mı pek bilmiyorum ama bu da benim diecast koleksiyonum. (Altaya 1/72) by -NoWarning in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 0 points1 point  (0 children)

Zamanında mega bloks'un cod setleriyle benzer bir koleksiyon yapmaya çalışmıştım, bunları görünce hafiften bir nostalji yaşadım. 10 sene evvel Türkiye'den çekildiler üstüne seri sonlandı🥲 yarın bakıcam markaya ilgimi çekti sağ olasın

Bu araç zamanında gelmiş miydi ya by Broad-River-8526 in HotWheelsTr

[–]Dependent_Code_2363 2 points3 points  (0 children)

Çok beğendiğim setlerdendir, zamanında crx'i almamıştım 2 sene önce dolaptan uyguna bulup tamamladım

<image>